AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » śr gru 28, 2011 23:30

witam, mam problem z golfem IV 99 rok variant. silnik AJM. a wiec tak zrobiłem golfem trasę 3 tys km po europie i wrocilem dzis, samochod zgasiłem normalnie i poszedłem do domu, po 3 h chce go zapalic i ciezko zapalil, zaczelo trzesc silnikiem i wyskoczyly kontrolki od od hamulcow, od recznego(mryga), od trakcji i pojawił sie dzwiek przy liczniku krotki sygnal co jakis czas. po rozgrzaniu silnik równo zacząl chodzić a kontrolki dalej sie pala wszystkie. podpielismy vaga i byly bledy absu, poduszek nr 668 i centralnego zamka. wszystkie bledy zostaly usuniete ale wywaliło mi blad 16688. i pojawia sie ciagle. wszystkie bezpieczniki sa cale i restartowaliśmy komputer. wie ktoś gdzie mam szukać przyczyny? co mają te kontrolki do błedu zapłonu na 4 cylindrze?

Ps. golf ma prawdopodobnie wyjety immobilajzer bo nie mozna z vaga sie do niego podłaczyc i bezpieczników od immo też nie ma. (takiego go kupiłem) jutro bede dzwonił do poprzedniego wlasciciela może mi powie coś o immobilajzerze. Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: damcio151 » śr gru 28, 2011 23:44

logi statyczne 013, 018, 023



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: doggie » śr gru 28, 2011 23:47

damcio151 możliwe że rozrząd przeskoczył? Kumpel w AHF miał też tę kontrolkę, rozrząd był poza zakresem w TDI Timing

albo okablowanie 4 cylindra lub coś z pompką http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 304/000772" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: damcio151 » śr gru 28, 2011 23:56

Przy wadliwej elektryce powinno jeszcze dorzucić jej błąd, albo coś z pompką, może z dostarczaniem paliwa (?) ... mogło nawet korbę pogiąć itd ... 018 coś już powinno powiedzieć



kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

Re: AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » czw gru 29, 2011 22:05

dzis byłem u elektryka i wywaliliśmy dokładany immobilajzer i w zasilaniu absu była wtyczka zaśniedziala i błedy zgasły ale palenie cieżkie i rzucanie na zimnym dalej zostało. ponoć paliwo sie cofa (taką teorie usłyszałem) lub walnięty pompowtrysk. odrazu pytanie. czy można zamontować pompowtrysk o innym symbolu?


Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/damiancool_1988_67285.html" onclick="window.open(this.href);return false; temperatura paliwa nie jest zbyt duża??
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/damiancool_1988_67286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/damiancool_1988_67287.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/damiancool_1988_67288.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: Artiks » czw gru 29, 2011 23:18

kamil9005 pisze:ale wywaliło mi blad 16688
16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie. Szalejąca kontrolka ESP występuje też przy problemach z pompowtryskami. Na początek proponowałbym zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić czy nie poluzowała się wtyczka na pompowtrysku.



kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » czw gru 29, 2011 23:31

jutro bede patrzył. bo mam podjechać na warsztat by sprawdzić pompowtryski. Macie jeszcze jakieś inne pomysły?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: damcio151 » czw gru 29, 2011 23:31

Bipy świrują, dziwne, że w 018 nic nie pokazuje :crazy: robiłeś logi jak nim telepało ?
Co pokazuje vag w 004, 4 pole ?



kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » czw gru 29, 2011 23:44

jutro wrzuce logi jak nim telepie. 004 jutro wrzuce pod wieczór



kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » pt gru 30, 2011 16:49

zaobserwowałem jeden objaw w nocy jak samochód postał pod górkę to za cholere go nie odpale odrazu. a pod pracą postawiłem z górki i samochód od razu łapie i nie rzuca silnikiem, byłem u mechanika i diagnoza taka, że albo listwa pompowtrysków, albo pompa ciśnieniowa (czy jakoś tak) o symbolu 038 145 209 A Teraz pytanie czy w tym modelu szła pompa paliwa w baku? gdzie może paliwo sie cofać?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: doggie » pt gru 30, 2011 21:26

może uszczelniacze pompowtryskiwaczy do wymiany, znam przypadki gdzie auto pod górkę źle paliło i problem tkwił właśnie w tych uszczelniaczach



kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » sob gru 31, 2011 14:49

uszczelniacze zostały wymienione i problem pozostał. dziś wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia uszczelkę tej pompy i paliwo dalej gdzieś ciśnienie gubi. a jak sprawa z pompką paliwa w baku?

a jak np dobrze odpali i pochodzi z dwie minuty przed ruszeniem wszystko ok. ale dwie ulice dalej gaśnie (150-200metrów) i wtedy cieżko by zapalić



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: Artiks » pt sty 06, 2012 00:07

AJM nie ma pompki w baku. Ale warto zajrzeć czy syf nie przytyka smoka . Filtr paliwa ok ? Może zaworek zwrotny by pomógł...



kamil9005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Olsztyn

AJM trzesie silnikiem i kontrolki od abs, trakcji itp

Post autor: kamil9005 » pt sty 06, 2012 17:00

problem rozwiązany. po drodze wstawiałem zaworek itp, filtry wymieniane po raz któryś. okazał sie pompowtryskiwacz *#cenzura#* na 4 cylindrze. wymieniono, ustawiono i śmiga aż miło. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości