falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

leon980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 19:29

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: leon980 » sob lis 12, 2011 19:49

witam
mam problem z obrotami w golfie II 1991r silnik 1,6
falują aż trzesie całym autem
z tłumika słychać pyrkanie
i czuć ze nie przepala benzyny
na biegu jałowym potrafi zgasnąć..

gdy wyciągne fajke z 2 i 3 świecy auto na wolnych obrotach pracuje tak samo
gdy dam gazu zamula

po wyciągnięciu fajki z 1 lub 4 auto odrazu gaśnie


świece zmieniałem z 2i 3 na 1i4 i dalej nie pali na srodkowych

kolejność zapłonu sprawdzałem i jest dobrze

Postanowiłem zdemontowac głowice sprawdzic czy nie jest uszkodzona uszczelka głowicy miedzy tulejami.
okazało się ze jest ok.

co przykuło moją uwage to na tych co nie palił dobrze to znaczy na 2 i 3 zawory wydechowe są innego koloru niz na 1 i 4
to znaczy nie są okopcone tylko takie kawa z mlekiem

oraz
na drugiej tuleji jest mała rysa(nie wiem czy to pękniecie)

gdy pracował ciśnienie nie szło do cieczy chłodzącej ani oleju


panowie co to może być
macie jakieś sugestie


pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: Paweł Marek » sob lis 12, 2011 22:08

zmierz ciśnienie sprężania z próba olejową


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

leon980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 19:29

Re: falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: leon980 » ndz lis 13, 2011 19:56

Macie jeszcze jakieś sugestie
co jeszcze mam sprawdzić
jak sprawdzic czy nie są to zawory



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: pinstonvw » ndz lis 13, 2011 22:31

Chcesz sprawdzić czy to zawory > zmierz ciśnienia sprężania. Chcesz sprawdzić czy to pierścienie > zmierz ciśnienie sprężania. I tak jak Paweł Marek napisał z próbą olejową. Wyniki napisz tutaj na forum, a potem będzie się rozmyślać dalej.


...

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: jhosef » pn lis 14, 2011 13:15

Trzeba było najpierw zmierzyć kompresję z próbą olejową a później zrzucać głowicę. Tak to teraz będziesz musiał złożyć to do kupy aby przekonać się, że silnik może być na śmietnik. Jakbyś zmierzył kompresję miałbyś zgrubną wiedzę o stanie pierścieni/tloków.



Awatar użytkownika
sokol26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
Kontakt:

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: sokol26 » pn lis 14, 2011 21:36

Jak masz głowice na wierzchu to można sprawdzić szczelność zaworów za pomocą nafty.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: norek111 » pn lis 14, 2011 21:53

ciekawe jaki tam aparat zapłonowy i przewody


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

leon980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 19:29

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: leon980 » wt sty 03, 2012 21:00

witam
mój golfik coraz gorzej chodzi nie dosyc ze gaśnie to jeszcze zawieszają się obroty
wkońcu znalazłem troche czasu aby sprawdzic jakie błędy wyskakują
po rozgrzaniu silnika i jeżdzie podłączyłem mój tester
co się okazało ze wyskakuje błąd 4444 co oznacza brak błędów
sprawdzałem też urządzenia w gaźniku, każdy niby działa, słychac jak się włańczają
pozostało sprawdzenie sondy lambda
dioda cały czas się swieci lub też bardzo delikatnie mruga
czy tak powinno byc?

panowie co może byc .
nie mam już sił
pozdrawiam..
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2012 16:13 przez leon980, łącznie zmieniany 1 raz.



leon980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 19:29

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: leon980 » śr sty 04, 2012 21:01

macie jakieś spostrzeżenia
założym sonde od innego działajacego
nadal to samo
co to może byc\



leon980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 19:29

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: leon980 » pt sty 06, 2012 13:31

czyżby nikt nie mógł mi pomóc
hallo panowie!!!!



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: fifel » pt sty 06, 2012 22:41

Może to głupio zabrzmi ale sprawdzałeś kable WN? :) pisałeś o świecach ale nic o kablach - może masz uwalone?
Daj znać :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: Johnatan » pt sty 06, 2012 23:52

Co! Zdemontowałeś głowice bo nie było iskry na 2 cylindrach !?? :rozpacz:
A kable ?
A rozdzielacz?
A pomiar spręzania ?

Obroty sie zawieszają często przez haczenie sie linki lub potencjometr.. o i le masz 2ee


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

leon980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 19:29

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: leon980 » sob sty 07, 2012 16:41

iskra jest na kazdym cylindrze
nawet zakładałem inny aparat zapłonowy
dalej było to samo
tak gaźnik 2ee
cisnienia sprezania nie sprawdzałem
pisałem ze tylko na wolnych obrotach gdy wyciągne fake nie ma róznicy
na wyzszych jest róznica.
błędów zadnych nie pokazało
normalnie idzie jezdzic ale gasnie gdy dojerzdzam do krzyżówki
czasami obroty potrafią sie zawiesic
nie wiem co to może byc.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

falujące obroty,nie pali na 2 cylindry(2i3)

Post autor: Johnatan » sob sty 07, 2012 17:37

A no jak sprawdzałeś wszytko to zmienia postać rzeczy. Aleee sprawdz ciśnienie spręzania. Sciągasz fajke cewki i pedał gazu do dechy i kręcisz.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości