 
 Chodzi o to czy jest sens z mkIII robić mkIV
 
 Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
np.

Kozacko tez wygląda na bora froncie..
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
 
  
 

bszosa pisze:Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..

Shmatan pisze:Bora front to już mocna rzeźba - bo mk4 (cabrio) front w mk3 wchodzi p&p bez żadnego spawania

Nie wiem czy ten też, czy samoróbka ale sa całe pakiety zderzak przód i tył do mk3 na wzór mk4 - drogie, kiedyś widziałem na ebay, robione są z ABS.bszosa pisze:No wiadomo że różnica w cenie jest.. sam również bym zamienił na jakieś fajne mkIV
Chodzi o to czy jest sens z mkIII robić mkIV
Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
np.
Kozacko tez wygląda na bora froncie..




 
  
  
  
 
 
  
  
 
 
  
  
 
 
  
  
  
  
 
 jak mamy klumne z mk3 i z seata trzeba je rozebrać i złożyć jeden pasujący komplet czyli- wałki z mk3 (u mnie nie pasowały na ilość frezów) stacyjke swoją, a obudowe z seata bo ten uchwyt który wchodzi w podstawę pedałów w seacie jest bardziej cofnięty i lepiej pasuje, chociaż wszystko jest regulowane. nie ma jednej dobrej porady na ten temat, każdy musi kombinować robić coś sam
 jak mamy klumne z mk3 i z seata trzeba je rozebrać i złożyć jeden pasujący komplet czyli- wałki z mk3 (u mnie nie pasowały na ilość frezów) stacyjke swoją, a obudowe z seata bo ten uchwyt który wchodzi w podstawę pedałów w seacie jest bardziej cofnięty i lepiej pasuje, chociaż wszystko jest regulowane. nie ma jednej dobrej porady na ten temat, każdy musi kombinować robić coś sam 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości