Auto gaśnie podczas jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Auto gaśnie podczas jazdy
Witam wszystkich forumowiczów po raz drugi.Mój problem następujący jest taki.Gdy zapale samochód i zacznę jechać lubi mi gasnąc podczas redukcji.Dodam tyle że podczas redukcji raz zauważyłem że mrugnęła mi kontrolka akumulatora.Co to może być dodam że pasek od alternatora jest naciągnięty w sam raz czy to może oznaczać że trzeba wymienić alternator???samochód ten to golf 2.Proszę o pomoc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Auto gaśnie podczas jazdy
Wszystkie filtry pozmieniałem jakie były.
Jak chwile postoje i zacznę jechać i się zagrzeje to nie ma szans żeby mi zgasł.
Jakieś inne propozycje??
Jak chwile postoje i zacznę jechać i się zagrzeje to nie ma szans żeby mi zgasł.
Jakieś inne propozycje??
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Auto gaśnie podczas jazdy
ile auto ma obrotów na jałowym biegu? Jak ma za mało to silniki gaźnikowe lubi gasnąć tym bardziej że 1,3 nie podtrzymują obrotów. Nie wiem w ogóle jaki masz silnik bo nie napisałeś tego. I chwilka bo cie nie rozumiem. Gaśnie na zimnym czy na ciepłym ? jak ci puści ssanie to zazwyczaj gasną też bo są tak jak mówiłem troszke źle wyregulowana. części sie zużywają, w benzynie jest wiecej wody i tak dalej, trzeba to gaźnikowcom podpowiedzieć że juz są stare i trzeba im śrubeczkę wkręcić. Możesz spróbować kable zapłonowe podmienić, ale bedzie coś czuje tak samo
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Auto gaśnie podczas jazdy
pawloo93, typ silnika, albo chociaż info czy to wtrysk czy gaźnik
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Auto gaśnie podczas jazdy
podepne się pod ten watek bo mam podobny problem. Moj golfik to 1.6 PN z gaznikiem 2E2 (zamieniony z 2EE).
Gdy odpalam samochod rano (stoi w garazu) to obroty sa stabilne i w granicach 900. Po chwili zanim zamkne garaz i kawalek ujade obroty wzrastaja do 1500. Tak jest przez nastepne 20 minut z tendencja do spadania do 1000-1100. Po ok 40 minutach jazdy gdy silnik jest nagrzany obroty spadaja i na jalowym (lub podczas zmiany biegu zanim wrzuce bieg) samochod gasnie. Odpala za kazdym razem ale jesli nie dodam mu gazu to gasnie.
Jeszcze jedno co zauwazylem to ze jesli samochod chodzi caly czas to gasnac zaczyna po dluzszym czasie, natomiast jesli w miedzy czasie wylacze samochod i ponownie go wlacze - to zaczyna gasnac od razu.
Teraz moje pomysly. Przede wszystkim to chcialem zaznaczyc ze z gaznika wyjalem uszkodzony element woskowy (jest obecnie przykrecony ale nie sa do niego doprowadzone przewody gumowe doprowadzajace plyn chlodniczy). Jednak rozmawialem z kolega z forum ktory sie zna na gaznikach i mowi ze jesli element woskowy nie dziala to samochod powinien raczej trzymac wysokie obroty (ok 2000) caly czas i obroty by nie spadaly.
Inny pomysl to zle wyregulowany gaznik/instalacja gazowa, myslalem takze o przeczyszczeniu przepustnicy (czytalem o tym na forum ) Nie wiem co jeszcze moze byc nie tak jesli macie jakies sugestie to bardzo prosze napiszcie o tym bo do wymiany elementu woskowego mam jeszcze przynajmniej tydzien a jak moglbym jakos temu zaradzic wczesniej to z checia bym to zrobil tym bardziej ze jest to irytujace a czasem niebezpieczne gdy podczas wszelakich ciasnych zakretow czy manewrow ciagle gasnie...
Pozdrawiam i z gory dzieki za rady.
edit: zapomnialem jeszcze o jednym szczegole, jak patrze pod maske to nie widze calej rury przy prawym nadkolu ktora powinna doprowadzac powietrze z zewnatrz. jest jakby w polowie "ucieta". wspominali o tym koledzy z forum ale nikt nie wspominal ze moze to wplywac na gasniecie samochodu.
Gdy odpalam samochod rano (stoi w garazu) to obroty sa stabilne i w granicach 900. Po chwili zanim zamkne garaz i kawalek ujade obroty wzrastaja do 1500. Tak jest przez nastepne 20 minut z tendencja do spadania do 1000-1100. Po ok 40 minutach jazdy gdy silnik jest nagrzany obroty spadaja i na jalowym (lub podczas zmiany biegu zanim wrzuce bieg) samochod gasnie. Odpala za kazdym razem ale jesli nie dodam mu gazu to gasnie.
Jeszcze jedno co zauwazylem to ze jesli samochod chodzi caly czas to gasnac zaczyna po dluzszym czasie, natomiast jesli w miedzy czasie wylacze samochod i ponownie go wlacze - to zaczyna gasnac od razu.
Teraz moje pomysly. Przede wszystkim to chcialem zaznaczyc ze z gaznika wyjalem uszkodzony element woskowy (jest obecnie przykrecony ale nie sa do niego doprowadzone przewody gumowe doprowadzajace plyn chlodniczy). Jednak rozmawialem z kolega z forum ktory sie zna na gaznikach i mowi ze jesli element woskowy nie dziala to samochod powinien raczej trzymac wysokie obroty (ok 2000) caly czas i obroty by nie spadaly.
Inny pomysl to zle wyregulowany gaznik/instalacja gazowa, myslalem takze o przeczyszczeniu przepustnicy (czytalem o tym na forum ) Nie wiem co jeszcze moze byc nie tak jesli macie jakies sugestie to bardzo prosze napiszcie o tym bo do wymiany elementu woskowego mam jeszcze przynajmniej tydzien a jak moglbym jakos temu zaradzic wczesniej to z checia bym to zrobil tym bardziej ze jest to irytujace a czasem niebezpieczne gdy podczas wszelakich ciasnych zakretow czy manewrow ciagle gasnie...
Pozdrawiam i z gory dzieki za rady.
edit: zapomnialem jeszcze o jednym szczegole, jak patrze pod maske to nie widze calej rury przy prawym nadkolu ktora powinna doprowadzac powietrze z zewnatrz. jest jakby w polowie "ucieta". wspominali o tym koledzy z forum ale nikt nie wspominal ze moze to wplywac na gasniecie samochodu.
Auto gaśnie podczas jazdy
Byłem dzisaj u mechaników z tym problemem bo nie mogłem go nic innego wymyślić nawet z waszą pomocą.Założyli mi nowy gaznik i wszystko hula.Nie gaśnie w ogóle.worm10 twój problem jest taki jak mój musisz wymienić gasnik bo mi gadali mechanicy że często trafiało im się takie już awarie.Dodam że ci mechanicy pracują w servisie VW a puzniej dorabiają prywatnie u gościa.Znają każdą śrubkę u mnie.Problem zakończony dzięki za zaangażowanie się moim postem thx
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Auto gaśnie podczas jazdy
Ile ci kosztował NOWY gaźnik?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Auto gaśnie podczas jazdy
worm10, zaintersesuj sie elementem :"membrana zaworu wzbogacania mieszanki" , spróbuj określić czy w chwikli kiedy zaczyna gasnąc to zapach spalin sugeruje przebogaconą mieszankę. Bo jakoś trzeba dojść czy miezanka robi sie za uboga czy za bogata. Jesli za bogata to problem bedzie związny z dziurawą wyżej wymienioną membraną, lub nie trzymającym zaworkiem iglicowym (zużyty zaworek lub podtopiony pływak zamykający go) co powoduje nadmierny wzrost poziomu benzyny w gażniku.
pawloo93, w tym temacie nie napisałes nawet czy masz silnik na wtrysku czy gaźnikowy, czyli nie zaznajomiłes się z podstawami regulaminu forum. W takiej sytuacji wielu kolegów lepiej znających temat nie będzie odpowiadać i słusznie, a moderatorzy wszystkiego nie są w stanie upilnować. I jeszcze taka uwaga: jeśli ktoś nie umie naprawić gaźnika to nie powinien też zakładac nowego, czy regenerowanego czy żadnego innego, bo sobie nie poradzi z regulacją.
pawloo93, w tym temacie nie napisałes nawet czy masz silnik na wtrysku czy gaźnikowy, czyli nie zaznajomiłes się z podstawami regulaminu forum. W takiej sytuacji wielu kolegów lepiej znających temat nie będzie odpowiadać i słusznie, a moderatorzy wszystkiego nie są w stanie upilnować. I jeszcze taka uwaga: jeśli ktoś nie umie naprawić gaźnika to nie powinien też zakładac nowego, czy regenerowanego czy żadnego innego, bo sobie nie poradzi z regulacją.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Auto gaśnie podczas jazdy
Nie wiem po co ten temat jak autorowi tematu sie nawet nie chce tego naprawiać lub nie potrafi. Założenie tematu żeby sie pobawić i na następny dzień oddać auto do mechanika to bez sensu. . Co z tego że pracowali w VAGu jak i tak wiedzą co to elektroniczny wtrysk, pompowtryski i koło dwumasowe. Jeżeli uważasz że gaźnik jest do wymiany to zasugeruj koledze czemu trzeba go wymienić i co sie wytrało żeby kolega też sprawdził czy to mu sie wytarło.. wywali w kosmos 200zł za używke a może wystarczyło membrane za 20zł zmienić...do gaźnika wole Pana Tadzia co ma 6dycha na karku niż VAG servis.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto gaśnie podczas jazdy
Paweł Marek dzieki za ponowne zainteresowanie sie moim problemem powiedz jak moge znalesc ta membrane, czy musze caly gaznik demontowac i lepiej oddac o w rece gaznikowca? czy mozna to zrobic samemu?to samo pytanie odnosnie tego zaworka iglicowego). Majac na mysli wzrost benzyny w gazniku miales tez na mysli gaz ? bo ja jezdze tylko na gazie, benzyny nie uzywam. No i gdzie moge dostac wyzej wymienione czesci i ile mogloby to kosztowac gdyby robil to mechanik?worm10, zaintersesuj sie elementem :"membrana zaworu wzbogacania mieszanki" , spróbuj określić czy w chwikli kiedy zaczyna gasnąc to zapach spalin sugeruje przebogaconą mieszankę. Bo jakoś trzeba dojść czy miezanka robi sie za uboga czy za bogata. Jesli za bogata to problem bedzie związny z dziurawą wyżej wymienioną membraną, lub nie trzymającym zaworkiem iglicowym (zużyty zaworek lub podtopiony pływak zamykający go) co powoduje nadmierny wzrost poziomu benzyny w gażniku.
Chce tylko dodac ze przed uszkodzeniem elementu woskowego samochod tez mial problemy na niskich obrotach, czasem zdarzylo mu sie zgasnac ale podciagniecie obrotow poprzez regulacje instalacji gazowej na troche pomoglo (chociaz i tak nie w wystarczajacy sposob- ale jezdzic sie dalo).
Aha, chcialem jeszcze dodac ze mam zamontowany nie fabryczny wydech, tzn tlumik z podwojna rura jest. Ale nie wiem czy to moze wplywac w jakikolwiek sposob na duszenie samochodu, wydawalo mi sie ze lepsze odprowadzanie spalin wrecz temu zapobiega. co o tym myslicie?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Auto gaśnie podczas jazdy
żaden. Rura jest OK.worm10 pisze:Ale nie wiem czy to moze wplywac w jakikolwiek sposob na duszenie samochodu,
Pierburg 2ee w silnikach PN ma tylko dwie membrany zaznaczone zieloną strzałką. Lewą nie jesteś wstanie wymienić sam na allegro robi to warsztat. Prawą wymienia sie całą i kosztuje pare groszy. Mozesz sprawdzić szczelność tych membran wysysając ustami powietrze z węzyków zaznaczonych na czerwono.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- gregory7458
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pt sie 19, 2011 23:35
- Lokalizacja: MAZURY
Auto gaśnie podczas jazdy
worm10 miałem podobny przypadek w moim mk2 PN podczas jazdy na gazie. Na początek wymień filtr gazu bo może być zasyfiony a to skutkuje gaśnięciem silnika. jest też możliwość że parownik pada i potrzebna będzie wymiana membran lub całego parownika.
Auto gaśnie podczas jazdy
tyle ze ja mam Pierburga 2E2 a nie 2EE. Wiesz jak to wyglada moze w takim gazniku?Johnatan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości