Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw gru 22, 2011 00:09
munior pisze:iiktorn napisał(a):
witam wszystkich,
dzisiaj właśnie odebrałem samochód od mechanika. miał zlikwidować wyciek z pompy spod głowiczki.
niestety nic nie poprawił. powiedział że trzy razy wyjmował pompe i zakładał trzy nowe oringi i jak leciało tak leci.
powiedział że tam się coś wyciera
Mózg mu się wyciera
tak samo jak w przypadku tego miejsca w pompie jak i rzeczonego mechanika nie ma sie co wycierac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » czw gru 22, 2011 20:10
Adamm pisze: munior napisał(a):iiktorn napisał(a):
witam wszystkich,
dzisiaj właśnie odebrałem samochód od mechanika. miał zlikwidować wyciek z pompy spod głowiczki.
niestety nic nie poprawił. powiedział że trzy razy wyjmował pompe i zakładał trzy nowe oringi i jak leciało tak leci.
powiedział że tam się coś wyciera
Mózg mu się wyciera
tak samo jak w przypadku tego miejsca w pompie jak i rzeczonego mechanika nie ma sie co wycierac
Ano włąsnie ,ale czasem ''fahmany ''
sprzedają taką bajkę ,zazwyczaj nieznającemu się na rzeczy klientowi ,żeby nie odpowiedzieć zgodnie z prawdą ,że "nie chce mi się tego robic ",albo "nie mam pojecia jak to zrobić i wolę nie ruszać bo jeszcze coś spier....le "
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
kedzior04
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: wt cze 14, 2011 18:56
- Auto: VW golf IV variant
- Silnik: ASZ
Post
autor: kedzior04 » wt gru 27, 2011 22:46
Witam mam podobny problem z nieszczelnością pompy na powyższym rysunku zaznaczyłem dwoma strzałkami wyciek ropy... moje pytanie czy mozna to miejsce uszczelnić i jak to zrobić czy można ja ruszyć ????
-
munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » wt gru 27, 2011 23:13
kedzior04 pisze: mam podobny problem z nieszczelnością pompy na powyższym rysunku zaznaczyłem dwoma strzałkami wyciek ropy... moje pytanie czy mozna to miejsce uszczelnić i jak to zrobić czy można ja ruszyć ????
Ruszyć można
ale spróbuj najpierw dokręcić ,bo tam są tylko miedziane podkładki jako uszczelnienia
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
zyggy
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
- Lokalizacja: L-c
-
Kontakt:
Post
autor: zyggy » śr gru 28, 2011 08:06
Z tego co ja wiem to pod tą dużą śrubą jest gumowy o-ring. Można ją śmiało wykręcić i uszczelnić.
pzdr
zyggy
-
iiktorn
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
- Lokalizacja: żyrardów
Post
autor: iiktorn » śr gru 28, 2011 17:20
witam, i po problemie tylko trzeba pojechać do odpowiedniego człowieka.
poprzedniemu mózg się wytarł.
po naprawie ustawił mi dawkę taką jak miałem czyli 3,4 .
teraz po przejechaniu paru kilometrów i przeliczeniu 7,3L/100km.- trochę chyba jednak za dużo.
jaką dawkę ustawiać żeby sensownie chodził i niedużo palił?
i ile wam palą te silniki?
-
DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
Post
autor: DieselPower » śr gru 28, 2011 19:52
minimalna dawka coś około 6.0
czyli powinieneś ustawiać więcej ustaw z 4.0 - 4.4
i zobacz co się będzie działo może twardo pracować ale spalanie powinno spaść.
Przeglądam forum =]
-
munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » śr gru 28, 2011 22:49
DieselPower pisze:czyli powinieneś ustawiać więcej ustaw z 4.0 - 4.4
To się zgadza ,ale to
DieselPower pisze: może twardo pracować ale spalanie powinno spaść.
dawka nie ma nic do twardej pracy
zbyt wczesny kąt wtrysku i owszem.A te 7,3 litra to jak wyliczyłeś ? ...zresztą mniejsza z tym jak ,dawka czy to 3,6 mg czy 4 mg wielkiej róznicy nie zrobi ,ważniejszy jest styl jazdy i to jaką ma kierowca nogę
a spalanie 6-7 litrów na krótkich odcinkach ,w mieście to i tak niezły wynik
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
iiktorn
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
- Lokalizacja: żyrardów
Post
autor: iiktorn » czw gru 29, 2011 08:49
żeby to było tylko w mieście to był bym zadowolony ale większość jazdy była w trasie czyli jest za dużo.
a tak z ciekawości to ile powinien wynosić kąt wtrysku?
przestawię dawkę i zobaczymy.
-
munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » czw gru 29, 2011 20:27
iiktorn pisze:a tak z ciekawości to ile powinien wynosić kąt wtrysku?
50 i około będzie ok.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
DAB36
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn gru 19, 2011 20:19
Post
autor: DAB36 » czw gru 29, 2011 22:56
do większości pomp można kupi tz zestaw naprawczy w skład którego wchodzą wszystkie uszczelnienia , zazwyczaj koszkt takiego zestawu nie przekracza 80 zł , musisz tylko miec numer pompy ...sorki że troche nie na temat....
... w życiu piękne są tylko chwile ... R.R....
...człowiek z starą duszą...
-
iiktorn
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
- Lokalizacja: żyrardów
Post
autor: iiktorn » pn lut 13, 2012 19:40
witam ponownie.
tak jak radziliście przestawiłem dawke na 4,4 i też było duże spalanie ok 9 w mieście.
teraz mam ustawione 6.0 i dzisiaj przeliczyłem i wyszło 11,5L (miasto- tyle że mrozy ostatnio straszne) !!!!
dodam że mam automat, czy to możliwe żeby tyle palił?
może to nie chodzi o dawkę tylko coś innego mi sie spier....
macie jakieś pomysły???
może poradzicie mi jaki kabelek kupić z oprogramowaniem (1.9 tdi 110 km passat 1998r.) żebym mógł sobie diagnozować?
-
tomek08
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » pn lut 13, 2012 20:12
Witam, a jaką temperaturę ci pokazuje na wskaźniku podczas jazdy?
Powinien trzymać po nagrzaniu (w obecne mrozy nawet i 11-12km) 90stopni, jeśli nie trzyma to termostat do wymiany lub czujnik temperatury. Najlepiej podłączyć vag i sprawdzić czujniki.
Pozdrawiam.
Tomek
-
iiktorn
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
- Lokalizacja: żyrardów
Post
autor: iiktorn » pn lut 13, 2012 20:17
nagrzewa się normalnie do 90 st dochodzi i tak trzyma.
apropo tych kabli na allegro znalazłem:
kkl
obd2
k+can
który najlepszy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości