Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: zorro74 » pt sty 13, 2012 17:23

no moze na przyszlosc,bo mozna chyba wiekrze mody robic


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » sob sty 14, 2012 01:45

Kolejna sprawa o której się nie mówi to że jak ktoś chce stroić DF 1 na ulicy to potrzebuje emulator ktory kilka stówek kosztuje :) Ja wczoraj liczyłem i jak się wsio wyliczy to finalnie EMU wychodzi jednak taniej. Sam głupi zestaw szerokopasmowej lambdy to 1100zł a w EMU jest już onboard wraz z sondą. Do tego jak ktoś się uprze może przejść na wasted spark, copy albo sekwencję pełną. Przy ITB wsparcie za pomocą alpha-n jak i algorytmu mieszanego etc. Pełne logowanie czujników z określonego czasu, w razie faila czujnika/czujników tryb fail safe, kontrolka CEL ;), sterowanie boostem, nitro, boost by gear itd itp.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Lukasz1985 » sob sty 14, 2012 17:21

To EMU fajne jest . Sam się zastanawiam. Do kiedy trzeba się zdecydować?


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » sob sty 14, 2012 21:12

Nie pali się :)


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Marszall » ndz sty 15, 2012 13:20

Właśnie a jak pod turbo? Na czym on dobiera skład mieszanki? MAP czy MAF?

Masz jakiś opis możliwosci ew, schemat podłończeń jak w vemsie?
a co z zapłonami? Na sondzie szerokopasmowej możnaby to ładnie ogarnąć ale trzeba tez wiedzieć jak ustawić zapłon.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Lukasz1985 » ndz sty 15, 2012 18:58

W EMU zastosowany jest MAP sensor.Tu jest prezentacja :http://www.ecumaster.com/download/EMU/E ... ntacja.pdf


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » ndz sty 15, 2012 19:38

Marszall czytamy pierwszy post tam jest link do prezentacji urządzenia. Są tam do wyboru algorytmy Speed density, alpha-n oraz mieszany. EMU obsługuje 2 czujniki stuku, boost by gear, EGT oraz ma wbudowany kontroler szerokopasmówki. Zobacz sobie prezentację tam masz wsio rozpisane.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: zorro74 » ndz sty 15, 2012 20:38

mam pytanko a czy jezeli ktos juz ma zalozony digi II to tez musi ciagnac nowa wiazke czy tylko podpiecie nowego sterownika?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Marszall » ndz sty 15, 2012 21:30

Ale czy boost by gear nie kożysta z czujnika wału?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: Marszall » ndz sty 15, 2012 21:38

Sorry nie dopatrzyłem. Bardzie ciekawe urzadzenie i cena ok. W porównianiu np. do VEmsa. Ale powiedzcie czy da sie to samemu jakoś w miarę fajnie ogarnąć? Widze że funkcji od zajumania.

Rozumiem że przy sterowaniu z halla tak jak w przypadku DIGI I pare funkcji odpada?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » ndz sty 15, 2012 21:44

Najsensowniej zrobić tak jak ja chyba czyli 36-1 ( lub 60-2 ) na wał + przeróbka aparatu i masz pełną sekwnecję paliwa i zapłonu. Co do konwersji z DFII trzeba przerobic kostke przy ECU bo ta 25pin z DF jest nie do dostania w normalnej kasie.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

Re: Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: zorro74 » ndz sty 15, 2012 22:08

qbejs pisze:Najsensowniej zrobić tak jak ja chyba czyli 36-1 ( lub 60-2 ) na wał + przeróbka aparatu i masz pełną sekwnecję paliwa i zapłonu. Co do konwersji z DFII trzeba przerobic kostke przy ECU bo ta 25pin z DF jest nie do dostania w normalnej kasie.
czyli tylko przeróbka kostki przy eku i wsio bedzie hulac?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: qbejs » ndz sty 15, 2012 23:29

Tak można powiedzieć, jeżeli setup pozostanie taki sam jak dla DF I ( wtryski, reg. cis. paliwa, zapłon ).

Dla wszystkich którzy boją się o trudność przeróbki przepustnicy 16V na TPS ;)
clubgti.com pisze: Obrazek

Obrazek


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III

Post autor: hubos21 » pn sty 16, 2012 00:37

z czego ten TPS? do tej przepustnicy z audi pewnie łatwiej da sie założyć

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości