immobilizer
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
immobilizer
Witam,
Mam problem z immobilizerem w Golfie IV 1.6 SR. Mianowicie od kilku lat ta przypadłość występowała ale przez ostatnie 2 tyg dała się mi we znaki tzn. Mój VW 20 razy odpali bez problemu a raz się buntuje i ikonka immobilizera miga jak szalona i na żaden sposób nie chce odpalić jakieś 2 tyg temu męczyłem się z nim 15 min na stacji benzynowej a wczoraj spędziłem godzine na parkingu pod Ikeą- wszystkiego próbowałem wyciagałem panel od radia (czasami to pomagało) czyściłem kluczyk spirytusem(tez kiedyś pomagało:) ) odpinałem klemy od aku aby go skasować, zmieniałem kluczyki (w obydwóch mam pastylkę z immo) nic nie pomogło. przyjechał po mnie tata zostawił przekręcony kluczyk ikonka immo migała sobie ok 10 min, w tym czasie podpinałem już golfa żeby go holować do domu i gdy już tata ruszał przekręciłem kluczyk i problem jak ręka odjął. dojechałem do domu o własnych siłach, póxniej jeszcze jeździłem po znajomych i nic się nie działo, samochód palił za kazdym razem. Dziś rano chciałem jechać na zakupy i znów ten sam problem- ikonka immo miga jak szalona i zostawiłem kluczyk w stacyjce po ok min spróbowałem i samochód odpalił.
Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ? Albo znacie kogoś kto to naprawi w miarę tanio na śląsku w okolicach Piekar Śląskich i Bedzina ?
Mam problem z immobilizerem w Golfie IV 1.6 SR. Mianowicie od kilku lat ta przypadłość występowała ale przez ostatnie 2 tyg dała się mi we znaki tzn. Mój VW 20 razy odpali bez problemu a raz się buntuje i ikonka immobilizera miga jak szalona i na żaden sposób nie chce odpalić jakieś 2 tyg temu męczyłem się z nim 15 min na stacji benzynowej a wczoraj spędziłem godzine na parkingu pod Ikeą- wszystkiego próbowałem wyciagałem panel od radia (czasami to pomagało) czyściłem kluczyk spirytusem(tez kiedyś pomagało:) ) odpinałem klemy od aku aby go skasować, zmieniałem kluczyki (w obydwóch mam pastylkę z immo) nic nie pomogło. przyjechał po mnie tata zostawił przekręcony kluczyk ikonka immo migała sobie ok 10 min, w tym czasie podpinałem już golfa żeby go holować do domu i gdy już tata ruszał przekręciłem kluczyk i problem jak ręka odjął. dojechałem do domu o własnych siłach, póxniej jeszcze jeździłem po znajomych i nic się nie działo, samochód palił za kazdym razem. Dziś rano chciałem jechać na zakupy i znów ten sam problem- ikonka immo miga jak szalona i zostawiłem kluczyk w stacyjce po ok min spróbowałem i samochód odpalił.
Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ? Albo znacie kogoś kto to naprawi w miarę tanio na śląsku w okolicach Piekar Śląskich i Bedzina ?
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
immobilizer
to mi wygląda na czytnik immo , znajduje się do okoła stacyjki taki plastikowy / czarny , kolega miał podobną przypadłość po wymianie tego czytnika (on ma swoją nazwę ale nie pamiętam) ustało jak ręką odjął i do tej pory jeździ
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
- Andrzej4286
- TYLKO VW
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:48
- Lokalizacja: Grudza
immobilizer
martinezz123, mial na mysli pewnie petle immo takie cos jak w aukcji http://allegro.pl/petla-immo-vw-i1998025377.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje BYŁE Wozidło viewtopic.php?f=89&t=420620" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
immobilizer
na początek sprawdzić kabelki przy pętli o której mowa wyżej...wypiąć i wpiąć jeszcze raz licznik - często pomaga
immobilizer
Problem był opisywany niejednokrotnie na forum,opcja "szukaj" .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
immobilizer
Super że było na forum niejednokrotnie... Gdybym znalazł odpowiedz na forum to bym nie tworzył nowego tematu
Co do pętli immo to była wymieniana i nic... Dalej to samo
Zastanawia mnie tylko czy może to być spowodowane niskim poziomem akumulatora ? Naładowałem aku i nie pluje się immobilizer.
Co o tym sadzicie ?
Moze jakies adresy dobrych serwisów znacie ? albo namiary na ludzi którzy się tym zajmują na śląsku ?
Co do pętli immo to była wymieniana i nic... Dalej to samo
Zastanawia mnie tylko czy może to być spowodowane niskim poziomem akumulatora ? Naładowałem aku i nie pluje się immobilizer.
Co o tym sadzicie ?
Moze jakies adresy dobrych serwisów znacie ? albo namiary na ludzi którzy się tym zajmują na śląsku ?
immobilizer
albo np pod aku zobacz mocowanie masy do nadwozia (najczęściej jest tam zasniedziałe)Kosmita pisze:Zastanawia mnie tylko czy może to być spowodowane niskim poziomem akumulatora ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
immobilizer
chętnie dowiem się jak to robiłeś ,bo wiem że nie ma możliwości zdjęcia starej bez uszkodzenia stacyjki.Kosmita pisze:Co do pętli immo to była wymieniana i nic... Dalej to samo
Normalnie to jedna częśc ze stacyjką.
immobilizer
normalnie odpinasz - sam odpinałem - pokaże fotkę (odpinałem różne wersje - akurat taka została w domu)edzio pisze:chętnie dowiem się jak to robiłeś
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
immobilizer
To zdradź jeszcze tajemnicę jak odchylić ten metalowy pierścień co to trzyma.?
Z tego co widziałem nie ma zbytnio możliwości , a na siłę to zrywa kołnierz ze stacyjki.
Z tego co widziałem nie ma zbytnio możliwości , a na siłę to zrywa kołnierz ze stacyjki.
immobilizer
hmmm - żaden pierścień metalowy nie trzyma - pętla ma od wewnątrz ząbki które odchylasz
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
immobilizer
Tak było w starszych modelach to wiem,ale te co ja widziałem ,maja pierścień tak jak np.przeguby .
Wcisnąć nie problem ,ale zdjąć już nie idzie.Ale mniejsza o to.
Wcisnąć nie problem ,ale zdjąć już nie idzie.Ale mniejsza o to.
Re: immobilizer
mój tata wymieniał pętle jakieś 3 miechy temu z zaprzyjaźnionym mechanikiem i z tego co pamięta żadnego pierścienia tam nie było tylko żabki które całośc trzymały, co prawda mówił że cieżko to chciało zejść ale powoli powoli z wyczuciem zeszło (było chyba zapieczone) :grg474 pisze:hmmm - żaden pierścień metalowy nie trzyma - pętla ma od wewnątrz ząbki które odchylasz
immobilizer
Problem dzis mialem z bora. Mam 2 kpl kluczy i 2 kpl pilotow do alarmu i centralnego zamka. Zadnym nie moglem otworzyc auta. Nigdy mi sie to nie zdarzalo. dopiero jak zamek odmrozilem suszarka, to udalo mi sie dostac do auta. za pomoca kluczyka otworzylem centralny zamek, ale alarm wyl. Sprawdzilem czy silnik zakreci i zakrecil, ale slabo, alarm odcial zaplon i oczywiscie nie odpala. Wymienilem profilaktyczne bateryjki w pilotach i nie pomoglo.
Auto od jakiegos czasu slabiej kreci, akumulator ma ze 3-4 lata. Jesli ma sile choc troche zakrecic silnikiem, opuscic szyby, wlaczyc swiatla czy radio, to czy nie powinien otworzyc/zamknac rygli centralnego zamka i rozbroic immobilisera? Rok i 2 lata temu zimy byly duzo zimniejsze i zawsze bez problemu wchodzilem do auta otwierajac go pilotem. Jutro wymienie akumulator i zobacze co sie zmieni.
Auto od jakiegos czasu slabiej kreci, akumulator ma ze 3-4 lata. Jesli ma sile choc troche zakrecic silnikiem, opuscic szyby, wlaczyc swiatla czy radio, to czy nie powinien otworzyc/zamknac rygli centralnego zamka i rozbroic immobilisera? Rok i 2 lata temu zimy byly duzo zimniejsze i zawsze bez problemu wchodzilem do auta otwierajac go pilotem. Jutro wymienie akumulator i zobacze co sie zmieni.
Ostatnio zmieniony pn sty 30, 2012 20:14 przez Steryd, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości