Golf II swap na AFN vs. ori klima.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- VwDarek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 525
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
Golf II swap na AFN vs. ori klima.
Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale, ale nie znalazłem działu dot. klimatyzacji. Mam taki problem, w Golfie II 1,6 TDIC mam oryginalną klimatyzację i przymierzam się do swapu na 1,9 AFN. Bardzo chciałbym zostawić oryginalną klimatyzację i przełożyć kompresor do 1,9. Czy taka operacja się uda? Ewentualnie czy kompresor z AFN da się podpiąć pod klimę z 1,6? Jakaś grubsza rzeźba się z tym wiąże? Pozdrawiam.
Golf II swap na AFN vs. ori klima.
może być tylko jeden problem - koło ze sprzęgłem od kompresora klimy.w nie wiem jak w mk2 ale w mk3 tdi jest wielorzędowe - jeśli by się dało założyć kompresor z mk2 do silnik amk3 i założyć koło pasowe na kompresor taki żeby pasek chodził to nie powinno być problemów
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
- VwDarek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 525
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
Golf II swap na AFN vs. ori klima.
grg474, No właśnie, w mk2 jest na wieloklinowy, a w mk3 na wielorowkowy pasek. O tym samym myślałem, przełożyć kółka. ale nie wiem czy to wykonalne.
-
arwam
Golf II swap na AFN vs. ori klima.
trzeba poszukać kompresora odjakiegoś passata B4 bodajże jak się nie mylęto niektóre mają przewody przykręcane jak w MK2 a nie imbusami jak w AFN'ach ale i tak nie unikniesz ponownego nabijania układu co tanie nie jest
Golf II swap na AFN vs. ori klima.
Jest to połowicznie wykonalne bo z tego co rozumiem nie chcesz zmieniać przewodów oraz skraplacza?
Więc zakładasz cały osprzęt z AFN a na kompresor dajesz przejściówkę z imbusa na gwint, dostępne są takie przejściówki w sklepach z częściami do klimy. Na takim zestawie jeździ również Marcinas to on Ci powie dokładnie jak jest z klimą (o przewodach i chłodnicy napisałem Ci na PW).
Kolejna opcja to wrzucić wszystko z MK3 tak jak ja robie - szczegóły masz umnie w wątku, ale to raczej odpada jeśli masz oryginalną nagrzewnice bo wtedy musiałbyś i to zmienić bo parowniki są inne.
Więc zakładasz cały osprzęt z AFN a na kompresor dajesz przejściówkę z imbusa na gwint, dostępne są takie przejściówki w sklepach z częściami do klimy. Na takim zestawie jeździ również Marcinas to on Ci powie dokładnie jak jest z klimą (o przewodach i chłodnicy napisałem Ci na PW).
Kolejna opcja to wrzucić wszystko z MK3 tak jak ja robie - szczegóły masz umnie w wątku, ale to raczej odpada jeśli masz oryginalną nagrzewnice bo wtedy musiałbyś i to zmienić bo parowniki są inne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


