Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Razal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Razal » wt kwie 25, 2006 08:58
Bardzo rzadko, ale mam taki objaw, że przy szybszej jeździe np. podczas wyprzedzania, gdzie trzeba przyśpieszyć - w momęcie kiedy na obrotomierzu jest ok. 3000 obrotów silniczek lubi się tak lekko zadławić dosłownie na jakąś sekunde (jakby jakaś przerwa chwilowa - notlauf ??) i dalej normalnie ciągnie - idzie nawet do tych 190, żadnych więcej problemów - zdarza się to raczej sporadycznie i zawsze powyżej tych 3000 obrotó, ale jednak niepokoi mnie to - miał ktoś coś podobnego ??
Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony wt kwie 08, 2008 18:15 przez
Razal, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
Kryspin
- Użytkownik

- Posty: 271
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: Kryspin » wt kwie 25, 2006 10:51
Mój szwagier miał taką przypadłosć w audi B4 (przerywał na sekundę i jechał dalej) czasami raz czasami kilka generalnie temat się pogłebiał) symbolu silnika nie znam.
Po wymianie sterownika pompy było to samo. Dopiero wymiana sterownika silnika były efekty i poprawę (podobnie zresztą jak podmianka strownika pompy, gdzie przez jakiś czas było lepiej a potem przerywanie wróciło), jednakże niedługo potem sprzedał auto, także pewności na 100% nie ma że to był streownik silnika.
[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]
-
aw69
- Gadatliwa bestia

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » wt kwie 25, 2006 13:16
prawdopodobnie nastawnik pompy. mialem kiedys takie objawy ale po wymianie wtryskow i zmianie ECU juz tego problemu niemam. Nastawnika nie ruszalem
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
Corvax
- V.I.P.

- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » wt kwie 25, 2006 14:05
Razal, tak dla swietego spokoju wyjmij N75 i przeczysć go - byc moze jest zapackany olejem
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
Razal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Razal » wt kwie 25, 2006 14:50
Corvax pisze:Razal, tak dla swietego spokoju wyjmij N75 i przeczysć go - byc moze jest zapackany olejem
Corvax dzięki za rade - jeszcze jak byś mógł to powiedz jak to przeczyścic - wystarczy tam zaingerować jakąś szmatką czy powietrzem, a może jeszcze jakoś inaczej ??
Z góry dzięki...
P.S. Dzisiaj kilka razy przyśpieszyłem mocniej i nic się nie powtórzyło - jeszcze myślę, czy to nie aby od paliwa może ... N75 przeczyszcze - dzięki za rady...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
Corvax
- V.I.P.

- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » wt kwie 25, 2006 22:02
zdejmij go i obejrzyj jak nie jest zapocony olejem to nie ruszaj - mi ostatni mechanik przeczyscił jakimś siuwaksem w spreju a potem przedmuchalismy kompresorem

na niewiele to pomogło bo chyba znowu mam notlauf - czas rozejrzec sie za nowym N75 bo mój juz dawno przestał cykac

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
Razal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Razal » wt kwie 25, 2006 22:29
Jutro posłucham czy mój jeszcze cyka - jakieś 2 tygodnie temu go jeszcze słyszłaem

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
twardy
- Forum Master

- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt kwie 25, 2006 23:26
A jak go N75 wymontować i podać spręzone powietrze , a nastepnie podłączyć 12v to powinien się przesterować? Ja tak sprawdziłem i wyczyściłem swój , ale nie wiem czy prawidłowo z tym sprawdzeniem???

Corvax co o tym myslisz?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Razal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Razal » śr kwie 26, 2006 08:52
Dzisiaj sprawdzałem - N75 Cyka

- jak narazie nie miałem żadnego zaniku w przyśpieszaniu od ostatniego razu (który był co prawda w trasie) - niedługo jade też w trase to go przegonie i zobaczę jak się zachowuje.
Pozdrooo

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
fructo
- Mały gagatek

- Posty: 123
- Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
- Lokalizacja: ..
-
Kontakt:
Post
autor: fructo » ndz lip 02, 2006 20:08
Witam
Mam kilka pytań odnośnie N75. a mianowicie :
1. Czy jesli nie cyka to tez dziala??? czy działa tylko gdy cyka???
2. Czy można go jakoś wyczyścić i w jaki dokładnie sposob???
3. jakie powinno być napiecie na tym zaworku bo mierzylem i mam 6v . jesli za malo to gdzie szukac usterki ???
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn lip 03, 2006 09:22
1. cykanie nie ma nic do dzialania zaworka
2. raczej nie da sie go wyczyscic
3. sprzawdz wszystkie trzy wezyki na calej dlugosci idace do niego czy nie sa przetarte czy przedziurawione bo moga powodowac objawy takie jak uszkodzony zaworek
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Razal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Razal » pn lip 03, 2006 10:09
Ściągnij podszybie od strony pasażera i zobacz w jakim stanie jest przewód powietrza idący (od dolotu turbiny??) do komputera - tam często w okolicy filtra kabinowego jest DUŻŻŻŻŻO śmieci i brudu w którym stoi woda - i wąż w tym leży - potem trafia go .... i potrafi popękać ... Też objaw podobny ..
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
Arczi
- Użytkownik

- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
Kontakt:
Post
autor: Arczi » pn lip 03, 2006 22:47
Mam pytanie co to jest ten N75 i gdzie go szukac ??
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » wt lip 04, 2006 09:58
N-75 jest to elektrozawor sterujacy praca turbiny, znajduje sie w lewej czesci komory silnika miedzy filtrem paliwa a filtrem powietrza, ida do niego trzy wezyki i jedna wtyczka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości