mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bukowina_driver
- Mały gagatek

- Posty: 57
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
- Kontakt:
Re: mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
głowy nie dam ale 1.9 raczej ma natrysk oleju..jutro sprawdzę bo mam takowy silnik rozebrany...
-
arwam
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
jeśli jest po 92 lub po 93' to na 100% ma natrysk oleju na denko tłoka. czy to TD czy D czy SDI czy TDI
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
witam, czy VAGiem sprawdze kąt wtrysku w tym 1.9D?? może ktos mi podac oznaczenie silnika 1.9D ??
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
- tomassss24
- Użytkownik

- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
arwam
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
tomassss24, w Dieslach po 94 idzie sprawdzić wchodzimy wtedy w zakładkę "pompa Diesla" te pompy mająjuż wtedy elektronicznie sterowany kąt wtrysku
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
1YDerbi013 pisze: może ktos mi podac oznaczenie silnika 1.9D ??
arwam, gdzie jest złącze ukryte powiedz Ty mi? Całe auto przewaliłem i nihuhu...
-
arwam
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
powinno być w okolicach zapalniczki jak w MK# TDI a jak nie to koło skrzynki bezpieczników bo też takigo widziałem i drazu Ci powiem że było wsio ori a nie żadna rzeźba.
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
jest koło zapalniczki... to chodze w diesel pomp i co dalej?? wyświetli mi sie odrazu kont ? jaki prawidlowy jest??
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
-
arwam
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
Derbi013, powiem że tylko raz robiłem oto i szeże to nie pamiętam ale chyba Bassic Settings o blok "00" co do wartości to Ci nie powiem. tam był problem z N-108 bo strasznie klepał odrazu po odpaleniu. i chodziło tylko zmianę i skasowanie błędu.
- tomassss24
- Użytkownik

- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
NIE DA RATY SPRAWDZIC TAKIEGO SILNIKA POWTARZAM 1.9 D 1Y JA MIAŁEM Z 96 ROKU MA WTYKE DIAGNOSTYCZNA ALE NIE DA SIE .
- tomassss24
- Użytkownik

- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
NIE DA RATY SPRAWDZIC TAKIEGO SILNIKA POWTARZAM 1.9 D 1Y JA MIAŁEM Z 96 ROKU MA WTYKE DIAGNOSTYCZNA ALE NIE DA SIE .
- tomassss24
- Użytkownik

- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
mk3 1.9D swap na 1.6TD JR
Mi cięzko bardzo palił na ciepłym myslałem ze da sie podłączyc pojechałem do dobrego mechanik wpioł sie ale powiedział ze lipa . Więc wziołem klucz popusciłem sruby i ciutke przestawiłem kąt wtrysku ( przyspieszyłem ) i pali na dotyk 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
