
jak sprawdzac olej:))
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki nie mierzy się brania oleju na dzień tylko na kilowetry. Jednego miesiąca przejedziesz mniej kilometrów to mniej weźmie oleju, jak więcej to więcej spali !!! Mój 1V pali 0,5 l na zmianę czyli na 7500 tyś. jazda cały czas 120-140 km\h jak jeżdze tak do 100 km\h to oleju nie ubywa, myśle że turbinka sobie łyka
W JR też nie widzę ubytków a ma przejechane 380 tyś. Zawsze leje CASTROLA mineralnego 15W40.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
piter13, zmiane w Mk2 trzeba robić co 7500 tyś. ale też się zgodze, że jak bierze litr na zmianę to juz trzeba zbierać na remont albo zmianę silnika. W zimę tęż są już problemy z odpaleniem. Z upływem czasu i przejechania kilometrów ubytki się zwiększają !!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Co ty opowiadasz mój bierze 0,5l/1000km i nie mam zamiaru go remontować,a w zimie pali za pierwszym razem przy -20.1l na zmiane to jest silniczek nówka.Poczytaj w instrukcji ile moze oleju brać.vw_vandal pisze: też się zgodze, że jak bierze litr na zmianę to juz trzeba zbierać na remont albo zmianę silnika. W zimę tęż są już problemy z odpaleniem
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
ck, ja mówie jeżeli silnik bierze olej czyli spala go czyli pierścienie są do wymiany. U ciebie może turbo bierze jak szpulujesz albo masz wycieki ?! Mam JR brał litr na zmiane i zimą go nie odpale za Chiny Ludowe. Pompa, świece i wtryski nowe, poprostu ma słabe ciśnienie i go nie odpalisz !!! Latem pali jak marzenie wymieniłem pierścionki zero brania i zobaczymy jak zimą. Mam też 1V też bierze 0,5 l na zmianę ale to właśnie turbo sobie łyka. To_mas, zgodzę się z tobą dobry silnik to taki który nie bierze oleju !!!! Wnerwiają ludzie którzy mówią że diesel musi brać !!! A książke servisową mam i jak przeczytałem że Mk2 może na 1000 wziąć 0,5 l to byłem w szoku !!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
na 1000km w ksiazce pisze ze moze wziac 1,5L a nie 0.5L.
ck, dokladnie jak bierze 1L od wymiany do wymiany to cieszcie ze ze tak macie w swoich klekotach
jak mialem Jette to mi na 1000km zasysala 1L a szla jak dzika swinia turbo w dobrym stanie zero luzow na walku w zime odpalala nawet jak mialem swiece zajechane 2 na dwoch byla wstanie odpalic i na dwoch akumulatorach oczywiscie miala 370tys km przebiegu skonczyl sie silnik przy przebiegu 400tys km zarla oleju tak jak napisalem jak rozebralem silnik pierscienie olejowe byly troche zmeczone nic nie gubila oleju silnik suchutki a sobie konsumowal olej ktoredy??? niewiem uszczelniacze niesa wstanie przepuscic takiej ilosci oleju w tak krotkim czasie.
Kazdy silnik wezmie cos oleju i niema co sie oszukiwac a zuzycie 1L od wymiany do wymiany jest smieszny i niema co sobie dupy zawracac remontem bo to strata czasu i kasy
ck, dokladnie jak bierze 1L od wymiany do wymiany to cieszcie ze ze tak macie w swoich klekotach
jak mialem Jette to mi na 1000km zasysala 1L a szla jak dzika swinia turbo w dobrym stanie zero luzow na walku w zime odpalala nawet jak mialem swiece zajechane 2 na dwoch byla wstanie odpalic i na dwoch akumulatorach oczywiscie miala 370tys km przebiegu skonczyl sie silnik przy przebiegu 400tys km zarla oleju tak jak napisalem jak rozebralem silnik pierscienie olejowe byly troche zmeczone nic nie gubila oleju silnik suchutki a sobie konsumowal olej ktoredy??? niewiem uszczelniacze niesa wstanie przepuscic takiej ilosci oleju w tak krotkim czasie.
Kazdy silnik wezmie cos oleju i niema co sie oszukiwac a zuzycie 1L od wymiany do wymiany jest smieszny i niema co sobie dupy zawracac remontem bo to strata czasu i kasy
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Jestem dokładnie tego samego zdania !!!!! nie ma nic glupszego jak ktoś powi Ci ze kazdy silnik musi brać olej no kas moze w śladowych nie zauwazalnych ilosciach cos tam gdzies ubedzie ale ja moim jezdze od wymiany do wymiany na pełnym stanie nie dolewająć nic !! dzieki Bogu i chce tak jak najdłuzejvw_vandal pisze: Wnerwiają ludzie którzy mówią że diesel musi brać !!! A książke servisową mam i jak przeczytałem że Mk2 może na 1000 wziąć 0,5 l to byłem w szoku !!!

[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 17:24 ]
??????? to chyba lekka przesada była ?? zaraz bym cos z tym zrobił mnie by to wqrwiało Ja bym sie przejmował raczej i postarał sie to naprawić lub zredukowaćKrzylu pisze:dokladnie jak bierze 1L od wymiany do wymiany to cieszcie ze ze tak macie w swoich klekotach

moj SB pali 1 l na 1000 (tak na oko) na liczniku 206 tys (ale ile ma na prawde......??), w zime odpalal bez problemu, tylko jak sie 3 swiece spalily to nie chcial......... (chociaz raz odpalil pod 2 akumulatorami po kilku minutowym kreceniu) ale odejscia juz nie ma takiego jak w katalogu, chodzi jak 75 AAZ, vectra 1,6 benzyna, mk2 1,6 benz...... jeszcze mam olej w zbiorniczku wyrownawczym. Z odpalaniem nie ma problemu 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości