
i załóż normalną skrzynię to wtedy będziesz wiedział o czym mowa bo teraz to silnik robi tylko obrotami a ni momentem jak powinien
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
A dźwignię pewnie kiedyś zmienię nie mówię że nie. Wiem już dzięki wam że nada się z transita którą trzeba tylko trochę przerobić. Tylko te ceny pomp z transita zabójczearwam pisze: zmień dźwignie dozownika i zobaczymy co wtedy powiesz
no co ty? za 300złjużjest w czym wybierać tylko nie zimą a wiosną lub latemneedved pisze:A dźwignię pewnie kiedyś zmienię nie mówię że nie. Wiem już dzięki wam że nada się z transita którą trzeba tylko trochę przerobić. Tylko te ceny pomp z transita zabójcze
needved pisze:Arwam do koła zamachowego od TDI podejdzie tarcza z dociskiem od VR6
Dzięki wielkie za info. Mam VNT to GT1749V nie jest za duże ale przynajmniej szybko wstaje, narazie mi wystarsza. Bostu nie mam tylko do 1400obr/min. W AAZ te samo turbo tak samo sterowane wstawało później bo od około 1600obr/mni. W M-tdi turbem trzeba dobrze sterować, na dniach zrobię takie sterowanie jakie zaproponował ARWAM kilka stron wcześniej. Brzy delikatnym wciskaniu gazu turbo zupełnie nie potrzebnie stara się napompować 0,9bar moim zdaniem to zwiększa spalanie.JABcok20 pisze:pasuje P&P ale jak nie masz większego turbo na VNT
Pewnie dlatego że TD ma moc. Niższe ciśnienie wtrysku i inna budowa wtryskiwaczy sprawia że więcej paliwka wpada do cylindra. TD wystarczy podlać paliwem i potrafi wygenerować naprawdę sporo mocy.JABcok20 pisze:jak myślisz dlaczego mimo śmiesznie małego spalania w M-TDI wróciłem do TD i leję niemal drugie tyle co w tamtym silniku?
PS a ta pompa z transita to nada się z 2,5D czy musi buć z 2,5TDJABcok20 pisze:dzwignia z transita i tak cienka, ja mam sporo graŧów i dojście do pomp z transitów iveco itp. gdzieś nawet wala się dzwignia z pompy 12mm. Tak czy inaczej jak czegoś brakuje itp, migomat w ruch i jazda , nie ma żadnego prolemu.
needved pisze:PS a ta pompa z transita to nada się z 2,5D czy musi buć z 2,5TD
Chetnie kupię dobrą dźwignię do M-tdi lub pompę z transita oczywiście cena w zdrowym rozsądku.
Jak trzeba będzie to się dorobi wiem o co chodzi.marcinas1983 pisze:jedyny minus tego rozwiązania jest taki, że trzeba dorobić sobie przedłużkę sześciokątną podobną do oryginału, ale z gwintem od samego początku.
Możesz zdradzić tajemnicę od czego pochodziły te dwie dźwignie? Które rozumiem odpowiednio skróciłeś i zespawałeśJABcok20 pisze:ja dzwignie spawałem z dówch tak aby była dłuższa, jeździ do dziś.
mi się jazda bardziej M-TDI podobała na pompie z transita niż na pompie z ALH. bo w Transitowskiej ( wpływ głównie fali) masz trochę mniejszy moment obrotowy ale nie spada tak szybko jak na pompie z ALHneedved pisze:PS a ta pompa z transita to nada się z 2,5D czy musi buć z 2,5TD
hehe bierzesz co popadnie , jedna dziwgnie tniesz, a z drugiej wymierzasz sobie ile uciąć aby wstawić to do pierwszej i spawasz, uzyskujesz w ten sposób dzwignie jaką chcesz z długośćią np. 24,5mm, nie pamietam ile miała transitowska ale coś koło tego.needved pisze:Możesz zdradzić tajemnicę od czego pochodziły te dwie dźwignie? Które rozumiem odpowiednio skróciłeś i zespawałeś
eee.... to z numeru pompy można wyczytaćneedved pisze:Okazało się, że był w niej tłoko-rozdzielacz 11mm
w połączeniu z zaworkiem od JR'a ma to sens nawet jeśli będziesz sie bawił ciśnieniem. chodzi o charakterystykę sprężynki w zaworku.marcinas1983 pisze:arwam, co myślisz o założeniu sprężyny tymingu od JP'ka?? Jest ona miększa niż ta od SB, ale ma grubsze podkładki... nie wiem co da mi miększa sprężyna... na pewno bardziej będzie przyspieszać dynamiczny kąt wtrysku tylko co z tym się wiąże??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości