PG czy KR do mkI pradzcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
PG czy KR do mkI pradzcie
A wiec mam do kupienia kompletny pg ze wszystkim do potrzebne do swapa ale niestety z niewiadomym przebiegiem za 2000zl oraz wczoraj znalazlem ladnego kr za 575Funtów z przebiegiem 81tys mil czyli ok 130tys km i nie wiem co wybrac.Prosze o porade osob znajacych te silniki a nie "bierz g60 bo zajebiscie wymiata"autko ma bycdo codziennej jazdy
oto pare fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38a ... a8f63.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571 ... dc069.html
a to link do golfa,dzis jade go obejrzec
http://atsearch.autotrader.co.uk/WWW/ca ... ull=SEARCH
pozdrawiam idzieki za rady
oto pare fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38a ... a8f63.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571 ... dc069.html
a to link do golfa,dzis jade go obejrzec
http://atsearch.autotrader.co.uk/WWW/ca ... ull=SEARCH
pozdrawiam idzieki za rady
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
dzis jezdzilem tym kr-em ale niestety to jakas padakabo nie chodzil jak auto coma 139bhpwiec chyba pg:-)
[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 22:59 ]
a powiedz mi cos o uturbieniu g60,wiem ze kolektor z td ale jakie turbo gdzie tego szukac ceny itd.Czy to nie wplywa na silnik itd jak znasz temat to napisz mi cos bo chyba lykne to g60
[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 22:59 ]
a powiedz mi cos o uturbieniu g60,wiem ze kolektor z td ale jakie turbo gdzie tego szukac ceny itd.Czy to nie wplywa na silnik itd jak znasz temat to napisz mi cos bo chyba lykne to g60
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
lukas.g60 jak kupisz KRa to bedziesz musiał nicka nowego założyć hehe
koszta utrzymania w/g mnie są podobne , PG co prawda ma 8v i wiec jest tańszy jeśli chodzi o remonty i wiele cześci ma z PFa ale ma za to sprężarke która wymaga umiejętnego traktowania co nie każdy jest w stanie jej zapewnić, poza tym przydałoby sie ją regenerowac co 50 tyś , co ksoztuje....natomiast KR to typowa szesnastka z butem, w której sprzęgło kosztuje 7 stówek , zaworów popychaczy, wałków jest 2 razy więcej, rozrząd kosztuje 2 razy tyle
uwazam ze g60 ma specyficzną cechę...wolno reaguje na gaz, nie chodzi mi o to że ma słąbego buta, ale o to że po naciśnieciu gazu jest minimalnie dluższy moment "bez ciągu", jakbym miał to opisac liczbowo to gdyby załozyc ze np mój PF (bez spręzarki ) reaguje po 0,1 sek to PG kolegi (ze sprezarką) reaguje po 0,2 sekundy.....dzieje sie tak pewnie dlatego że masy wirujące są w g60 większe nizw PFie, myśle tu o wirniku sprezarki, która jest napędzana paskiem od wału, stwarza to przypuszczam większe lub podobne obciążenie jak klimatyzacja, zdrowy PG wolniej schodzi też z obrotów niz PF....po prostu dochodzi dodatkowe urządzenie na pasku które jest napędzane, układ ma większą bezwładnosć....daje ono co prawda dołądowanie ale musi mieć czas na reakcję...
ja bym wybrał KRa, to bedie wymaitac w mk1
[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 01:06 ]
16 v miałem escorta xr3i i miał buta, z pewności te silniki 16v lubią obroty, moment mają wyzej niz 8v które idą z tzw dołu
volkswagenowskie szesnastki fajnie chodza z wydechu, 8v z silnika tak bulgoczą i dochodzi jeszcze dzwiek spręzarki
[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 01:08 ]
koszta utrzymania w/g mnie są podobne , PG co prawda ma 8v i wiec jest tańszy jeśli chodzi o remonty i wiele cześci ma z PFa ale ma za to sprężarke która wymaga umiejętnego traktowania co nie każdy jest w stanie jej zapewnić, poza tym przydałoby sie ją regenerowac co 50 tyś , co ksoztuje....natomiast KR to typowa szesnastka z butem, w której sprzęgło kosztuje 7 stówek , zaworów popychaczy, wałków jest 2 razy więcej, rozrząd kosztuje 2 razy tyle
uwazam ze g60 ma specyficzną cechę...wolno reaguje na gaz, nie chodzi mi o to że ma słąbego buta, ale o to że po naciśnieciu gazu jest minimalnie dluższy moment "bez ciągu", jakbym miał to opisac liczbowo to gdyby załozyc ze np mój PF (bez spręzarki ) reaguje po 0,1 sek to PG kolegi (ze sprezarką) reaguje po 0,2 sekundy.....dzieje sie tak pewnie dlatego że masy wirujące są w g60 większe nizw PFie, myśle tu o wirniku sprezarki, która jest napędzana paskiem od wału, stwarza to przypuszczam większe lub podobne obciążenie jak klimatyzacja, zdrowy PG wolniej schodzi też z obrotów niz PF....po prostu dochodzi dodatkowe urządzenie na pasku które jest napędzane, układ ma większą bezwładnosć....daje ono co prawda dołądowanie ale musi mieć czas na reakcję...
ja bym wybrał KRa, to bedie wymaitac w mk1
[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 01:06 ]
16 v miałem escorta xr3i i miał buta, z pewności te silniki 16v lubią obroty, moment mają wyzej niz 8v które idą z tzw dołu
volkswagenowskie szesnastki fajnie chodza z wydechu, 8v z silnika tak bulgoczą i dochodzi jeszcze dzwiek spręzarki
[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 01:08 ]
chyba najrozsądniej tak bedzie, 150 km z serii i nie ma mocnego na twoja jedyneczke , no i masz w miarę tani w ekploatacji silnik i co ważne w serii czyli nie bedize awaryjny taki ABF a bedzie gwarantował przyspieszenie rzędu 7 sek w mk1, mogą być kłopoty z trakcja już nawet hihiolozwirski pisze:ABF
Chyba tych silnikow nie da sie prownac ze soba, maja calkiem inne parametry jesli chodzi o konie i moment obr.barteKKK03 pisze:Hmmm... ciezko jednoznacznie powiedziec sa zwolennicy G60 jak i GTI, oba silniki sa w miare porónywalne moca i momentem. W G60 trzeba sprawdzic w jakim stanie jest kompresor bo od tego sporo zalezy a regeneracja to nie taka tania sprawa.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hehe a gdzie "po drugie" :> ??barteKKK03 pisze:Po pierwsze w G60 nie ma zadnej turbiny, jest tylko kompresor mechaniczny typu G ,slimakowy
[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 18:12 ]
sry do PG kosztuje dokładnie 693 zł, do KRa 505 ( mowa oczywiscie o SACHSie)tramall pisze:Od kiedy sprzęgło do kr kosztuje 700zł
a do zwykłego PFa 444 zł....
[ Dodano: Pon Lip 03, 2006 18:14 ]
tramall pisze:z turbiną
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot], Google Feedfetcher i 242 gości