No wiadomo że różnica w cenie jest.. sam również bym zamienił na jakieś fajne mkIV
Chodzi o to czy jest sens z mkIII robić mkIV
Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
np.
Kozacko tez wygląda na bora froncie..
Środek z mk4 w mk3
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Środek z mk4 w mk3
Bora front to już mocna rzeźba - bo mk4 (cabrio) front w mk3 wchodzi p&p bez żadnego spawania
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Środek z mk4 w mk3
bszosa pisze:Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
tutaj masz rację, tył mi nie pasuje :/
Shmatan pisze:Bora front to już mocna rzeźba - bo mk4 (cabrio) front w mk3 wchodzi p&p bez żadnego spawania
to mk4 cabrio ma inne wymiary/części niz zwykłe mk4?? mi sie wydawało że wszystko jest to samo i z bory przód też by pasował.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=97&t=288023
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Środek z mk4 w mk3
Sata, sorry
matisim, mk4 cabrio i mk4 mają tylko takie same lampy - cała reszta się różni
matisim, mk4 cabrio i mk4 mają tylko takie same lampy - cała reszta się różni
Re: Środek z mk4 w mk3
Nie wiem czy ten też, czy samoróbka ale sa całe pakiety zderzak przód i tył do mk3 na wzór mk4 - drogie, kiedyś widziałem na ebay, robione są z ABS.bszosa pisze:No wiadomo że różnica w cenie jest.. sam również bym zamienił na jakieś fajne mkIV
Chodzi o to czy jest sens z mkIII robić mkIV
Zrobić to wszystko się da, tylko jeżeli zrobisz przód to przydało by się też pokusić o spasowanie tylnego zderzaka..
np.
Kozacko tez wygląda na bora froncie..
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Środek z mk4 w mk3
jeśli chce ktoś sobie poczytać, zobaczyć to prosze kilka stron na temat
http://forums.subdriven.com/showthread. ... GTI/page14
http://forums.generationdub.com/showthr ... 19&page=22
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2888529
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... orts/page2
http://forums.beyond.ca/showthread.php?threadid=280562
http://www.clubgti.com/forum/showthread ... 884&page=3
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4454977
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... kII/page15
mk3/vento i coś tam o mk2
i jakby ktoś chciał coś zobaczyć to mam zdjęcia z pierdofona
jak widać mocowanie belki z mk4 nie bardzo sie nadaję więc najlepiej wyciąć stare z mk3 i je dopasować,kolumne kierowniczą mam z seata cordoby chyba bo uchwyty do przykręcania ma do góry a nie jak golf na dole i to troche utrudnia montaż jak mamy klumne z mk3 i z seata trzeba je rozebrać i złożyć jeden pasujący komplet czyli- wałki z mk3 (u mnie nie pasowały na ilość frezów) stacyjke swoją, a obudowe z seata bo ten uchwyt który wchodzi w podstawę pedałów w seacie jest bardziej cofnięty i lepiej pasuje, chociaż wszystko jest regulowane. nie ma jednej dobrej porady na ten temat, każdy musi kombinować robić coś sam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości