Jakie znacie techniki/metody docierania zaworow ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Jakie znacie techniki/metody docierania zaworow ?

Post autor: x27 » sob lip 01, 2006 22:47

Jakie znacie techniki/metody docierania zaworow ?


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lip 01, 2006 22:51

Hmmm chyba ich wiele nie ma - wiec albo na wiertarke i kręcimy prawo lewo, albo ta sama operacja ręcznie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » sob lip 01, 2006 23:35

a ile gdzies trzba "wiercic" zeby zaworek dobrze przeylegal ??


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz lip 02, 2006 00:09

hmmmm
Tyle żeby powiezchnia styku zaworu i gniazda zaworowego były bez wżerów i nierówności szczelnie przylegały jedna do drugiej.
Nie wiem jak dokładniej ci ti wytłumaczyć :pub:
Ps.pamiętaj o pascie ściernej!!


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz lip 02, 2006 00:56

najlepsza i zarazem najdokładnijsza jest reczna robota zatem kciukiem dociskasz zaworek i krecisz prawo lewo lub tez jak masz miejsce na gorze to obkrecasz go tez tam:) Pozdrawiam Kris:) :okej:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lip 02, 2006 08:14

Można wiertarką bez zmiany kierunku,, ale zawór po dotarciu musi być matowy. Używaj pasty zmieszanej z niewielką ilością przepracowanego oleju.



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » ndz lip 02, 2006 10:25

nom dobrze kolego, a ile gdzies nim obrotow trzba wykonac zeyb stal sie matowy. tak mijwiecej. z 10 min krcanie 5000oborow na min ??


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » ndz lip 02, 2006 21:25

x27 pisze:... ile gdzies nim obrotow trzba wykonac zeyb stal sie matowy. tak mijwiecej. z 10 min krcanie 5000oborow na min ??
Chyba żartujesz z tą prędkością docierania! Przy tej technice to można zawory spalić a nie dotrzeć. Robiłem to kiedyś wiertarką ręczną (na korbkę), trzonek zaworu był połączony gumowym wężykiem ze śrubą M8 wkręconą do wiertarki i prawo-lewo, prawo-lewo, aż do skutku. Zawór dobrze był dotarty, gdy po jego zamontowaniu do głowicy wlało się do gniazda trochę benzyny i nie przeciekała na drugą stronę.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz lip 02, 2006 21:32

Jozef, chyba najrosadniej jest recznie powolna dokładna robota ;] :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » pn lip 03, 2006 09:25

z 10 min krcanie 5000oborow na min ?? :chytry:


Ręczna robota jest najlepsza w tej robocie.
Pozdrawiam :pub:


VW RULEZ :)

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » pn lip 03, 2006 09:31

nie mialem pojecia wiec pytalem. ja docieramelm

10 min z obrotami z 1000 pasa gruboziarnista
5min z obrotami z 1000 pasa dorbno zarnista

i wyszstko jest idealnie nic nie przecieka.

Pozd


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lip 03, 2006 13:42

Jozef pisze:Robiłem to kiedyś wiertarką ręczną (na korbkę), trzonek zaworu był połączony gumowym wężykiem ze śrubą M8 wkręconą do wiertarki i prawo-lewo, prawo-lewo, aż do skutku
I to najlepsza metoda


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » pn lip 03, 2006 18:03

Ręcznie i z wyczuciem , lewo prawo aż do ...znudzenia. Wiertarki bym unikał



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » pn lip 03, 2006 18:58

tramall pisze:Ręcznie i z wyczuciem , lewo prawo aż do ...znudzenia. Wiertarki bym unikał
czemu moim zdanie to dobra meetoda szyba i skuteczna, tylko trzeba uwazac zebt zaly czas byla pasta na zaworach,

pozd


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 153 gości