corrado 2.0 16v czy g60????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ridick
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt mar 21, 2006 23:23
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

corrado 2.0 16v czy g60????

Post autor: Ridick » sob lip 01, 2006 10:24

jak w temacie co wybrac corrado 2.0 16v czy g60????
ceny podobne ktore sa lepsze? szybsze i trwalsze?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images11.fotosik.pl/36/a966512880892d3b.jpg[/img][/url]
Smierc jezdzi szybko, ale ja jezdze szybciej.


MastaH Team :wink:

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob lip 01, 2006 10:59

Najczesciej szybsze sa mniej trwale:(



Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Re: corrado 2.0 16v czy g60????

Post autor: colltom » sob lip 01, 2006 11:16

Ridick pisze:jak w temacie co wybrac corrado 2.0 16v czy g60????
ceny podobne ktore sa lepsze? szybsze i trwalsze?
2.0 16V[/b]


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
Ridick
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt mar 21, 2006 23:23
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Ridick » sob lip 01, 2006 17:11

a jakies uzasadnienie tego wyboru?
podobno tez do auta z turbina nie jest proste zalonenie gazu a mimo to sa g60 z gazem jak takie auto jezdzi czy sa z nimi jaies problemy?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images11.fotosik.pl/36/a966512880892d3b.jpg[/img][/url]
Smierc jezdzi szybko, ale ja jezdze szybciej.


MastaH Team :wink:

Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » sob lip 01, 2006 17:17

Uzasadnienie jest takie że sprężarki te są awaryjne a koszty naprawy duże.A o tym jak chodzą te silniki na gazie nic mi nie wiadomo.


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob lip 01, 2006 17:17

Ridick pisze:g60
Po pierwsze G60 nie ma turbo tylko kompresor mechaniczny typu G lub równiez zwany slimakowy, zakładaj do niego gaz sekwenacje ,ale raczej rzadko gdyz silnik duzo traci na swojem mocy. Jezeli chcesz zagazwoac to 16v wydaje mi si e lepsza baza, jezeli ne to polecam G60.

[ Dodano: Sob Lip 01, 2006 17:19 ]
colltom pisze:są awaryjne
Sa awaryne jak sie o nie dba ,np krecic od pocatku na wysokie obroty zanim olej sie dobrze zagrzeje, po ostrej jezdzie wyłączyc goracy silnik nie dajac szansy ostygniecia kompreosorowi, albo wogóle nie dbanie o własciwy stan oleju



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lip 02, 2006 08:25

Na sekwencji nie masz zwężki w dolocie i kompresor oddycha jak należy. Znajomy corka zagazował sekwencją z wtryskiwaczami kehini i elektroniką autronica i daje rade zajefajnie. U Goduli wykres po zagazowaniu pokazał aż 154KM!!!!!!! bez dodatkowych zmian, czyli jak na polski NOS bardzo dobry wynik, na benzynce 95 wykres pokazał 162KM.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości