brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
Witam. Posiadam Golfa IV silnik 1.6 16v AUS. Mianowicie, kiedyś podczas normalnej jazdy samochód po prostu zgasł, po oględzinach okazało się że w pasku od wałka rozrządu brakuje połowy zębów. Rozkręcenie silnika - poszły wszystkie zawory wylotowe. No to kupiłem 8 zaworów, nowy rozrząd i wszystko skręciłem. Samochód w ogóle nie miał buta, na benzynie jak i na gazie, jeździł jak maluch. Po rozebraniu znowu okazały się wadliwe dwa popychacze - wymieniłem. Samochód pracował lepiej, ale ostatnio coś go strzeliło i tak jakby włączył mu się tryb awaryjny - 1,250 obrotów, dodaje gazu - samochód gaśnie. Teraz włącza się tak dopiero po jakimś czasie, oczywiście powiem że jazdy nie ma żadnej.
Pomiar ciśnienia robiony dziś - 1,2,3 - 10,5 na 4 - 9,5
Vag-com nie łączy się z silnikiem, jedynie co to stary polski vag 2,5 i pokazuje jakiś błąd 17912 - obce powietrze w dolocie. Dolot jak i cały silnik był na pewno dobrze skręcony.
Co to może być? Bo ja już rozglądam się za kupnem nowego silnika..
//Dodam jeszcze że rozrząd ustawiony jest tak jak powinno być, wszystko ze znakami, tak jak był wcześniej i zgadza się z książką
Pomiar ciśnienia robiony dziś - 1,2,3 - 10,5 na 4 - 9,5
Vag-com nie łączy się z silnikiem, jedynie co to stary polski vag 2,5 i pokazuje jakiś błąd 17912 - obce powietrze w dolocie. Dolot jak i cały silnik był na pewno dobrze skręcony.
Co to może być? Bo ja już rozglądam się za kupnem nowego silnika..
//Dodam jeszcze że rozrząd ustawiony jest tak jak powinno być, wszystko ze znakami, tak jak był wcześniej i zgadza się z książką
Re: brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
przez brak adaptacji nie miałby mocy i wariowałby po jakimś czasie jak chodzi? dodam że po tym jak zaczyna wariować zapalają się kontrolki epc i check. ale nie mogę sprawdzić jakie błędy bo wtedy się nawet nie da połączyć
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
dobra - zacznijmy od lewego powietrza bo może być faktycznie - odkręcić kolektor ssący - obejrzyj czy wszystkie uszczelki są założone (wiem coś o tym bo podczas montażu jedna się podwinęła).
Teraz mulenie i te inne problemy - jesteś pewny że dobrze ustawiłeś rozrząd?
Teraz mulenie i te inne problemy - jesteś pewny że dobrze ustawiłeś rozrząd?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
ja też stawiam na przepustnice miałem podobnie zapalał się check i epc adaptacja pomogła
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
grg474, kolektor ssący jest na bank wszystko okej, bo sprawdzałem już dwa razy... Rozrząd ustawiony według znaków i wszystko jest dobrze, też już był parę razy zakładany, a jak o ząbek się przeskoczy to całkowicie nie ma jazdy, jak jakaś kosiarka...
no to panowie, przez tą przepustnice tak obstawiacie że coś jest nie tak? niby z nią wszystko ok, wyczyściłem przy okazji... no ale adaptacji nie zrobiłem, fakt..
no to panowie, przez tą przepustnice tak obstawiacie że coś jest nie tak? niby z nią wszystko ok, wyczyściłem przy okazji... no ale adaptacji nie zrobiłem, fakt..
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
poczytaj sobie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=375295" onclick="window.open(this.href);return false;
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
Nie wiem jak inni ale jak dla mnie to na 4 cylindrze ma za małe cisnienie, silnik pracuje równo?
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
Ja miałem tez taki problem z obrotami do 1200-1300 jak padł mi czujnik w kolektorze ssącym. Sprawdż go oraz czy wężykcisnieniowy idący z kolektora ssącego do zaworu cisnieniowego na listwie wtryskowej jest szczelny.
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
Panowie, zmagałem się z tym kilka dni ale problem został rozwiązany...
-wymieniłem popychacze - brak zmian, poza tym że cicho chodził...
-rozkręciłem dolot na części pierwsze - nic
-znalazłem luźną kostkę podłączenia czujnika przy samym dolocie, (ten czujnik spełnia parę funkcji - temperatura w dolocie, ciśnienie i coś jeszcze) sprawdzone, wyczyszczone, naprawione tak że jest jak nówka - po tym silnik zaczął normalnie chodzić, żadnych drgań, dławień, jakichś dziwnych trybów i takich innych
ciągle nie dawało mi spokoju to że silnik jest po prostu taki zamulony i ciągle świeci się EPC i CHECK!, dzisiaj siedziałem cały dzień i okazało że vw jakoś dziwnie zaprojektował osłonę od rozrządu/albo było już coś robione z silnikiem i ktoś wymienił osłonę na jakąś inną...
przestawiłem rozrząd do przodu, sprawdzenie czy brak kolizji - silnik zakręcił gorzej, zapaliło się EPC a za 2 sekundy CHECK!
przestawiłem rozrząd o dwa ząbki do tyłu, sprawdzenie czy brak kolizji - silnik odpalił jak kiedyś, praktycznie pół obrotu i już chodzi, żadnych błędów nie było ani EPC ani CHECK!, sprawdziłem VAGiem i 0 błędów... przejażdżka i okazało się że to było to
teraz chodzi tak jak przed strzałem paska 
dzięki wszystkim za pomoc
-wymieniłem popychacze - brak zmian, poza tym że cicho chodził...
-rozkręciłem dolot na części pierwsze - nic
-znalazłem luźną kostkę podłączenia czujnika przy samym dolocie, (ten czujnik spełnia parę funkcji - temperatura w dolocie, ciśnienie i coś jeszcze) sprawdzone, wyczyszczone, naprawione tak że jest jak nówka - po tym silnik zaczął normalnie chodzić, żadnych drgań, dławień, jakichś dziwnych trybów i takich innych
ciągle nie dawało mi spokoju to że silnik jest po prostu taki zamulony i ciągle świeci się EPC i CHECK!, dzisiaj siedziałem cały dzień i okazało że vw jakoś dziwnie zaprojektował osłonę od rozrządu/albo było już coś robione z silnikiem i ktoś wymienił osłonę na jakąś inną...
przestawiłem rozrząd do przodu, sprawdzenie czy brak kolizji - silnik zakręcił gorzej, zapaliło się EPC a za 2 sekundy CHECK!
przestawiłem rozrząd o dwa ząbki do tyłu, sprawdzenie czy brak kolizji - silnik odpalił jak kiedyś, praktycznie pół obrotu i już chodzi, żadnych błędów nie było ani EPC ani CHECK!, sprawdziłem VAGiem i 0 błędów... przejażdżka i okazało się że to było to


dzięki wszystkim za pomoc
brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
a teraz tygrg474 pisze:Teraz mulenie i te inne problemy - jesteś pewny że dobrze ustawiłeś rozrząd?
czyli jednak miałem racjęxitt pisze:przestawiłem rozrząd do przodu, sprawdzenie czy brak kolizji - silnik zakręcił gorzej, zapaliło się EPC a za 2 sekundy CHECK!
przestawiłem rozrząd o dwa ząbki do tyłu, sprawdzenie czy brak kolizji - silnik odpalił jak kiedyś, praktycznie pół obrotu i już chodzi, żadnych błędów nie było ani EPC ani CHECK!, sprawdziłem VAGiem i 0 błędów... przejażdżka i okazało się że to było to

Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

brak mocy po strzeleniu paska rozrządu
Okej, ale sprawdzałem rozrząd z książką, dwie śruby na górze, a na dole na punkcie "0" teraz jest ząbek przed punktem "0". To mnie strasznie zmyliło...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości