1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Witam.
Znajduję się na etapie poszukiwania pierścieni tłokowych (o nominalnym wymiarze), przeszukałem trochę forum, sporo ludzi narzeka na fabryczne pierścienie, ze względu na ich budowę, często pada sformułowanie ,,wada fabryczna"...
Moje pytanie brzmi jakiej budowy są to pierścienie? I o jakiej budowie kupić by pozbyć się tej wady fabrycznej???
Napisałem do jednego sprzedawcy na allegro z zapytaniem o budowę pierścieni które oferuje (bo zdjęcie było poglądowe) i dostałem odpowiedź że: ,,Pierścień olejowy w komplecie jest składany, 3-częściowy (dwie blaszki + sprężynka)"
Co o tym sądzicie? To taki sam jak seryjny pierścień czy inny (lepszy)??
Proszę o odpowiedź,
Pzdr!
Znajduję się na etapie poszukiwania pierścieni tłokowych (o nominalnym wymiarze), przeszukałem trochę forum, sporo ludzi narzeka na fabryczne pierścienie, ze względu na ich budowę, często pada sformułowanie ,,wada fabryczna"...
Moje pytanie brzmi jakiej budowy są to pierścienie? I o jakiej budowie kupić by pozbyć się tej wady fabrycznej???
Napisałem do jednego sprzedawcy na allegro z zapytaniem o budowę pierścieni które oferuje (bo zdjęcie było poglądowe) i dostałem odpowiedź że: ,,Pierścień olejowy w komplecie jest składany, 3-częściowy (dwie blaszki + sprężynka)"
Co o tym sądzicie? To taki sam jak seryjny pierścień czy inny (lepszy)??
Proszę o odpowiedź,
Pzdr!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Włąsnie zakłada się jednoczesciowe, co często likwiduje problem brania oleju.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Czyli rozumiem ze te 3 częściowe to lipa...
Gdzie mogę zamówić te jednoczęściowe? Jakaś określona firma je produkuje?
Gdzie mogę zamówić te jednoczęściowe? Jakaś określona firma je produkuje?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć ale były tematy na forum, szukaj pod mk4 branie oleju
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Odp: 1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Zobacz w ofercie naszej polskiej firmy Prima, może akurat będą mieć, są tanie a b.dobre.
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
Re: Odp: 1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
No właśnie przeglądając różne fora znalazłem wzmiankę o tych pierścieniach i napisałem do nich kilka dni temu a potem priva do Ciebie żebyś sie wypowiedział coś o tych pierścieniach... Znalazłem Twojego posta sprzed kilku lat ze montowałeś takie i bylem ciekaw jak z braniem oleju w tych silnikach co zrobileś je na PRIMAch... No ale nie odpisałeś mi odnośnie tego jak sie sprawują, tylko tutaj w temacie bym o nich pomyslal a ja juz do nich dawno napisalem i czekam na odpowiedzpiteR-ek pisze:Zobacz w ofercie naszej polskiej firmy Prima, może akurat będą mieć, są tanie a b.dobre.
Zatem wnioskuje, że skoro nadal je polecasz to jesteś z nich zadowolony?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
zapytaj Kolegi grg474, pamiętam że wymieniał u siebie. Jakbyś uzyskał odpowiedź to później możesz dodać info do tematuDam pisze:Gdzie mogę zamówić te jednoczęściowe? Jakaś określona firma je produkuje?
Odp: 1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Tamtego silnika już nie ma, ale w obecnym też mam prima, silnik 1.6 ABU. Oryginalne miałem olejowy 3 częściowy, primy też miały być 3, ale okazało się że są 2. Stare pierścienie nie miały wogole sprężystości, wyciągiem tłoku z bloku, a pierścienie były praktycznie schowane w tłoku, jakby tłok siedział w bloku, mowa oczywiście tylko o olejowych, reszta była ok. Silnik zmieniłem pół roku temu, dałem za komplet 135 zł
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
1.6SR AKL - jakiej budowy pierścienie tłokowe?
Napisałem do jednego z przedstawicieli firmy Prima czy posiada pierścienie tłokowe w których olejowy jest jednoczęściowy...
Otrzymałem odpowiedź, że owszem posiada takie (cena 36zł/tłok) w których olejowy jest jednoczęściowy...
No więc zamówiłem te pierścienie....
Dziś dostałem paczkę i pierścień olejowy wygląda tak:
Czy tak wygląda pierścień olejowy jednoczęściowy?
To takie pierścienie zakłada się by wyeliminować branie oleju?
Czy to taki sam jak seryjny?
Dodatkowo jeden z 4 pierścieni jest bardziej zagięty przez co jest nierówny z trzema pozostałymi...
Czy można założyć takie pierścień? Czy jest wadliwy?
Otrzymałem odpowiedź, że owszem posiada takie (cena 36zł/tłok) w których olejowy jest jednoczęściowy...
No więc zamówiłem te pierścienie....
Dziś dostałem paczkę i pierścień olejowy wygląda tak:
Czy tak wygląda pierścień olejowy jednoczęściowy?
To takie pierścienie zakłada się by wyeliminować branie oleju?
Czy to taki sam jak seryjny?
Dodatkowo jeden z 4 pierścieni jest bardziej zagięty przez co jest nierówny z trzema pozostałymi...
Czy można założyć takie pierścień? Czy jest wadliwy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości