witam . O skrzyni z g60 mogę powiedzieć najmniej bo nie wiem ile latała z tym silnikiem , gostek miał zrobione auto do 1/4 gdzie napęd był z tyłu ( " onclick="window.open(this.href);return false; ) . Mi już przy pierwszej jeździe 2 wchodziła ze zgrzytem potem zaczęła 3 aż w końcu nie mogłem 3 wpiąć no i zmieniłem na z b3 2.0 . Obie skrzynie są już wiekowo stare i co za tym idzie maja dużo najechane wiec w tej 2 po prostu wolno biegi wchodzą czasem zazgrzyta jak bym chciał szybko zmienić .Trochę w tym wszystkim pewnie przysłużyło mi się sprzęgło bo na początku zbyt dobrze nie wysprzęglało . Obecnie sprzęgło zaczęło mi się ślizgać więc chciałbym włożyć jakąś sprawdzoną skrzynie a potem zakupić sprzęgło żeby się nie okazało że będzie musiało być inne . Teraz prawdopodobnie mam koło zamachowe z g a docisk z vr-a tak podejrzewam bo kolo jest na jednomasie lecz tak wogóle to mam leżeć całe sprzęgło z g plus cały napęd z b3 g60 syncro tylko że 5 w skrzyni wyskakuje więc może z 2 złożę jedną sprawna jak się da i będzie . Lecz wolę jakąś nową skrzynie włożyć bo nie podoba mi się mocowanie silnika ( za szybko to było robione ) i za jedną drogą bym poprawił żeby było ok Fahoo, a kiedy wkładacie żebyś był w stanie coś powiedzieć
Tak na marginesie to chyba przydał by się jakiś oddzielny temat poświęcony napędowi pod 1.8t bo informacji jest mało i w dodatku porozrzucane...
macpat1, efekt jest taki ze 123 sa o 20km dłuższe
4ka jest jak 5tka w ori 1,8t
5 to nad bieg i sie przydaje w trasie spalanie spadło na 5 biegu do 6,5litra
skrzynka jest na tyle fajna ze jak kogos chcesz objechac to starczaja ci 2 pierwsze biegi
1 do 90km/h kozacko teraz jest nie ma strat przy zmianie biegów
Jutro podam oznaczenie skrzyni
RM MOTORS kolego zrobiłem sobie cały wydech s polerowanej stali nierdzewnej wszystko fajnie pięknie ale czekać to trzeba masakrycznie długo... :O:O:O ale oni maja takie sprawy