Mk [III] - SPRINGI -60 MM DO STANDARDOWYCH AMORÓW?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk [III] - SPRINGI -60 MM DO STANDARDOWYCH AMORÓW?
Witam
Jako, że nikt nie jest w stanie mi podpowiedzieć jak nisko obniżają moje springi mam pytanie innego typu. Wiem, że sprężyny do -40 mm można założyć do seryjnych amorów, a co będzie jak założę te moje (wydaje mi się, że obniżają -60 mm)? Coś złwego może sie stać czy jak? Samochód bardziej siądzie czy coś się popsuje? U mnie kumple tak robią tylko, że ja cos do tego nie jestem przekonany...
pozdrawiam iczekam na odpowiedzi
Jako, że nikt nie jest w stanie mi podpowiedzieć jak nisko obniżają moje springi mam pytanie innego typu. Wiem, że sprężyny do -40 mm można założyć do seryjnych amorów, a co będzie jak założę te moje (wydaje mi się, że obniżają -60 mm)? Coś złwego może sie stać czy jak? Samochód bardziej siądzie czy coś się popsuje? U mnie kumple tak robią tylko, że ja cos do tego nie jestem przekonany...
pozdrawiam iczekam na odpowiedzi
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
jak sprężyna ma dobrą długość to po założeniu kolumny siedzi sztywno na amorze i nie ma żadnych luzów, tak właśnie siedzi sprężyna 40mm, niższe są już za krótkie i po złożeniu kolumny sprężyna ma luz..... po podniesieniu auta, albo w czasie jazdy na dużej hopie spring może się przemieszczać w kolumnie przez co nie stykać się tak jak powinien z górną miseczką, a to może doprowadzić do różnych dziwnych zachowań auta....
pozatym amor seryjny jest przeznaczony do pracy z długimi sprężynami i po założeniu 60 auto będzie skakać jak piłeczka szybciej się też zużyje......
pozatym amor seryjny jest przeznaczony do pracy z długimi sprężynami i po założeniu 60 auto będzie skakać jak piłeczka szybciej się też zużyje......
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dokłądnie, miedzy twardoscia springa a amora musi byc zachowana równowagam, jezeli amor jest seryjny i do tego miękki a spring krótki i twardy to samochód bedize bardziej resorowany sprezyną niż tłuminy amorem, czyli wspomniany efekt piłeczki...zapomnij o tym, bo poza tym jak micab mówi sprezyna lata przy wylerwarowaniu auta a tak być nie może...
- Bart
- V.I.P.
- Posty: 2241
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
- Lokalizacja: Ostróda
- Auto: SS2 TSI
- Silnik: CDAA
- Kontakt:
Mój kumpel ma tak w Focusie... w dwa miesiące załatwił amorki, a teraz na tasie nie przekracza 90 km/h, bo się boi. Raz już wypadł na zakręcie i przytarł o barierę. Na szczęście nic z przeciwka nie jechało. Ale 2 tys/zł poszły na naprawę.micab pisze:pozatym amor seryjny jest przeznaczony do pracy z długimi sprężynami i po założeniu 60 auto będzie skakać jak piłeczka szybciej się też zużyje......
ooo i tą o to rozmowa dowiedzialem sie ze w moim mk3 mam -60( seria amory). czyli mowicie ze springi -40 nie maja luzów jak sie podniesie autko? bo ja mam wlasnie luz i juz wiem ze to -60. drążac dalej temat, jesli mam -60 i seria amory i wiedzac jak zachowuje sie autko( tak jak mowicie efekt podskakiwania) wiec jak by autko sie zachowywalo na calym kicie -60? byloby tak samo nisko czy jednak nizej bo juz amor by tak nie ograniczal? i czy komfort by sie jednak polepszyl czy pogorszył? i jakby sie autko zachowywalo na dziurach, lepiej by je wybieralo? pozdrawiam
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
na całym kicie będzie jeszcze gorzej.tzn chodzi o to że amor ma krótszy skok niż seria i na pewno nie będzie Ci wybierał dziur tak jak seryjny.Ja mam póki co jeszcze gwint ale do czasu bo mam go dość,stale trzeba uważać bo jak nie to lecisz w góre,spadasz na miskę i szukasz pomocy.zakładam gazówki KYB i seryjne springi a gwint leci na śmietnik.wiem że auto straci dużo na wyglądzie,ale cóż to nie jest zawiecha na nasze drogi.pozdrostary pisze:ooo i tą o to rozmowa dowiedzialem sie ze w moim mk3 mam -60( seria amory). czyli mowicie ze springi -40 nie maja luzów jak sie podniesie autko? bo ja mam wlasnie luz i juz wiem ze to -60. drążac dalej temat, jesli mam -60 i seria amory i wiedzac jak zachowuje sie autko( tak jak mowicie efekt podskakiwania) wiec jak by autko sie zachowywalo na calym kicie -60? byloby tak samo nisko czy jednak nizej bo juz amor by tak nie ograniczal? i czy komfort by sie jednak polepszyl czy pogorszył? i jakby sie autko zachowywalo na dziurach, lepiej by je wybieralo? pozdrawiam
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Christopherek pisze:na całym kicie będzie jeszcze gorzej.tzn chodzi o to że amor ma krótszy skok niż seria i na pewno nie będzie Ci wybierał dziur tak jak seryjny.Ja mam póki co jeszcze gwint ale do czasu bo mam go dość,stale trzeba uważać bo jak nie to lecisz w góre,spadasz na miskę i szukasz pomocy.zakładam gazówki KYB i seryjne springi a gwint leci na śmietnik.wiem że auto straci dużo na wyglądzie,ale cóż to nie jest zawiecha na nasze drogi.pozdrostary pisze:ooo i tą o to rozmowa dowiedzialem sie ze w moim mk3 mam -60( seria amory). czyli mowicie ze springi -40 nie maja luzów jak sie podniesie autko? bo ja mam wlasnie luz i juz wiem ze to -60. drążac dalej temat, jesli mam -60 i seria amory i wiedzac jak zachowuje sie autko( tak jak mowicie efekt podskakiwania) wiec jak by autko sie zachowywalo na calym kicie -60? byloby tak samo nisko czy jednak nizej bo juz amor by tak nie ograniczal? i czy komfort by sie jednak polepszyl czy pogorszył? i jakby sie autko zachowywalo na dziurach, lepiej by je wybieralo? pozdrawiam
zgadza sie ja tak samo zrobiłem (tylko jeszcze nie zmieniłem ), mam amory koni + weitec 60/60 i powiem w skrócie że jest lekki hardcore, i dlatego już kupiłem Eibach 35/35 (skromne obniżenie) + amory do wersji mk3 GTI gazówki firmy NK (komplet po znajomości 500zł)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kurcze to raczej sobie odpuszcze ten manewr z tymi springami. A ma z was ktos może na zbyciu jakies sprężyny -30, albo -40mm w dobrym stanie na zbyciu ? Albo może ktoś chce się zamienić bo nie będę miał co zrobić ze standardowymi
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
[ Dodano: Wto Lip 04, 2006 13:46 ]
Jeszcze zapytam o jedno. Jak podene jest, że spręzyny obniżają 40/60 mm to która wartośc dotyczy tyłu, a która przodu?
Może jakbym wam podesłał fotki to po wygladzie bylibyście w stanie ocenić ile obniżają te moje springi. Bo koles chce sprzedac takie jak ja mam, tylko, że czerwone i pisze, że jego obniżają 40/60. Więc może moje sa takie same? Przynajmniej liczba ściśnietych zwojów jest taka sama jak umnie.
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
[ Dodano: Wto Lip 04, 2006 13:46 ]
Jeszcze zapytam o jedno. Jak podene jest, że spręzyny obniżają 40/60 mm to która wartośc dotyczy tyłu, a która przodu?
Może jakbym wam podesłał fotki to po wygladzie bylibyście w stanie ocenić ile obniżają te moje springi. Bo koles chce sprzedac takie jak ja mam, tylko, że czerwone i pisze, że jego obniżają 40/60. Więc może moje sa takie same? Przynajmniej liczba ściśnietych zwojów jest taka sama jak umnie.
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
40przód/60tyłh2o pisze:Kurcze to raczej sobie odpuszcze ten manewr z tymi springami. A ma z was ktos może na zbyciu jakies sprężyny -30, albo -40mm w dobrym stanie na zbyciu ? Albo może ktoś chce się zamienić bo nie będę miał co zrobić ze standardowymi
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
[ Dodano: Wto Lip 04, 2006 13:46 ]
Jeszcze zapytam o jedno. Jak podene jest, że spręzyny obniżają 40/60 mm to która wartośc dotyczy tyłu, a która przodu?
Może jakbym wam podesłał fotki to po wygladzie bylibyście w stanie ocenić ile obniżają te moje springi. Bo koles chce sprzedac takie jak ja mam, tylko, że czerwone i pisze, że jego obniżają 40/60. Więc może moje sa takie same? Przynajmniej liczba ściśnietych zwojów jest taka sama jak umnie.
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
wg mnie chodzi o to ze o 40 mm z tylu a 60 z przodu lecz jest małe ale bo kolejnosc powinna byc 60\40 a nie 40\60. wg tego co podales christopherek ci dobrze odpowiedzial ale wg mnie chodzi o 60 z przodu a 40 z tylu. pozdrawiam .h2o pisze:Jeszcze zapytam o jedno. Jak podene jest, że spręzyny obniżają 40/60 mm to która wartośc dotyczy tyłu, a która przodu?
>>>>>White GL by Stary<<<<
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości