ori , mój golf to czysta seriaFucker pisze:Jakie masz włożone wtryski w swoim 1Z ? Mam pewne przypuszczenia.
Odcięcie od impulsatora przewodu idącego do ECU...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odcięcie od impulsatora przewodu idącego do ECU...
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Odcięcie od impulsatora przewodu idącego do ECU...
Wiem że nie zadziała ,o ile problem wystepuje w aucie z modzonymi mapami w kompie ,bo wtedy winne są mapy ...sam testuje różne sterowniki z róznie podciągniętymi mapami i delirka często się zdarza jak za dużo jest podlane paliwkiem ale u pytającego jest wszystko ori ,więc jestem przekonany w 100% że winny jest nastawnik ,tym bardziej że jak odepnie sygnał prędkości to objawy znikają.Jdę o zakład ,że podmiana nastawnika zlikwiduje problem Ale człowiek się uparł że jego nastawnik "wygląda na sprawny ,bo go obejrzał i pomierzył oporności " i nic nie poradziszFahoo pisze:munior, nie zadziała ten patent juz sprawdzałem,zmiana mapy dla kąta pomaga
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Odcięcie od impulsatora przewodu idącego do ECU...
ja na razie będę jeździł z odpiętym kabelkiem bo jest zero trzęsienia, nastawnik jest czysty także trochę powinienem pojeździć.A jak będzie trochę cieplej i twierdzicie że na bank to nastawnik to pokombinujemy.
Odcięcie od impulsatora przewodu idącego do ECU...
munior, ja mówie o swoim aucie z seryjnymi wtryskami ,i nie tykanym ecu...tez szarpie jak przy brudnym nastawniku a nastawnik wyczysciłem...zmiane przyniosła zmiana ecu na inny z inna mapą dokłądnie z afn -drgawki zniknęły całkiwcie
Po drodze wymieniałem ze 3 kpl wtryskó wi lipa była....
Po drodze wymieniałem ze 3 kpl wtryskó wi lipa była....
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Odcięcie od impulsatora przewodu idącego do ECU...
A to zmienia postać żeczy ...niezłe cyrki ,wszytko ori i takie cuda ...ale i cuda się zdarzaja ,raz na jakiś czas Wygląda na to że się ori mapy w epromach wykrzaczyłyFahoo pisze:munior, ja mówie o swoim aucie z seryjnymi wtryskami ,i nie tykanym ecu...tez szarpie jak przy brudnym nastawniku a nastawnik wyczysciłem...zmiane przyniosła zmiana ecu na inny z inna mapą dokłądnie z afn -drgawki zniknęły całkiwcie
Po drodze wymieniałem ze 3 kpl wtryskó wi lipa była....
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości