Kabel zasilania świateł dziennych.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Kabel zasilania świateł dziennych.
Witam! Zamierzam zamontować światła dzienne w mk4. Potrzebuje odszukać kabla w którym pojawia się zasilanie dopiero po uruchomieniu silnika.bardzo proszę o pomoc.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kabel zasilania świateł dziennych.
np. wzbudzenie alternatora, tylko dla bezpieczeństwa wykorzystaj ten kabelek jako sterowanie przekaźnika...i z przekaźnika dopiero prąd na lampki
jest kilka tematów o światłach dziennych, poszukaj i poczytaj jak ludzie podłączali
jest kilka tematów o światłach dziennych, poszukaj i poczytaj jak ludzie podłączali
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Kabel zasilania świateł dziennych.
A dlaczego dla bezpieczeństwa?mam takie światła z zbudowanym już automatem.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kabel zasilania świateł dziennych.
no to ok...nie pisałeś o tymslawek987 pisze:mam takie światła z zbudowanym już automatem.
światła dzienne dużego poboru prądu nie mają...ale po co dodatkowe obciążanie wyżej wymienionego kabelka - ja bym dał przekaźnik, masz go przy lampkach więc jest ok.slawek987 pisze:A dlaczego dla bezpieczeństwa?
Kabel zasilania świateł dziennych.
Może to nie duże obciążenie, ale 1 - 1,5 A to całkiem sporo.
Najlepszy sposób to albo zakup dodatkowego automatycznego startera lub podpięcie się pod stacyjkę.
Najlepszy sposób to albo zakup dodatkowego automatycznego startera lub podpięcie się pod stacyjkę.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kabel zasilania świateł dziennych.
no dlatego ja bym dał przekaźnik dla pewnościskaktus pisze:Może to nie duże obciążenie, ale 1 - 1,5 A to całkiem sporo.
pod skrzynką z przekaźnikami mamy żółte złącze z tzw plusem po stacyjce, tam się można spokojnie podłączaćskaktus pisze:podpięcie się pod stacyjkę
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Kabel zasilania świateł dziennych.
Narazie podłączyłem pod to wzbudzenie alternatora i działa. Jak będzie się coś dziać to zmienię to.
A jaki to miałby byc przekaźnik? jaki numer, albo symbol, schemat?
A jaki to miałby byc przekaźnik? jaki numer, albo symbol, schemat?
Kabel zasilania świateł dziennych.
Zwykły przekaźnik na 12V ze stykiem NO. Możesz zastosować samochodowy lub taki mały montażowy tylko, że do niego trzeba dolutować przewody. Jak co to służę pomocą w sprawie świateł dziennych bo mam już zamontowane 3 lata i hulają po dziś dzień.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kabel zasilania świateł dziennych.
z oznaczeniami 30, 85, 86, 87. W sklepie wystarczy jak powiesz przekaźnik samochodowy...można dodać że do świateł. Przekaźnik VW może mieć oznaczenie np 53slawek987 pisze:A jaki to miałby byc przekaźnik? jaki numer, albo symbol, schemat?
30 - do aku, czy zasilanie skąd tam chcesz - po drodze dać bezpiecznik
85 - masa
86 - dajesz ten kabelek który obecnie wykorzystałeś do sterowania lampkami
87 - do tego miejsca gdzie obecnie jest podłączony ww kabelek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości