mk3 automatyczna skrzynia wlacza wszystkie biegi za pozno
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 automatyczna skrzynia wlacza wszystkie biegi za pozno
witajcie
kto wie co zrobic :
mk3 automatyczna skrzynia wlacza wszystkie biegi za pozno o okolo 1000 obr
zmiana nastepuje na 4100-4500 silnik to ADY
wymienilem olej i filtr w skrzyni nie pomoglo, podmienilem czujnik obrotow
walu nie pomoglo
kto wie co zrobic :
mk3 automatyczna skrzynia wlacza wszystkie biegi za pozno o okolo 1000 obr
zmiana nastepuje na 4100-4500 silnik to ADY
wymienilem olej i filtr w skrzyni nie pomoglo, podmienilem czujnik obrotow
walu nie pomoglo
sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
Trzeba przeregulować linkę od gazu i tyle. Zależnie od wciśnięcia gazu w skrzyni obraca się takie cuś co przepuszcza mniej lub więcej oleju, a co za tym idzie ma to bardzo duży wpływ na zmianę biegów przy różnych obrotach. Podreguluj i będziesz miał efekty, jak zmieniać ci będzie jeszcze później to kręć w drugą stronę.
w mk2 może i masz racje ale w mk3 automatyczna skrzynia regulowana jest komputerem więc kręcenie linką racej nic nie daTAZ pisze:Trzeba przeregulować linkę od gazu i tyle. Zależnie od wciśnięcia gazu w skrzyni obraca się takie cuś co przepuszcza mniej lub więcej oleju, a co za tym idzie ma to bardzo duży wpływ na zmianę biegów przy różnych obrotach. Podreguluj i będziesz miał efekty, jak zmieniać ci będzie jeszcze później to kręć w drugą stronę.
Linka nic nie da za zmiane biegów z automatyczje skrzyni w modelach MKIII odpowiadaja elektrozawory sterowane prze komputer. W MKII skrzynia nie była sterowana kompem. Porblem moze tkwic w samej elektronice. Jesli objaw ten jes taki sam na wszystkich biegach to moze okazac sie ze interwencji wymaga mechaniczna cześc skrzyni. W-wie jest duzo serwisów ASB poszukaj na necie. Da sie je diagnozowac po podłaczeniu do kompa.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Niestety w MKIII z automatyczną skrzynia 096 nic samemu człowiek nie zrobi. Zostaje tak jak pisałem warsztat których w okollcach warszawy jest duzo. Mozna podpiac skrzynie pod kompa i zobaczyc co wykaze. Byc moze nawalił rozdzielacz hydrauliczny który odpowiada za regulacje cisnienia oleju w ukłądzie sterowania w zaleznosci od obciazenia zilnika. Lub jest zbyt niski poziom oleju w przekąłdnie głownej. Polecma jednak udac sie do serwisu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
U to wszytkie dobr eporpozycje sie wyczerpały. Nie jestem wstanie tego zdiagnozowac najwidoczniej wina lezy po stronie mechaniki. Nie wszystkie uszkodzenia da sie wykryc kompem. Czy diagnoza komputerem odbywałas ie tekze w czsaie jazdy czy czujniek połazenia przepustnicy jest sprawny ?? Mozna tez sprawdzic wszystkie kable dochodzace do skrzyni biegów moze tam nie ma przejscia i nie dostaej sygnałow z obrotomierza. Wrto to zobaczyc - do skrzyni od gory sa podłaczone kable.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 283 gości