Witam !
Czy jest ktos w stanie stwierdzić co to za zawór na foto i za co jest odpowiedzialny ?
W moim autku: VW Polo 6N 1,9D 97r. AEF pompa Lucasa ma on obcięte kable tak krótko że nawet nie idzie zobaczyć ile ich powinno być.
Dodam że auto odpala od strzała i normalnie można zgasić silnik z kluczyka.
VW Polo [6n] 1,9D AEF, zawór na pompie Lucas
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
VW Polo [6n] 1,9D AEF, zawór na pompie Lucas
nie jestem pewien ale wydaje mi się że to jest zawór od przyspieszacza kąta wtrysku
VW Polo [6n] 1,9D AEF, zawór na pompie Lucas
A gdyby tak było, to jakie byłyby skutki odłaczenia go ? Czyli tak jak obecnie ma to miejsce u mnie. Bo zapomniałem dodać że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach
Czy zimny silnik nie miałby problemów z odpaleniem ? Nie wiem czemu tak to sie u mnie przedstawia, kiedy nabyłem auto juz tak miał. Martwi mnie tylko czy można tak jeździć
Czy zimny silnik nie miałby problemów z odpaleniem ? Nie wiem czemu tak to sie u mnie przedstawia, kiedy nabyłem auto juz tak miał. Martwi mnie tylko czy można tak jeździć
VW Polo [6n] 1,9D AEF, zawór na pompie Lucas
Jest to elektrozawór do precyzyjniejszej regulacji kąta wtrysku przy małych obciążeniach silnika. Można jeździć bez jego bo pewnie i tak jego działanie nie jest odczuwalne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości