Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tower00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 18, 2011 10:04

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: tower00 » śr sty 11, 2012 14:01

Witam wszystkich którzy chcieliby pomóc. Jestem z Gdyni,trzy miesiące temu kupiłem golfa IV z silnikiem1,9 tdi , 130 konnym. Po miesiącu jeżdżenia auto zaczęło przechodzić mi ten słynny stan awaryjny wiec pojechałem do mechanika i dowiedziałem się że kierownice na turbinie są zapieczone. Pozostawiłem w warsztacie i po regeneracji turbiny okazało się że zaczyna pracować przy 2800 obrotów tzn do tych obrotów jedzie tak sobie a dopiero przy 2800 czuć jego odejście gdzie przed tym uszkodzeniem ciągnął praktycznie od samego początku. Mechanicy powymieniali wszystkie wężyki , po podmieniali wszystkie 3 zaworki z N75 i tymi dwoma obok , wymienili mi pompę podciśnienia i auto zachowuje się bez zmian . teraz już rozłożyli ręce i nie wiedzą co dalej może być . Byłem już w dwóch innych warsztatach i też nie potrafią tego naprawić . Zostawiłem już w nich duuuuużo pieniędzy , auto nie jedzie jak po kupnie i nie wiem co dalej z nim robić. czytałem różne fora ale wszędzie jest opisany problem ze auto przestaje jechać od ok 120 km na godzinę a u mnie dopiero zaczyna. CO ROBIĆ???? Może ktoś się z taką usterką już spotkał? Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: Quintus » śr sty 11, 2012 14:12

Skoro po tej "regeneracji" schrzaniło się wszystko, to niepotrezbnie inwestowałęś w te wszystkie wymiany. Podejrzewam, ze po "regeneracji" zakład, wydłużył "bezpiecznie" sztangę", żeby się turbo nie rozsypało za szybko. Na przyszłość omijaj wymieniaczy, którzy nie potrafią zdiagnozować usterki, bo najzwyczajniej szkoda na to pieniędzy.
Ale generalnie bez logów dynamicznych to tylko gdybanie i od tego powinieneś był zacząć.



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: daniel.wwe » śr sty 11, 2012 14:29

Jedź do tego "mechanika" i zapytaj czy czasem sztangą nie kręcił, bo to raczej tu będzie problem.
Ale tak jak pisze Quintus powinieneś zacząć od zrobienia logów, bo tak to możemy tylko przypuszczać.


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

tower00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 18, 2011 10:04

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: tower00 » śr sty 11, 2012 14:59

dzięki , za podpowiedzi . Niestety byłem już u magików na Puckiej w Gdyni którzy przez cały dzień regulowali tą sztangę i niestety za każdym razem efekt był podobny a kasę i tak wzięli więc ich nie polecam . Natomiast Ci co regenerowali turbinę dają swoją głowę że jest zrobiona dobrze a grucha była na ustawieniach fabrycznych . Niestety logów dynamicznych nie potrafię zrobić. Próbowałem znaleźć gdzieś instrukcję krok po kroku w necie jak to zrobić ale do tej pory nie udało mi się a w warsztatach w których byłem jakoś tak nie spieszyli się do zrobienia tych logów. Przypuszczam że nie potrafili. Czy jest ktoś może w Gdyni z kim można by się umówić na pifko kto potrafi takie logi zrobić ???



tower00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 18, 2011 10:04

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: tower00 » śr sty 11, 2012 15:07

Acha , zapomniałem jeszcze dodat że baaardzo dużo mi pali bo przy spokojnej jeździe ok 11 litrów w mieście , gdzie moim golfem III z silnikiem 1,9 tdi ale 90 konnym mieszczę się poniżej 6 litrów . zachciało mi się wymienić golfa III na golfa IV i teraz mam .....



Awatar użytkownika
hoja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: hoja » śr sty 11, 2012 15:20

tower00 pisze:Acha , zapomniałem jeszcze dodat że baaardzo dużo mi pali bo przy spokojnej jeździe ok 11 litrów w mieście , gdzie moim golfem III z silnikiem 1,9 tdi ale 90 konnym mieszczę się poniżej 6 litrów . zachciało mi się wymienić golfa III na golfa IV i teraz mam .....
jak zrobisz logi to się wszystkiego dowiesz, postaraj się załatwić VAGa i porobić logi, bo pewnie nie potrzebnie wydajesz pieniądze



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: Quintus » śr sty 11, 2012 15:47

Myślę, ze w grupie regionalnej najszybciej znajdziesz kogoś kto ci dopomoże z logowaniem. spróbuj tam uderzyć, jakaś dobra dusza powinna się znaleźć.



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Turbo zaczyna działać od 2800 obrotów.Co może być?

Post autor: daniel.wwe » śr sty 11, 2012 15:53

tower00 pisze:logów dynamicznych nie potrafię zrobić. Próbowałem znaleźć gdzieś instrukcję krok po kroku w necie jak to zrobić ale do tej pory nie udało mi się
Poczytaj tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299803" onclick="window.open(this.href);return false;


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości