Ja tam swoje męczę już 40kkm - niecały rok i nic mu nie jest, a dookoła trzepaka nie śmigamFucker pisze:Jak włoży wtryski z ASV i np. troszeczkę większe turbo i na dodatek zrobi program to może uzyskać ponad 30km. No chyba, że będzie męczyć seryjne turbo, bo tez tak można.
Wrzucam mój wykres - trzy stopniowy :
1. Soft + 0.216
2. Seria
3. Seria +0.216
Ostatecznie i tak zamiast zmiany ECU zdecydował bym się na wymianę wtryskiwaczy na te od 110KM, dlaczego ... bo w perspektywie chipa dają większy potencjał jak seryjne w ALH A tak ecu wymienisz zrobisz program będzie na ori wtryskach 115-120KM - jak zdrowy motor i osprzęt i koniec ... bo dalej blokują Cię wtryskiwacze, nie polejesz więcej na tłoki, to nie będzie więcej mocy.
Odnośnie mocy na dole, zobacz co się dzieje na samych 0.216 wykresy momentu po modzie jest niemal identyczny, ba lekko ujęto z dołu, bo tylko ktoś niespełna rozumu polewa na dole gdzie układ napędowy wpada w największe drgania Fakt fajnie kopie po plecach od obrotów jałowych, ale potem jest płacz jak sprzęgło się zaczyna ślizgać, a sam silnik też dostaje po dup...e.
Dymienie, kwestia sporna- nie ma dymu nie ma mocy - proste jak drut, chyba, że masz wydajniejsze turbo które do tego ładnie "wstaje" .
Nie chcesz dymu, to robisz korektę na nastawniku ...