Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: pancur0 » czw sty 12, 2012 16:52

Witam,

Robię u siebie swapa z MK III 2.0 2E biore silnik i wkladam do swojego MK II.
Moje mk II chodzilo na gazniku i w baku nie mam zadnej pompy, a niebardzo chce przekladac caly bak z MK III.

Chcialbym zamontowac zewnetrzna pompe paliwa gdzies na przewodzie paliwowym i mam w związku z tym kilka pytań :

- Czy w ogóle istnieje taka możliwość ?
- Jakie ciśnienie musiałaby mieć pompa ?


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Re: Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: tomek mk2 BDE » czw sty 12, 2012 17:55

mialem u siebie w mk2 wsadzone 2e i tak jak u ciebie wczesniej byl gaznik. u siebie zastosowalem 2 pompy z seata toledo 2.0. zewnetrzna i zasilajaca do zbiornika. wszystko pasuje nic nie trzeba przerabiac.(na zewnetrzna pompe powinienes miec orginalne mocowanie pod pologa lecz zdaza sie tak ze moze go nie byc. jezeli nie masz trzeba sobie jakos z tym poradzic) instalacje pod pompy tez mozna zastosowac z toledo wszystko pasuje. a cisnienie pompy 3bar. jest jeszcze mozliwosc zmiany zbiornika na ten z mk3 i wtedy pompe masz w zbiorniku. pozdrawiam i powodzenia



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: pancur0 » czw sty 12, 2012 18:09

Głównie chodzi o to, że jak przełoże cały bak z MK III to czy na zegarach z MK II będzie pokazywał stan paliwa ?
Ponadto wolałbym jednak zainstalowac jedną pompę paliwa tą zewnętrzną. Moje wozidełko jest z 84 roku, więc stara skrzynka i będzie napewno dużo dłubania dlatego wolałbym zrobić zewnętrzną.
Chciałbym się tylko dowiedzieć czy jedna pompa wystarczy i jak ją ewentualnie podłączyć.
Jaki przekaźnik itp. :)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: tomek mk2 BDE » czw sty 12, 2012 22:08

bedzie dzialac i pokazywac stan paliwa nie ma znaczenia czy to pompa z mk3. w golfie 2 gti oryginalnie ida 2 pompy. zasilajaca w zbiorniku i glowna podprogowa. jak bys znalazl pompy od gti to tez by chodzilo z reszta to takie same pompy jak w toledo. tylko ze mechaniczny wtrysk 6bar a elektroniczny 3bar



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: Paweł Marek » czw sty 12, 2012 22:33

pancur0 pisze:Ponadto wolałbym jednak zainstalowac jedną pompę paliwa tą zewnętrzną.
przy pompie zewnętrznej musisz mieć też do baku, więc albo dwie jak w oryginale albo jedna w baku od mk3


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: tomek mk2 BDE » czw sty 12, 2012 22:47

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=441018" onclick="window.open(this.href);return false;
tu ktos ma na sprzedanie pompy paliwa od gti



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: pancur0 » pt sty 13, 2012 11:03

Czyli wychodzi na to, że najlepiej włożyć pompę od mk III w bak.

Pytanie tylko czy pompa pasuje do baku z MK II czy trzeba cały bak przełożyć ?


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: Johnatan » pt sty 13, 2012 15:53

pancur0 pisze: to czy na zegarach z MK II będzie pokazywał stan paliwa ?
Z tego co mi wiadomo trzeba przelutować płytke ze skalą. Co jest w stanie przedszkolak zrobić to bez obaw :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: pancur0 » pt sty 13, 2012 18:29

Ilu ludzi tyle teorii :)
nie pozostaje nic innego jak przekonać się samemu


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: tomek mk2 BDE » pt sty 13, 2012 20:38

pompa z mk3 nie wejdzie do zbiornika mk2. mk2 ma za mala srednice otworu. czli caly zbiornik z mk3 jak juz cos



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: Johnatan » pt sty 13, 2012 20:51

tomek mk2 2.0 pisze:pompa z mk3 nie wejdzie do zbiornika mk2. mk2 ma za mala srednice otworu. czli caly zbiornik z mk3 jak juz cos
Nom, tak ale otwór jest otworem. Nie próbował ktoś zrobić swap pompy mk3 z dekielkiem mk2 ? oczywiście takiego na pompkę bo ma wiecej pinów wtyczka


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: tomek mk2 BDE » ndz sty 15, 2012 19:28

raczej to nie wypali. pompa z mk3 musi byc w obudowie. bez niej nie bedzie pompowala. no a z obudowa jak wiadomo nie wejdzie.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: jeryk10 » ndz sty 15, 2012 22:10

Załóż sobie pompę przelotową pod autem i po sprawie pompa musi być 3 bar co tu dużo myśleć i kombinować a jak miało mk1 gti lub np mercedesy maja pompy przelotowe


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku

Post autor: tomek mk2 BDE » ndz sty 15, 2012 23:37

tylko ze w mercedesie wyjscie ze zbiornika jest na samym dole. paliwo do pompy dochodzi samo(opadowo -grawitacyjnie) w golfie bez pomy zasilajacej w zbiorniku mogl by byc problem z zassaniem paliwa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości