Drgania kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marko-63
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw gru 23, 2004 01:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: marko-63 » wt lut 01, 2005 23:43

Błoto które u mnie było przyklejone do felgi nie było na całym obwodzie i robiło jak dość duży ciężarek . Mojm zdaniem wspomaganie zaczyna działać dopiero przy skręcaniu kierownicą dlatego wspomaganie nie ma nic do drgan kierownicy . Szarpanie w kolejnach kierownicą i samochodem nie jest spowodowane szerokimi oponami tylko i wyłącznie samymi kolejnami , chyba .



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » śr lut 02, 2005 00:25

tez cos takiego mialem po uderzeniu w kraweznik, felga sie wygiela lekko i juz byly drgania, skonczylo sie na nowe feldze oraz oponie.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » pn lut 07, 2005 18:50

marko-63 pisze:Błoto które u mnie było przyklejone do felgi nie było na całym obwodzie i robiło jak dość duży ciężarek . Mojm zdaniem wspomaganie zaczyna działać dopiero przy skręcaniu kierownicą dlatego wspomaganie nie ma nic do drgan kierownicy . Szarpanie w kolejnach kierownicą i samochodem nie jest spowodowane szerokimi oponami tylko i wyłącznie samymi kolejnami , chyba .
hmm nie sadze ze samymi koleinami skoro samochod bez wspomagania szarpie o wiele mniej, jestem ciekawy czy wy tez tak macie

i mam jeszcze dwa pytania do fachowcow:
1) czy lepiej zakładać ciężarki na środku szerokości felgi (tak zrobili mi ostatnio fachowcy przy zmianie opon na zimowe- twierdzili ze tak można bo nie bede mial tych brzydkich ciezarkow na widocznej stronie ladnych alufelg, niestety drgania kierownicy mam dalej) czy moze jednak lepiej rozlozyc ciezarki na obu stronach felgi przy krawędzi.
2) czy urządzenia wywarzające koła uwzględniają bicie promieniowe i osiowe?



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » śr sie 13, 2008 00:13

witam, podpinam się pod temacik, mam podobny problem mam drgania wyczówalne tak do 80km/h, byłem wyważyć felgi i koleś powiedział że lewa jest delikatnie krzywa ale, że to nie powinno wpływać na drgania *(nie wpadłem na to żeby zamienić felgę z zapasówką) kierownica dalej drga czy delikatnie krzywa felga to przyczyna..... może ktoś opisać jak posprawdzać zawieszenie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 203 gości