Unieruchomiony golf mk3 - elektryka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » pn lip 03, 2006 23:45

hmm czekamy na wiecej info od Towjego towarzysza :)


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » pn lip 03, 2006 23:47

Dodałam krótką notkw w głownym poście ... ja jestem tylko kobietą i opisuję to tak jak widzi kobieta. Coś robił przy tym rozrusznikuale co? teraz juz wiem ... dopisałam jako P.S.


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt lip 04, 2006 00:55

Anusia pisze:po odpięciu jedenj wtyczki z rozrusznika problem ustaje (w miejsce tej wtyczki wpinając się na krótko wprost od aku dzieje się to samo a nie powinno bo auto powinno w ten sposób zapalać)
zdecydowanie wyglada na to co napisał
x27 pisze:MOGLO BYC ZWARCE W ELKTORBENDNIXIE.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lip 04, 2006 10:04

pushkin77 pisze:
Anusia pisze:po odpięciu jedenj wtyczki z rozrusznika problem ustaje (w miejsce tej wtyczki wpinając się na krótko wprost od aku dzieje się to samo a nie powinno bo auto powinno w ten sposób zapalać)
zdecydowanie wyglada na to co napisał
x27 pisze:MOGLO BYC ZWARCE W ELKTORBENDNIXIE.

witam

dokladnie to jest tak ze po przekreceniu kluczyka w stacyjce gdzies nastepuje zwarcie bo gasna wszystkie kontrolki i zeruje sie zegar, natomiast sam rozrusznik jest wbijany ale nie kreci, jest tylko slychac pukniecie.

u mnie dzialo sie podobnie bylo pukniece ale nie krecil (natomiast nie gasly kontrolki) wtedy wpinalem sie na krotko prosto z aku i krecil
w tym przypadku natomiast zamiast zaczac krecic dzialo sie to samo co przy normalnym przekrecaniu stacyjki w tym rzypadku czyli wbijal rozrusznik ale gasil przy tym kontrolki i zerowal zegar.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt lip 04, 2006 11:33

Zegar resetuje sie podczas proby zaplonu? I wlacza sie alarm? To typowe zachowanie kiedy rozrusznik pobiera prad tak duzy ze napiecie spada prawie do zera - najczesciej przyczyna sa klemy aku, trzeba odkrecic, wyczyscic, zakrecic, powinno byc ok.

[ Dodano: 04 Lip 2006 11:35 ]
Na 99%, a jezeli nie same klemy to mocowanie kabli w klemach, moze tez byc problem ze stykiem glownego (grubego) kabla masy - srube poluzowac, oczyscic kabel i miejsce styku, zakrecic, ale najprawdopodobniej wystarczy wyczyscic i mocno dokrecic klemy.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt lip 04, 2006 11:46

albo mi sie wydaje albo napisalas ze podczas proby zapalenia nic sie nie dzialo a wlaczal sie alarm ?? bo jelsi tak to mozesz miec cos takiego jak moja starsza u siebie w peugocie 206 :} a mianowicie poszla jedna celka w akumulatorze , dawala dobre napiecie poki nie przekrecilo sie kluczyka , wtedy napiecie spadalo do takiego poziomy ze alarm wykrywal jakis blad nie wiem typu proby odlaczenia go lub cos w tym stylu i alarm wlaczal sie , odcinal zaplon itp . a to ze dzialaly wtedy szyby i cala elektryka to nic dziwnego bo na uskzodzonym lub niedoladowanym aku bedzie wszystko dzialalo , ale elektorbendix i rozrusnzik maja taki pobor pradu ze na slabym aku przygasaja kontrolki , zegar itp tyle co wiem napisalem moze pomoge ;)


Obrazek

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » wt lip 04, 2006 13:51

Dziękuję za wsparcie ... wszystko to, o czym pisaliście zostało dzisiaj rano przeze mnie i mojego ojca wykonane...sama czyscilam szczotką klemy .... sprawdzalismy napiecie ..wszystko w normie.... rano rozrusznik zaskoczyl ale nie mial sily przekręcić sie..akumulator ..no cóz.... do połowy rozładowany ale tak czy siak powinien dać radę.... Mój golf stoi w ogródku , akumulator ładuje si e...potrwa to trochę...a ojciec walczył z rozrusznikiem.Na wszelki wypadek miał go wymontować i posprawdzać ... niestety ma problemy ,wszystko zapieczone :( Wieczorem , jak wróce z pracy napiszę wam, co dzieje się dalej.
Pozdrawiam,
Ania.


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » wt lip 04, 2006 14:02

".... rano rozrusznik zaskoczyl ale nie mial sily przekręcić sie..akumulator ..no cóz"


mzoe tulejka w rozruszniku jest zabardzo wyrobionai daltego nie mai sily prosto krecic.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » wt lip 04, 2006 14:14

x27 pisze:".... rano rozrusznik zaskoczyl ale nie mial sily przekręcić sie..akumulator ..no cóz"


mzoe tulejka w rozruszniku jest zabardzo wyrobionai daltego nie mai sily prosto krecic.
..zobaczymy .... ojciec nadal walczy z odkreceniem rozrusznika ...ciezko mu :(


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr lip 05, 2006 09:40

Napiecie sprawdzaj podczas proby uruchomienia silnika (wlaczania rozrusznika). Nie powinno spadac ponizej ok. 8V. U Ciebie pewnie spada (moze teraz po czyszczeniu juz nie) do 2V lub mniej. TDI wymaga bardzo duzego pradu rozruchu (2x wiekszego niz benzynowy) i jak aku jest niedoladowane - to nie obroci. Ja bym rozrusznik na razie zostawil do sprawdzenia po naladowaniu aku. Gdyby rozrusznik nie zaskakiwal - nie byloby az tak duzego spadku napiecia zeby resetowac zegary. Chyba ze rozrusznik ma zwarcie, ale to bardzo rzadkie. Jezeli aku jest stary - moze byc tez do wymiany. Pamietaj zeby (ewentualnie) kupic dobrej jakosci, firmowy, ok. 63Ah ale jak najwiekszym pradzie rozruchu. Tani aku moze chodzic dobrze w benzynie, w TDI (i innych dieslach) bedzie powodowal same problemy.



Awatar użytkownika
diux
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:21
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: diux » śr lip 05, 2006 10:33

Witam! Anusiu jak koledzy pisali to wyglada na zbyt duzy spadek napiecia przy rozruchu wiec albo padł akumulator (sprawdza sie go po pełnym naładowaniu miernikiem oporowym czy napiecie nie spada poniżej 10 volt ok.10-15s) albo rozrusznik pobiera zbyt duzy prąd (wyrobione tulejki,lub walniete cewki)



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr lip 05, 2006 10:57

ja stawiam na jedna celke w aku uszkodzona , to wystarczy do unierouchomienia rozrusznika i zalaczenia alarmu


Obrazek

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr lip 05, 2006 16:21

silent_rob pisze:ja stawiam na jedna celke w aku uszkodzona , to wystarczy do unierouchomienia rozrusznika i zalaczenia alarmu
Bardzo rzadko spotykane uszkodzenie, inne bardziej prawdopodobne.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr lip 05, 2006 16:26

dziechu pisze:
silent_rob pisze:ja stawiam na jedna celke w aku uszkodzona , to wystarczy do unierouchomienia rozrusznika i zalaczenia alarmu
Bardzo rzadko spotykane uszkodzenie, inne bardziej prawdopodobne.
zalerzy od jakosci wykonania , wieku i sposobu eksploatowania i konserwowania aku


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 324 gości