Szarpie na cieplym silniku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » wt sty 03, 2012 18:31

Zresetowalem nic nie pomoglo, zmienilem cewke rowniez nic nie pomoglo. Czujnik halla zmieniony. Nic nie pomoglo

Nie mam pojecia co moze byc.

Zostalo mi jeszcze komputer podmienic i sprawdzic



manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » wt sty 03, 2012 23:41

Reset nie pomogl. wymienilem czujnik halla tez nie pomoglo cewke wymienilem tez nie pomoglo



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Johnatan » śr sty 04, 2012 00:36

kiedy to sie dzieje ? jak jedziesz czy jak ruszasz ? Silnik dławi sie przy ruszaniu jak ma źle ustawiony zapłon. Sprawdz jeszcze jak wygląda rozrząd. Czasami trzeba szukać w rzeczach podstawowych jak ruch tłoka i iskra.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » śr sty 04, 2012 00:43

Dzieje sie to jak jade. i tylko wylacznie na cieplym silniku. jak kreska temperatury wejdzie na pierwsze pole zaczyna sie dlawic



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Johnatan » śr sty 04, 2012 00:51

jakie spalanie auta ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » śr sty 04, 2012 16:47

Ciezko powiedziec ale troche pali. Sonda wymieniona jest. ale dostaje za duza dawke paliwa i zaczyna go dusic. Pewnie dlatego takie spalanie



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Johnatan » śr sty 04, 2012 20:41

Jak auto sie dusi tzn buczy a nie chce iść i pali dużo to jest zalewane paliwe. Wina jest po stronie wtrysku paliwa. Słychac jak pracują wtryskiwacze? cyk cyk cyk cyk cyk ??? moze leją ile wlezie a może masz walnięty wałek zaworów. Sprawdz cene czy zawory sie odpowiednio otwierająi zamykają. Trzeba wykluczyć pare elementów.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » śr sty 04, 2012 21:35

Tzn musze powiedziec ze mialem go na gazie. to na gazie chodzil idealnie, a na benzynie nie. i po zdjeciu gaz chodzi tak samo jak wczesniej. to raczej wtryski nie maja nic wspolnego



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Johnatan » śr sty 04, 2012 22:41

Konfucjusz mówi :) Auto po zdemontowaniu gazu ma do wymiany cały układ paliwowy. Kazdy mechanik ci to powie a ja bym zaczął od wtryskiwaczy.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » śr sty 04, 2012 22:46

ale czy to moze miec zwiazek z silnikiem nagrzanym ? bo na zimnym ladnie pracuje dam gaz to sie nie zaczina zawala rowno. dopiero na temperaturze mu odwala



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Johnatan » śr sty 04, 2012 23:04

czujnik temperatury sprawny ? wymieniony ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » czw sty 05, 2012 14:20

tak sprawny jest. wymienilem az trzy nawet



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » czw sty 05, 2012 15:02

a sondę jakiej firmy kupiłeś? A takie głupie a zarazem ważne pytanie mam filtr powietrza kiedy zmieniałeś? próbowałeś podmienić sterownik?


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » czw sty 05, 2012 15:57

nie pamietam dokladnie ale sonda jest dobra bo sprawdzana, filtr powietrza ok. sterownik zmieniony byl i tez nic. cos musi byc z ukladem paliwowym. i temperatura ze na cieplym zaczyna wariowac a na zimnym idzie bez problemu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości