serwo + pompa bardziej wydajna

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Aeternus
Toporownia
Toporownia
Posty: 1753
Rejestracja: pt lut 06, 2009 14:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

serwo + pompa bardziej wydajna

Post autor: Aeternus » ndz sty 08, 2012 23:37

Witam

Posiadam vento 1.9 TDI 1Z. Tarcze przód 256/20mm z tyłu 226/10 mm. Czy wymiana mojego serwa i pompy na te np z vr6 lub większy hardcore np T4 2.5TDI/VR6 poważnie usprawni hamowanie fury? Jest sens to zmieniac.

Pozdrawiam


Moja szara gadzina :D
viewtopic.php?f=88&t=358463 - SPRZEDANY :(

Obrazek

Nowy nabytek A6 C5 2.7 Bi_TURBO :)
viewtopic.php?f=91&t=557480

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

serwo + pompa bardziej wydajna

Post autor: Adamm » pn sty 09, 2012 01:56

Aeternus, pompa i serwo to nie wszystko, wazne sa tarcze i zaciski

polecam zaciki dwutloczkowe z S2 do tego tarcze 280 mm i pompa od t4


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: serwo + pompa bardziej wydajna

Post autor: jaaano » ndz sty 15, 2012 01:40

Potwierdzam,poczytaj w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=112" onclick="window.open(this.href);return false; całkiem,całkiem dyskusja z konkretami na temat tarcz,pomp,zacisków,serw itd.Każda ingerencja w układ hamulcowy musi być przemyślana i sprawdzona,vw pokroju golf3,passat b4 no i pewnie vento są znane ze swoich mulasto działających hamulców,bez porównania np.auta francuskie gdzie pedał się dotyka a nie naciska.Na swoim przykładzie gdzie zmieniłem dużo w układzie moge cię zapewnić że można poprawić hamulce w naszych autach do poziomu dosyć dobrego i bardziej przyjaznego kierowcy,szkoda tylko że modernizacje a więc wymiane podzespołów zrobiłem na raz bo inaczej wiedział bym co i jak kolejno i w jakim stopniu wpłyneło na poprawe.W/g mnie wymiana serwa na większe powoduje iż nie musimy naciskać z tak dużą siłą na pedał jak do tej pory chcąc uzyskać to samo hamowanie,większa pompa tylko wyostrzy nam hamowanie-szybsze łapanie klocków za tarcze.Chcesz poprawić hamulce to po kolei-lepsze tarcze i klocki,potem przejście z tarcz pełnych na wentylowane,potem większe zaciski np. S2 na 280 mm,potem większa średnica tarcz,zaciski wielotłoczkowe,większa pompa, serwo,przewody w oplocie,płyn itd aż do przeprogramowania sterownika ABSu.Często ludzie narzekają na hamulce mając je po prostu nie sprawne,żle dobrane klocki do tarcz,nie wymieniany płyn od lat,zapowietrzone,chińskie opony czy nieodpowiednie w nich ciśnienie.Jestem pewien że na większość swoich pytań znajdziesz odpowiedż na forum.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości