V8 w mkII, hamownia strona 40.
Moderator: G0 Karcio
Re: Golf RMR V8, ITB strona 23
Olo a patrzyłeś na igus.pl ?? Tam mają różne cięgna przeguby ulowe itp itd i można to dostać w ilościach od 1 szt. Ja będę tam graty na Short shifter zamawiał.olozwirski pisze:
A brakujacych czesci do ITB jak nie bylo tak nie ma.... Poszukuje glowek ciegien z gwintem wewnetrznym 5 i 8mm w ilosciach mocno niehurtowych, 2 szt kazdego.
BTW: Gratuluje auta.
Pozdrawiam,
finch
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Golf RMR V8, ITB strona 23
Olo coś się dzieje w temacie?
Znalazłeś graty?
Znalazłeś graty?
Nie pytaj co Caddy 1.8 T 249 HP może zrobić dla Ciebie,ale co Ty możesz zrobić dla Caddy, do tego Turbo!!!!! ( 249 HP - 353 Nm)
Golf RMR V8, ITB strona 23
Witam,
Olo igus ma w sprzedaży tylko głowice polimerowe. Co prawda mają tam jakieś high temp, ale to nie to samo. Póki co do SS zamówiłem głowice w innej firmie. Zobaczę co do mnie przyjdzie to ew. podeśle Ci link.
Pozdrawiam,
finch
Olo igus ma w sprzedaży tylko głowice polimerowe. Co prawda mają tam jakieś high temp, ale to nie to samo. Póki co do SS zamówiłem głowice w innej firmie. Zobaczę co do mnie przyjdzie to ew. podeśle Ci link.
Pozdrawiam,
finch
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Re: Golf RMR V8, ITB strona 23
olozwirski pisze:Projekt umarł,....
Aż się przestraszyłem, że coś się stało i się rozmyśliłeś, ale na szczęście doczytałem
Golf RMR V8, ITB strona 23
golf III RWD
http://speedhunters.com/archive/2012/02 ... mkiii.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
no to cóż że ze Szwecji, Ola jest fajniejszy
http://speedhunters.com/archive/2012/02 ... mkiii.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
no to cóż że ze Szwecji, Ola jest fajniejszy
Golf RMR V8, ITB strona 23
W 2010r będą w DE na wyścigach było jedno MKIII rwd z silnikiem R32 turbo z tyłu.
www.proturbo.com.pl
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, ITB strona 23
Dopóki nie wymyślę czegoś innego albo sytuacja finansowa mnie do tego nie zmusi golf zostaje u mnie. Pogoda pokrzyżowała mi plany, jak napisałem wyżej nie modzę narazie nic bo mam nieogrzewany garaż. Mogę za to coś skrobnąć o planach. ITB właściwie gotowe. Przydało by sie rozrząd wymienić, i płyny. Mam tez głowice od S8 AHC, jedyna różnica to wałek ssący i mechanika zresztą też tylko po stronie ssącej, reszta to samo co ABZ. Oczywiście strojenie. Planuje tez w końcu jakieś lepsze kolektory wydechowe i może tłumiki, a jak się uda to X-pipe, ale to akurat chce zlecić komuś innemu. Pod koniec sezonu nitro. Zakupiłem też sliki 215 i chyba trzeba będzie poszerzyć nadkola, do tego zmiana felg i dystansów. Chce tez wbudować w oryginalne zegary obrotomierz i licznik. I jeszcze kilka spraw kosmetycznych. Marzy mi się tez szpera, quaife ma torsena ze wstępnym napięciem za £ a ze budżet i czas nie jest jak guma to pozostanie w strefie marzeń.
Także jest tego trochę...
Także jest tego trochę...
- GarageBoy
- Forum Master
- Posty: 1867
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
- Lokalizacja: ERW - NEB
- Kontakt:
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: Golf RMR V8, ITB strona 23
Opcje cewek rozkminiłem. Od 1.8T się nie nadają, są za krótkie. Może dało by się zastosować przedłużki na świece ala' 125p czy 126p. Na długość pasują od TFSI ale trzeba by zmieniać dekle zaworów żeby to sensownie wyglądało. Narazie odpuszczam temat.Marszall pisze:taka jak w silnikach 1.8 t np. AEB
Jeszcze co do felg to mają być BBS RM 8Jx15 umalowane na ciemny kolor (???) ze złoconymi śrubkami. Najfajniejsze jest to że mogę mieć różny rozstaw śrub na osiach i nic nie będzie widać bo dekielek wszystko przykryje
Poszukuje:
Belka tył pod szeroki zderzak.
Grill na dwie lampy bez kolorowych pasków w stanie bdb.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
V8 w mkII, ITB strona 23
Tylko że ten dekielek będzie inny podejrzewam że te felgi ze zdjęcia to RM029, więc talerzyk dekielka jest większy niż w typowych 4x100... może nie jest to bardzo widoczne, ale jednak minimalna różnica będzie zauważalna a z tymi większymi deklami jest patent że jako-tako pasują do RS'ówolozwirski pisze:Jeszcze co do felg to mają być BBS RM 8Jx15 umalowane na ciemny kolor (???) ze złoconymi śrubkami. Najfajniejsze jest to że mogę mieć różny rozstaw śrub na osiach i nic nie będzie widać bo dekielek wszystko przykryje
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, ITB strona 23
Bartek dzięki za uświadomienie, jeszcze nie przymierzałem dekielków ale napewno jest jak piszesz. A co to za patent z deklami od RS? Akurat mam takie od RS 001.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości