Przegrzewa się silnik.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Przegrzewa się silnik.

Post autor: mishabest » pt sty 06, 2012 18:13

parownik jest z reguły wpinany w węże do nagrzewnicy a ta chodzi zarówno na małym jak i dużym obiegu, więc otwarcie termostatu wiele tu nie zmienia. Nie powinien zamarznąć i powinno grzać czy termostat się otworzy czy nie. Albo padła ci pompa wody i płyn nie krąży w układzie, albo masz problem z odpowietrzaniem i po tym jak się zagotował gdzieś masz powietrze i płyn także nie krąży. Miałem też podobną sytuację przy padniętej uszczelce pod głowicą. Najpierw siadało ogrzewanie i znikało trochę płynu, jak dolałem było ok i tak przez pewien czas. W końcu jak się tylko odpaliło to ogrzewanie zaraz znikało, parownik zamarzał i tyle było jazdy. Zobacz też czy masz dobrze założony pasek na pompie wody (ma iść pod kołem pompy) bo da się założyć odwrotnie i potem są jaja z odpowietrzeniem.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

jhk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 08, 2010 21:16

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jhk » pt sty 06, 2012 19:50

dzieki, sprobuje najpierw z pompa bo akurat mam druga :)



jhk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 08, 2010 21:16

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jhk » sob sty 14, 2012 20:40

wymiana pompy nic nie dala , dalej sie przegrzewa. jednak uszczelka pod glowica bedzie.



jhk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 08, 2010 21:16

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jhk » sob sty 14, 2012 22:11

potrzebuje jeszcze wiedziec jakim momentem dokrecac sruby glowicy w tym golfie. silnik 1.8 90km z 94 roku



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Przegrzewa się silnik.

Post autor: Micjusz » ndz sty 15, 2012 12:07

1 etap 40nm etap drogi 60nm etap trzeci 90 stopni i czarty stopien tez 90 stopni. Radze wymienic szpilki glowicy na nowe


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

jhk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 08, 2010 21:16

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jhk » ndz sty 15, 2012 17:55

i jak mozesz to podaj mi jeszcze kolejnosc dokrecania



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Przegrzewa się silnik.

Post autor: Micjusz » ndz sty 15, 2012 20:13

zacznij odsrodka i stopniowo na zewnatrz w jedna i druga strone

a tu masz prawidłowy schemat dokręcania
Obrazek


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

jhk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 08, 2010 21:16

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jhk » śr sty 18, 2012 22:39

dzieki wielkie kolego :)



jhk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 08, 2010 21:16

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jhk » śr sty 25, 2012 21:41

wymienilem uszczelke pomoglo :) dzieki



jacek100
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: sob sty 15, 2011 21:49

Przegrzewa się silnik.

Post autor: jacek100 » czw sty 26, 2012 14:32

ja mialem termostat made in fance szajs zalozylem made in gemany 0 problemow.kup niemiecki temostat teaz produkuje sie chine



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości