Jak zwiekszyc moc w NZ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Jak zwiekszyc moc w NZ??

Post autor: KadareK » ndz cze 18, 2006 12:38

Witajcie, mam polo 86c 2f 1.3 NZ. Wiem ze te same silniki byly montowane tez w golfach i tu moje pytanie czy ktos modyfikowal juz lub wie jak mozna zwiekszyc jego moc :-k


=> co VW to VW <=

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » ndz cze 18, 2006 12:46

najprosciej i najszybiej zrobic swap :) nic z tego silnika nie wydlubiesz ... a jesli juz to nieproporcjonalnie do nakladow, wytniesz kata, wstawisz stozek, sportowy tlumik, splanujesz glowice i w sumie nic to nie da... pisze to jako ex posiadac kosiarki :)


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KadareK » ndz cze 18, 2006 12:51

Hmm, niepocieszyles mnie ta informacja :jezor: no ale nie spodziewalem sie tez ze latwo za pomoca prostych przerobek uzyskam dobre efekty. Oczywiscie zastanawialem sie tez nad swapem ale g40 tlyko ze boje sie ze jak kupie uzywany motor to odrazu bede musial regenerowac kompresor a z drugiej strony na dzien dzisiejszy niemam funduszy na to.


=> co VW to VW <=

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » ndz cze 18, 2006 13:27

lepiej zbieraj pieniazki na jakis ladny silniczek a nie pakuj ich nie potrzebnie w NZ potem i tak nikt Ci nie zwroci tego co wlozyles w silnik .... takie ci niestety idee tuningu ...


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KadareK » ndz cze 18, 2006 14:38

no tak, to wiadomo


=> co VW to VW <=

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » ndz cze 18, 2006 15:18

nic cinie pozostaje tylko swap na jakas mocniejsza jednostke.......



Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KadareK » ndz cze 18, 2006 18:16

No chyba tak, wiec bedzie trzeba zaczac zbierac fundusze :wink:


=> co VW to VW <=

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt cze 20, 2006 02:08

kompletna glowice od polo GT :wink:



Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KadareK » wt cze 20, 2006 20:16

a co jeszcze trzeba przerabiac/ zmieniac bo chyba kolektry??


=> co VW to VW <=

Awatar użytkownika
Rales [BBG]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob gru 10, 2005 15:47
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Rales [BBG] » ndz lip 02, 2006 23:46

no a g40 do tego silnika ? tzn do NZ ?
te silniki praktycznie sa takie same ! qmpel ma g40
wiec sa jakies szczegolne roznice miedzy NZ a tym z polowki ? bo chetnie bym wrzucil kompresorek do mojego 1.3 na bezczelnego przykleil chromowane literki 1.3 na tyle i bujal sie szukajac naiwnego na swiatlach



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn lip 03, 2006 15:11

taak... po prostu genialne... spróbuj uturbić seryjny silnik wolnossący, jeszcze w tym wieku i tej pojemności... na pewno daleko zajedziesz... a poza tym - te silniki - NZ i z Polo G40 różnią się i to sporo...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
KadareK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 21:16
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KadareK » ndz lip 09, 2006 19:05

m3tal, nie uturbil ale wrzucil kompresor :wink: Troche roznic jest, najlepiej sie poinformowac u posiadaczy polowek z g40 motorem polecam http://www.vwpkp.superhost.pl/forum/index.php tutaj dowiecie sie wszystkiego na temat roznic oraz mozliwosci przerobek.


=> co VW to VW <=

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości