Drzenie kierownicy przy 100/120km/h

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamil.wilk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
Kontakt:

Post autor: kamil.wilk » ndz lip 02, 2006 21:37

Witam.
Ja mam podobne objawy tylko przy prędkości od 100do120.
Pozwyżej już maleją drgania.
Przy 200 są niemal niewyczuwalne.... :)
Tak się zastanawiam jaka może być przyczyna.....

Aha mój Golf z silnikiem 1,6 AEK zamyka licznik tj 220.Dla mnie ciekawostka bo powinien się bujnąć max katalogowo do 189......



wara99

Post autor: wara99 » ndz lip 02, 2006 21:48

witam w klubie



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pn lip 03, 2006 12:19

martinez we wtorek oddaje znajomemu auto na wymiane rozrządu...więc sprawdzi układ kierowniczy...u mnie wystarczy przejechać przez jakieś nierówności to czuć takie dziwne skakanie kierownicy....mam nadzieje że to jakiś drążek czy coś..w każdym razie we wtorek powinienem wiedziec co to jest:)



martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » pn lip 03, 2006 14:11

specWROC pisze:martinez we wtorek oddaje znajomemu auto na wymiane rozrządu...więc sprawdzi układ kierowniczy...u mnie wystarczy przejechać przez jakieś nierówności to czuć takie dziwne skakanie kierownicy....mam nadzieje że to jakiś drążek czy coś..w każdym razie we wtorek powinienem wiedziec co to jest:)
to jakbys mogl to prosze daj znac co ci powiedzial.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pn lip 03, 2006 22:52

tak wogóle to zauważyłem że drganie kierownicy swoja droga ale mam jeszcze wrażenie że jak skręcam w lewo to skręt jest super ale kiedy kręce w prawo to jakby skręt był o obrót...może pół mniejszy..zastanawiam się jak to możliwe..



kamil.wilk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
Kontakt:

Post autor: kamil.wilk » wt lip 04, 2006 08:09

Ja u siebie nie wiem czy mogę to powiązać z jakimiś problemami w układzie kierowniczym..
Nie zauważyłem żeby działo się coś niepokojącego.Skręca w prawo i lewo dobrze ,bez stuków i nic nie wyje...
Bardziej obstawiałbym naluzy w zawieszeniu,gałkach bądź łożyskach



greg

Post autor: greg » wt lip 04, 2006 08:20

specWROC pisze:mam jeszcze wrażenie że jak skręcam w lewo to skręt jest super ale kiedy kręce w prawo to jakby skręt był o obrót...może pół mniejszy..zastanawiam się jak to możliwe..
ktoś źle wyregulował drążki - zamiast ustawić długość zgodnie z książka i dlatego do jednego oporu idzi einaczej niż do drugiego



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt lip 04, 2006 23:56

A WIEC DZISIAJ ODWIEDZILEM MECHANIKA I POWIEDZIALEM ZE PRZY WIEKSZYCH PREDKOSCIACH KIEROWNICA MA DRGANIA ORAZ KIEDY PRZEJEZDZAM PRZEZ PRZEJAZD KOLEJOWY JEST TAK SAMO....I CO SIE OKAZALO TO SA BARDZO WYROBIONE PODUSZKI NA SAMEJ GORZE AMOROW (CHODZI O TE METALOWO GUMOWE OKRAGLE ELEMENTY WIDOCZNE PO OTWORZENIU MASKI NA NADKOLACH)

podejrzewam ze u was moze byc to samo;D

ps. wspominałem że mam problem ze skrętem...że w lewo mam większy niż w prawo co się okazało końcówki źle wkręcone musze pojechać na zbieżność;D



west5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 23, 2006 19:21
Lokalizacja: Lbn

Post autor: west5 » śr lip 05, 2006 00:13

Przyłączam się mam dosłownie identycznie objawy jak koledzy



Awatar użytkownika
bodi11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 15, 2005 13:04
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: bodi11 » śr lip 05, 2006 10:16

Ja ma identycznie to samo, w sobotę zajrzałem pod samochód i na 100% mam do wymieny sworznie i gumy wahacza.
Jak wymienię to dam znać czy drgania ustały.
Pozdro.



No i po wymiani nic już złego się nie dzieje :-)))
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 12:29 przez bodi11, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GOLFAN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt cze 16, 2006 00:37
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: GOLFAN » śr lip 05, 2006 12:08

A ja myślałem, że to tylko u mnie? Dzięki za porady!



martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » śr lip 05, 2006 16:26

JA SIE ZAWZIALEM, BEDE Z TYM WALCZYC, POWIADOMIE O WYNIKACH



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » śr lip 05, 2006 19:50

martinez76 pisze:JA SIE ZAWZIALEM, BEDE Z TYM WALCZYC, POWIADOMIE O WYNIKACH
a sprawdziłeś czy to nie to samo co u mnie????? :satan:



Awatar użytkownika
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: sylwester.k » śr lip 05, 2006 23:11

spróbujcie z tylnymi kołami w moim przypadku naprawde pomogło a koszt naprawde niewielki. miałem identyczne objawyjak wy [drżenie kier w zakresie 110-140]



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 396 gości