SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
witam mam takie pytanie posiadam mk2 91 rok 1.6 benzyna gaźnik który za dużo pali i zastanawiam się nad swapem na 1.8 z vento które rozbieram i takie pytanie czy jest to trudno zrobić co bym potrzebował z vento by zrobić taki Swap????
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
Więc tak przekładasz cały silnik skrzynie wiązkę komputer półośki (niewiem jak sprawa z pompa paliwa, ewentualnie zbiornik z venta z pompa zamienisz) możesz zmienić pompę hamulcowa ale to już od ciebie zależy czy ci się chce
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
ale co jakoś tą wiązkę od silnika można jakoś wypiąć od całej elektryki czy jak czy z całą elektryką bo myślałem również o swapie środka ale to chyba też dużo roboty???
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
Jeżeli masz mk2 po 89 r to tylko wpinasz się w skrzynkę bezpieczników. A jeśli stara to przekładasz cała instalację z venta i przerabiasz nieco instalację z dwóch i jest git. Czemu nie, można się skusić przełożyć wnętrze, dla chcącego nic trudnego
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
tzn mam mk2 z 91 roku a nie wiesz moze co i jak z ta skrzynka bezpiecznikow????
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
wypinasz 3 białe kostki i wpinasz się z dawcy
tak samo jak wypniesz z dawcy tak samo wpinasz się do mk2 bo skrzynki bezpieczników mają takie same
tak samo jak wypniesz z dawcy tak samo wpinasz się do mk2 bo skrzynki bezpieczników mają takie same
Ostatnio zmieniony pn sty 16, 2012 01:10 przez Micjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
ale w dawcy mamy kompa bo to niby on steruje monowtryskiem a ja u siebie cholera nie mam tak fajnie jak w vento że wszystko jest przy silniku w tej okrągłej kostce skręcanej to może mam jakąś starą instalacje czy się mylę bo nie wiem
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
komputer przekładasz wraz z instalacja elek silnika. W tym silniku komputer steruje wszystkim a w twoim to gaźnik więc zbędna elektronika
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
ale to jak wtedy komp jest jakoś podłączany pod tą skrzynkę bezpieczników czy jak ???
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=441606" onclick="window.open(this.href);return false; może na ten temat coś mi poradzisz bo tylko z tego względu bym robił SWAP
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
komputer z Venta bierzesz i wkładasz na podszybie. Wszystkie kable tak jak szły tak pójdą w mk2. Ze komputera napewno pójdą kable do skrzynki i wpinasz po prostu. Każda kostka pasuje tylko w jedno miejsce. Ten okragły splot kabli też bedziesz miałSokol9185 pisze:ale w dawcy mamy kompa bo to niby on steruje monowtryskiem a ja u siebie cholera nie mam tak fajnie jak w vento że wszystko jest przy silniku w tej okrągłej kostce skręcanej to może mam jakąś starą instalacje czy się mylę bo nie wiem
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
Johnatan, kolega wyżej ci już opisał co i jak
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
ale to co wtedy ta skrzynkę będę miał gdzieś na tym podszybiu tak jak powiedziałeś czy ją gdzieś można wtedy u mocować ???
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
SWAP 1.6 Gaźnik na 1.8 monowtrysk
Sterownik umieszczasz na podszybiu. a skrzynka zapewne bezpieczników ci chodzi to zostaje pod kierownica
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości