Wspomaganie pomocy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Wspomaganie pomocy

Post autor: dzasper11 » śr sty 18, 2012 22:12

Koledzy mam problem. Pompa od wspomagania staje nie ma wogóle obiegu. Gdy kręcę kierownica jest ok ale jak nie kręcę to pasek sie kopci i pompa staje. Olej nowy pompa wymieniona na inna i to samo. Czy jest jeszcze jakiś zawór czy tylko zostało kupić inna maglownice:(


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Wspomaganie pomocy

Post autor: Johnatan » śr sty 18, 2012 23:19

dzasper11 pisze:pompa wymieniona na inna
na jaką ? od czego opisz ją.
dzasper11 pisze:Czy jest jeszcze jakiś zawór
tak jest zawór pod węzem tłocznym w pompie.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Wspomaganie pomocy

Post autor: dzasper11 » czw sty 19, 2012 18:56

pompa zmieniona na inna o tych samych parametrach i to samo tak ze chyba to nie pompa. Zaworek zmieniałem i nic, Mam tylko jedno pytanie. Czy pompa jak ma leko czyli jak nie kręcimy kierownica powinna miedz obieg tzn czy powrotem z maglownicy powinien lecieć olej??
,


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Wspomaganie pomocy

Post autor: dzasper11 » pt sty 20, 2012 10:08

Może zapytam inaczej. Od czego jest ten zawór w pompie?? I czy jak nie kręcimy kierownica pompa daje ciśnienie na maglownice czy po prostu ten zawór w niej się zamyka i nie daje ciśnienia ??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Wspomaganie pomocy

Post autor: Johnatan » pt sty 20, 2012 23:06

dzasper11 pisze:Od czego jest ten zawór w pompie??
Zawór w pompie jest po to aby leciał płyn wtedy kiedy jest potrzebny i wspomagał kierownice czyli. od 1 do 2tyś obrotów leci. a powyżej już zamyka zawór i pompa mieli olej w okół siebie i pozostaje neutralna żeby nie było gigantycznego wzrostu ciśnienia przy 5tyś obrotów.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Wspomaganie pomocy

Post autor: dzasper11 » sob sty 21, 2012 00:09

Aha czyli u mnie jest ten zawór walnięty bo sie nie zamyka i pompa ma cały czas ciśnieni. idzie go jakoś zregenerować czy tylko nowy??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Wspomaganie pomocy

Post autor: Johnatan » sob sty 21, 2012 00:14

dzasper11 pisze:Aha czyli u mnie jest ten zawór walnięty bo sie nie zamyka i pompa ma cały czas ciśnieni. idzie go jakoś zregenerować czy tylko nowy??
Zawór nie ma nic wspolnego do zatrzymywania pompy. On nie blokuje on przekierowuje. Wydaje mi się że masz pompę do bani. Łopatki wirnika już zrobiły w tuleji eliptycznej ostre progi i łopatki blokują się w progu. Proszę rozebrać pompę i upewnić sie jak wygląda tuleje po której ślizgają sie łopatki wirnika. rówież trzeba sprawdzić stan łożyska.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Wspomaganie pomocy

Post autor: dzasper11 » sob sty 21, 2012 00:17

No tak ale jak ten zawór sie nie zamknie a my nie kręcimy kiera to ona caly czas pcha w magiel i wytwarza takie ciśnienie ze pasek sie ośliźnie. Prawda???


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Wspomaganie pomocy

Post autor: Johnatan » sob sty 21, 2012 00:51

dzasper11 pisze:Prawda???
Nom teoretycznie tak, ale praktycznie tego nie przechodziłem. Musiałbyś zamontować manometr na wężu tłocznym żeby sie dowiedzieć czy to ciśnienie zatrzymuje pompę czy łopatki wirnika. W ogóle czytam twoje poprzednie posty i jeżeli to samo się dzieję na dwuch pompach to proponuje zamontować pompę do innego auta. sprawdzić czy tam chodzi, jak chodzi to maglownica OUT.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Wspomaganie pomocy

Post autor: dzasper11 » sob sty 21, 2012 10:31

Wielkie dzięki za wyjaśnienie. Dobrze ze wstrzymałem się z kupnem maglownicy:)


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości