Szarpie na cieplym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie na cieplym silniku
Zresetowalem nic nie pomoglo, zmienilem cewke rowniez nic nie pomoglo. Czujnik halla zmieniony. Nic nie pomoglo
Nie mam pojecia co moze byc.
Zostalo mi jeszcze komputer podmienic i sprawdzic
Nie mam pojecia co moze byc.
Zostalo mi jeszcze komputer podmienic i sprawdzic
Szarpie na cieplym silniku
Reset nie pomogl. wymienilem czujnik halla tez nie pomoglo cewke wymienilem tez nie pomoglo
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
kiedy to sie dzieje ? jak jedziesz czy jak ruszasz ? Silnik dławi sie przy ruszaniu jak ma źle ustawiony zapłon. Sprawdz jeszcze jak wygląda rozrząd. Czasami trzeba szukać w rzeczach podstawowych jak ruch tłoka i iskra.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpie na cieplym silniku
Dzieje sie to jak jade. i tylko wylacznie na cieplym silniku. jak kreska temperatury wejdzie na pierwsze pole zaczyna sie dlawic
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
jakie spalanie auta ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpie na cieplym silniku
Ciezko powiedziec ale troche pali. Sonda wymieniona jest. ale dostaje za duza dawke paliwa i zaczyna go dusic. Pewnie dlatego takie spalanie
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
Jak auto sie dusi tzn buczy a nie chce iść i pali dużo to jest zalewane paliwe. Wina jest po stronie wtrysku paliwa. Słychac jak pracują wtryskiwacze? cyk cyk cyk cyk cyk ??? moze leją ile wlezie a może masz walnięty wałek zaworów. Sprawdz cene czy zawory sie odpowiednio otwierająi zamykają. Trzeba wykluczyć pare elementów.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpie na cieplym silniku
Tzn musze powiedziec ze mialem go na gazie. to na gazie chodzil idealnie, a na benzynie nie. i po zdjeciu gaz chodzi tak samo jak wczesniej. to raczej wtryski nie maja nic wspolnego
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
Konfucjusz mówi Auto po zdemontowaniu gazu ma do wymiany cały układ paliwowy. Kazdy mechanik ci to powie a ja bym zaczął od wtryskiwaczy.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpie na cieplym silniku
ale czy to moze miec zwiazek z silnikiem nagrzanym ? bo na zimnym ladnie pracuje dam gaz to sie nie zaczina zawala rowno. dopiero na temperaturze mu odwala
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
czujnik temperatury sprawny ? wymieniony ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
a sondę jakiej firmy kupiłeś? A takie głupie a zarazem ważne pytanie mam filtr powietrza kiedy zmieniałeś? próbowałeś podmienić sterownik?
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Szarpie na cieplym silniku
nie pamietam dokladnie ale sonda jest dobra bo sprawdzana, filtr powietrza ok. sterownik zmieniony byl i tez nic. cos musi byc z ukladem paliwowym. i temperatura ze na cieplym zaczyna wariowac a na zimnym idzie bez problemu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości