mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
Moja padlina to po podwieszeniu miała zwyczaj zgasnąć-to było na mobilu 10/40,teraz jest motul i jest spokój.Z wiosną planuje przejść na full syntetyk po jakiś tam płukankach i zobaczymy co sie będzie działo.Krzys graty od ciebie częściowo założone,11-ka,BRD i 230 narazie latają bez strojenia-czeka Fmic i ECU na montaż .Wcale nie trzeba mieć dużo kuni żeby nikt cie nie wyprzedzał,wystarczy niewystrojone auto i jak gwałtownie wciśniesz pedał gazu to jest taka zadyma że koleś rezygnuje z wyprzedzania bo nic nie widzi.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
sam wymieniałem pompy używane nowe i żadna poprawaFahoo pisze:znalazł juz ktoś sposób na to?bo koledzy wymieniali pompy na inne i dalej lipa
chyba sposobu niema jedynie wymiana na nowszy blok
chwile zastanawiałem się czy to czasem nie wina paska rozrządu kolega ma afn na ok 160km pasek Contiego i zero problemu z hydraulika ja mam Gatesa
oglądając je wygląda ze conti ma inna strukturę z gładkiej strony może gates uślizguje na wałku pośrednim (mały styk paska z kołem pasowym napędzającym ten wałek) ale czy to mozliwe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
wymiana paska Gatesa to dobry pomysł bo gates od jakichś1.5roku go jedno wielkie g***o, ale z podstawianiem zaworów nie ma nic wspólnego. ja mam Contiego a silnik na podzespołach AFN'a i 1Z'a i tem mam na potęgę ten problem, pomoże obniżenie max ciśnienia ewentualnie, wrzucenie mocniejszych sprężyn zaworowych ale to bedzie się wiązać z szybszym zużyciem wałka rozrządu. tylko takie dwie opcje wchodzą w rachubę. ja bedękombinował nad zmniejszeniem ciśnienia w układzie olejenia
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
Witam, posmarować pasek kalafonią lub lepikiem, tak kiedyś robiono z pasami transmisyjnymi.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
Może jeszcze "ojcze nasz" i na dwie zdrowaśki do pieca,niby święte miasto a taki ciemnogród.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
Jak tam nie mialem i nie ma w swoim tych problemow, ale moge powiedziec ze u kumpla tak robi na setupie, 10,216,AWX cat/egr out pomoglo zmiejszenie dawki na nastawniku z 4mg na 6 i juz nie ma podwieszania, tu chodzi nie o zawieszania sie hydrauliki a u te nieszczsne dawki na gorze, pompa za duzo przyspieszy kat , ciesnienie mocno wzorsnie, dawka tez potrafi wyjsc nawet za to co ma w mapie chwilowo, a nim ECU to wylapie to moze byc chwilowo za duzooo ropci dlatego powyzej 4500 lepiej sobi sciagniac dawki i doladowanie z wiadomych przyczyn .
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
spawacz, to problem występuje kiedy masz większe ciśnienie w dolocie i w magistrali olejowej. pęd powietrza i ciśnienie w dolocie utrudniają zamykanie zaworom a duże ciśnienie oleju to znacznie większa siła z jaką są kasowane luzy. w pewnym momencie poprostu te siły + bezwładność zaworów powodują że popychacze rozsuwają się nie w momencie kasowania luzów tylko m momencie rozpoczęcia zamykania zaworu.
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
asv włożony problem pompy oleju znikł jak ręka odjął
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
Czyli słupek ASV pasuje bez problemu jako zamiennik AFNa ? Jak znaleźć taki dobry,sprawdzony co by później nie było problemów po podmianie? jak sobie poradziłeś z wyborem?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
Nie pasuje i pasowal nigdy nie bedzie... , caly silnik pewnie zmienil.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
trzeba słupek cały asv i wszystko gra nie liczę małych przeróbek węży i elektryki(wtyczki)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
E to teraz 200+ powinien targnac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości