mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: maciyk » czw sty 05, 2012 16:52

potwierdzam, że się da, chociaż ja umiałem tylko sprawdzić błędy bo miałem VAGa pierwszy raz w rekach



arwam

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: arwam » czw sty 05, 2012 22:44

tomassss24 pisze:NIE DA RATY SPRAWDZIC TAKIEGO SILNIKA POWTARZAM 1.9 D 1Y JA MIAŁEM Z 96 ROKU MA WTYKE DIAGNOSTYCZNA ALE NIE DA SIE .


t0mal pisze:Da się, wszystko zależy od interfejsu.
to prawda ale i od umiejętności. z tym że wtedy nie szukasz zakładki Engine tylko Diesel pump



Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: Derbi013 » sob sty 14, 2012 19:48

Auto nie odpala zimny....

można go krecic i krecic i nic... z rury kopci (to paliwo dochodzi) ,świece żarowe grzeją (nowe NGK).

kąt wtrysku czy silnik powiedział papa ?? ma ponad 400tys km.


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

arwam

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: arwam » sob sty 14, 2012 20:03

a koło na wale chodzi prosto?
jak prosto to sprawdź czy Ci rozrząd nie przeskoczył i wtedy ewentualnie kąt wtrysku



Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: Derbi013 » wt sty 31, 2012 20:10

ciśnienie na 1-4 cylindrze poniżej 20barów , 2-3 ponad 25bar.

głowica ściągnieta (wyglada na robiona- grubość uszczelki 3kropki)
miska sciągnieta ...tłoki wyciagniete... popękane pierścienie :grin:

zobaczymy co nowy własciciel zadecyduje co dalej... remont to ok 700-800zl na części.


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: Derbi013 » wt lut 21, 2012 22:46

golf doczekal sie nowych pierścieni i uszczelki pod głowica...

pierwsza proba odpalenia ... silnik zagadał :)

jutro składanie osprzetu i czzas na jazde probną.


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: KamilP » śr lut 22, 2012 01:16

Michał_1977 pisze:
Derbi013 pisze: może ktos mi podac oznaczenie silnika 1.9D ??
1Y
arwam, gdzie jest złącze ukryte powiedz Ty mi? Całe auto przewaliłem i nihuhu...
Mistrzu znalazłeś te złącze diagnostyczne? Bo już sam nie wiem.. jak coś to ja mam u siebie za tymi zaślepkami tutaj:
Obrazek
ale to jest OBD1. Tyle że u mnie zwykły diesel z 92 roku więc nie wiem po co to złącze, jak i tak bym się z niczym nie połączył :) Foto zapożyczone.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: Michał_1977 » śr lut 22, 2012 08:31

Hmm...ja już sam nie wiem o co kaman...
Niby mam 1Y z 95 roku,a złącza nie ma nigdzie.HGW o co chodzi :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: piotrekgal » śr lut 22, 2012 10:45

Ja mam jedno takie, ponoc do badania airbagów.



arwam

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: arwam » śr lut 22, 2012 10:58

KamilP, nawet jak masz OBD1 to też zwykłym wagiem się połączysz z takimi sterowanikami jak Airbag, ABS, Diesel pump, i jeszcze inne w zależności od wyposażenia.
w czarnej wtyczce masz plus i minus , a w białej już kable lini K i L



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: KamilP » śr lut 22, 2012 12:57

arwam pisze:KamilP, nawet jak masz OBD1 to też zwykłym wagiem się połączysz z takimi sterowanikami jak Airbag, ABS, Diesel pump, i jeszcze inne w zależności od wyposażenia.
w czarnej wtyczce masz plus i minus , a w białej już kable lini K i L
Ale kolego, jak ja nie mam airbaga, ABSu też brak, silnik zwykły diesel na mechanicznej pompie.. No to kurka z czym ja się połączę? :hmm: Wersja CL czyli praktycznie żadnych bajerów nie ma :) Ciekawy właśnie jestem, gdzie te kabelki idą..
Michał_1977 pisze:Hmm...ja już sam nie wiem o co kaman...
Niby mam 1Y z 95 roku,a złącza nie ma nigdzie.HGW o co chodzi
Ani tutaj ani nad zapalniczką nie ma? Ty to pewnie tutaj powinieneś mieć
Obrazek



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: t0mal » śr lut 22, 2012 13:33

KamilP pisze:Ale kolego, jak ja nie mam airbaga, ABSu też brak, silnik zwykły diesel na mechanicznej pompie.. No to kurka z czym ja się połączę?
Licznik.



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: KamilP » śr lut 22, 2012 14:01

t0mal pisze:
KamilP pisze:Ale kolego, jak ja nie mam airbaga, ABSu też brak, silnik zwykły diesel na mechanicznej pompie.. No to kurka z czym ja się połączę?
Licznik.
Ooo widzisz, nawet o tym nie wiedziałem :pub: A co dokładniej w nim mogę sprawdzić/zmienić? Przebieg pewnie, może zmiana jednostek np z mil na km :-)



arwam

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: arwam » śr lut 22, 2012 14:25

zapuść opcję " auto scan i będziesz wiedział co masz a czego nie masz.
masz foto pompy> bo mimmo tego że pompy były mechaniczne były w nowszych silnikach elektronicznie wspomagane



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 138 gości