ucieka plyn chlodniczy??ale nie ma wycieku?passat c 1.6diese
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ucieka plyn chlodniczy??ale nie ma wycieku?passat c 1.6diese
Mam naprawde powazny problem. Co dwa dni musze uzupelniac plyn chlodniczy!!!ale najlepsze jest to ze ucieka nie ma zadnych sladow pod samochodem ani na silniku, a zbiorniczek jest caly (sprawdzalem)?? jaka jest tego przyczyna?? i co jeszcze moge sprawdzic??? bardzo prosze o pomoc. jest to Passat combi 1.6 Diesel 1985r
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Jak mi padła nagrzewnica to szyby parowały tak że nie dawało się normalnie jeździć. Włącz grzanie na full na przednią szybę i jak zacznie zaparowywać to będzie znaczyło że puszcza nagrzewnica.
Panowie Forumowicze!!! Nie straszcie kolegi wymianą nagrzewnicy. W Golfie II zajęło mi to (na spokojnie) 4,5 godziny. W Passacie pewnie wygląda to podobnie.
Panowie Forumowicze!!! Nie straszcie kolegi wymianą nagrzewnicy. W Golfie II zajęło mi to (na spokojnie) 4,5 godziny. W Passacie pewnie wygląda to podobnie.
zajmie to nawet mniej jesli dobrze sie wie jak wlozyc i wyjac nagrzewnice. nowa to koszt z rzedu 60zl do golfa 2, wiec pewnie podobnie.Pan Japuk pisze:Jak mi padła nagrzewnica to szyby parowały tak że nie dawało się normalnie jeździć. Włącz grzanie na full na przednią szybę i jak zacznie zaparowywać to będzie znaczyło że puszcza nagrzewnica.
Panowie Forumowicze!!! Nie straszcie kolegi wymianą nagrzewnicy. W Golfie II zajęło mi to (na spokojnie) 4,5 godziny. W Passacie pewnie wygląda to podobnie.
[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]
moim zdaniem to prawdopodobnie jest wina uszczelki pod glowica.sprawdz tez czy jak silnik jest nagrzany to czy weze od ukladu chlodzenia nie sa zbyt twarde.tzn czy nie sa na tyle twarde ze nie idzie ich scisnac.bo jesli tak to to nastepny dowod na to ze to uszczelka.koszt okolo 150 zl z robocizna.
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
a jak juz dojdziesz do tego ze to uszczelka to nie zapomnij zmusic swojego mechanika do splanowania glowicy w przeciwnym razie istnieje duze prawdopodobienstwo ze cala robota pojdzie na marne. z reszta dobry mechanik powinien o tym wiedziec
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości