Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Krystian GTD
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Krystian GTD » czw maja 12, 2011 08:06
Siema. Ja też kiedyś szukałem tej części. W serwisie Boscha zaoferowali mi ją za prawie 300 zł - zwariowali. Pojechałem do najbliższego pompiarza i dostałem używkę za 40 zł. Pompiarze mają masę rozebranych pomp na warsztacie, na pewno coś tobie dobiorą. Tylko uważaj bo są różne długości ośki i zwróć uwagę aby były takie same sprężynki. Z tego co pamiętam to na podstawie ośki gazu wybity jest numer części. Przypuszczam, że dany element pękł podczas demontażu/montażu głowiczki. Aby taka sytuacja się nie powtórzyła polecam odkręcić z przodu wahadełko (z prawej strony pompy, klucz 10) i odchylić ośkę max w prawo. Pozdro
-
rafalczek
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 2
- Rejestracja: pn mar 28, 2011 19:36
Post
autor: rafalczek » ndz maja 15, 2011 21:04
Dzięki kolego na pewno sprawdzę u jakiegoś pompiarza
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rozbieralem pompe pierwszy raz wiec nie wiedziałem dokładnie jak to zrobić jak miałbyś jakiś dokładny opis jak to zrobić to było by super
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
Krystian GTD
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Krystian GTD » pn maja 16, 2011 08:17
rafalczek nie wiem dokładnie o jaki tobie opis chodzi? Jak założyć ośkę gazu? Jak założyć głowiczkę pompy wtryskowej? Ogólnie rada jest taka - robić przy pompie bardzo delikatnie nic na siłę i z czuciem. Jak coś to pytaj jakoś pomożemy.
-
arwam
Post
autor: arwam » pn maja 16, 2011 23:56
rafalczek, chodzi ci o ten :talerzyk" z naciętymi wypustkami?
jak tak to wal na PW
-
IRAS AAZ
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » pt sty 20, 2012 22:48
Co to za kabel? Od czego ten czujnik? Jak to działa?
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1331/6eb3abb1676496f4m.jpg)
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
t0mal
- VW Baron
![VW Baron VW Baron](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » sob sty 21, 2012 00:59
To jest N108, podobnie jak w TDI steruje on wyprzedaniem wtrysku. Taka pompa była w AAZ po któryś tam miesiącu 1994 roku, auto miało sterownik pompy, który wyglądał jak taki duży przekaźnik, w td miał nr 166 bodajże.
-
IRAS AAZ
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » sob sty 21, 2012 10:31
Acha bo kupiłem kolejnego GOLFA TD
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
i chodzi ładni ale ciagnie do 4tys i odcina schodzi z obrotów do 9tys i sie dusi przez chwile
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
po chwili chodzi normalnie? Gdzie szukac przyczyny? Czy to poprostu takie zabespieczenie Golf z konca 94roku
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
t0mal
- VW Baron
![VW Baron VW Baron](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » sob sty 21, 2012 11:41
Nie, to nie jest normalne, wymień filtr paliwa, jak to nie pomoże to wypadałoby podjechać do specjalisty, bo przyczyn jest kilka i istnieje ryzyko poważnego uszkodzenia silnika (elektrozawór odcinający, zawieszające się wtryski, rozrząd, żygające olejem turbo, zawieszające się szklanki)
-
IRAS AAZ
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » sob sty 21, 2012 19:48
Filtr jest napewno ok i rozrzad tez bo pod tym katem tez myslałem i koło sie nie giba. Zastanawiam sie nad tymi szklankami? Ale silnik chodzi cicho nie tłucze. Pamietam jak kiedys w moim mk3 siadały szklanki to klepał
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
arwam
Post
autor: arwam » sob sty 21, 2012 20:03
zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza. zrzuć przewó od filtra do turba i zobacz czy nie pływa w oleju.
jak się dusi to jest dym? jak tak to jaka barwa?
-
IRAS AAZ
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » sob sty 21, 2012 20:08
Cholera ciemno jest i nie wiem jaki dym ale chyba biało sie robi,raz brat jechal i mówił ze nawet w silniku cos tłucze jak zejdzie z obrotów /po chwili wszystko wraca do normy
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
IRAS AAZ
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
-
Kontakt:
Post
autor: IRAS AAZ » sob sty 21, 2012 20:17
Brat mówi ze czarny dym
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
-
arwam
Post
autor: arwam » sob sty 21, 2012 21:02
możliwe że wtryskiwacze się podwieszają a pompę możesz mieć bez zaworków odcinających w nurnikach i dlatego się dławi jak spadnie z obrotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości