Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Witam posiadam mk4 1.8 20v z 98r.Chciałbym podwyższyć trochę moc Co najlepiej byście polecali zrobić.Tak bym chciał ze 150-170KM jeśli da rade.Czy może ktoś zna jakiś dobry warsztat w warszawie lub okolicach.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
piter24 zagadaj do kolegi Colman, on w swoim AGN-ie podnosił moc do ok. 140KM.piter24 pisze:Witam posiadam mk4 1.8 20v z 98r.Chciałbym podwyższyć trochę moc Co najlepiej byście polecali zrobić.Tak bym chciał ze 150-170KM jeśli da rade.Czy może ktoś zna jakiś dobry warsztat w warszawie lub okolicach.
Poza tym jak coś to pewnie będziecie się mogli jakoś ustawić, bo Colman również jest z W-wy
A jak chcesz więcej to trzeba by było pobawić się w swap-a na jakieś 1,8T, np. z S3 - podstawa 225KM
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 13:58 przez Kamel, łącznie zmieniany 1 raz.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Po prostu mnie zmyliło to GTI, myślałem, że to z turbiną autko, tak to się chip nie nadaje, bo z wolnossącego niewiele więcej zyskasz. Zatem tak jak chłopaki mówią, będzie ciężko podnieść moc. Może wymiana wałków rozrządu? Ale tu znam tylko zarys teorii.
Mk4 1.8T + K03s + nowy przelot - katalizator, końcówka tłumik ULTERa - chwilowo na tyle :)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338260]Moja maszynka[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338260]Moja maszynka[/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Nie no ,nie roz.... mnie , prosta sprawa 1.8 20v ma 125 km , glupi KR na 139km ,nastepna zasada 5 zaworow na cyl i 4 zawory na cyl, 20V duzo lepiej sie napelna i jest bardziej ekonomincze moc specyjalnie zanizona zeby nie konkurowalo z 1.8 T za bardzo. Naprawde nie trzeba byc geniuszem zeby nie wiec co daje moc , ilosc powietrza i ilosc paliwa . Wydech/dolot + walki + soft + wtryski . To jest proste porownanie jak 1.8 16V na mechnaicznim wtrysku ma 139 a 1.8 20V na elektyrku + zaplon sterowany z osobna na kazdym cyl. ma 125 to odrazu wydac ze soft go tak zalatwil i swietne anemiczne walki...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- KLARA blue
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:50
- Lokalizacja: Radom
Re: Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
piter24 pisze:Witam posiadam mk4 1.8 20v z 98r.Chciałbym podwyższyć trochę moc Co najlepiej byście polecali zrobić.Tak bym chciał ze 150-170KM jeśli da rade.Czy może ktoś zna jakiś dobry warsztat w warszawie lub okolicach.
Polecam kreatora mocy z Warszawy. Majstrują przy różnych autach. Ja robiłam u nich swoje i jestem bardzo zadowolona. Ekipa dobrych mechaników na pewno coś Ci doradzi i dopasuje do Twoich potrzeb.
mam numer do szefa, jeśli będzie potrzebny daj znać
Jednak jeśli chcesz 150-170KM to tak jak pisali już wcześniej... polecam silnik 1,8T -najlepsze rozwiązanie
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 17:13 przez KLARA blue, łącznie zmieniany 1 raz.
- archi200
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 18:56
- Lokalizacja: Linowiec - Bydgoszcz
- Kontakt:
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Witam.
Ja również mam ten sam problem, lecz celuję w kompresor jakiś może
chciałbym się dowiedzieć, czy byłoby to w ogóle opłacalne i wykonalne właśnie w agn-ie.
Pomożecieee??
Ja również mam ten sam problem, lecz celuję w kompresor jakiś może
chciałbym się dowiedzieć, czy byłoby to w ogóle opłacalne i wykonalne właśnie w agn-ie.
Pomożecieee??
Pojechany wielbiciel produktów z Wolfsburga :D
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
archi200, oczywiście że nie. Taniej wyjdzie kupić po prostu 1.8T w oryginale, albo wsadzić 1.8T z S3.
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
archi200 pisze:czy byłoby to w ogóle opłacalne i wykonalne właśnie w agn-ie.
Dokładnietruckman pisze:Taniej wyjdzie kupić po prostu 1.8T w oryginale, albo wsadzić 1.8T z S3.
Nie ma sensu inwestować kasy w mody AGN, lepiej kupić jakiegoś angola z 1,8T / 2,3 170KM i przerzucić graty
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości