Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » sob gru 24, 2011 16:04

Przede wszystkim Witam serdecznie wszystkich szczęśliwych posiadaczy VW :)
Posiadam Golfa III 1993 1,6 ABU 75 KM i mam taki problem:
Gdy samochód jest zimny pali od strzału, jednak gdy silnik się nagrzeje samochód nie chce zapalić. Przekręcam kluczyk auto zapali na 2 sekundy i od razu gaśnie. Problem ten jest przy odpalaniu jak i na benzynie tak i na gazie. Co ciekawe gdy silnik jest ciepły wystarczy leciutko go popchać i od strzału zapala na "pych". Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego ale to jednak nie to. Ktoś może ma jakiś pomysł co to może być?
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :)



rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: rafal9119 » sob gru 24, 2011 18:34

z rana ssanie go podtrzymuje. a moze immo pada byłes na vag-u?



GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » sob gru 24, 2011 18:40

nie, nie byłem. Chyba nie ma Immo.



ice beer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 14:30

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: ice beer » ndz gru 25, 2011 21:28

Podczas jazdy gdy silnik się nagrzeje także się wyłącza?



Awatar użytkownika
Jaras
Mk3 Golf Fan
Mk3 Golf Fan
Posty: 131
Rejestracja: śr lut 23, 2011 19:22
Lokalizacja: Lipno

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: Jaras » ndz gru 25, 2011 22:06

Przyczyn może być wiele.. Jedz na stację diagnostyczna niech podepną po VAG-a, jeśli posiadasz sam podłącz...
Mogą być błędy czujników...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2011 23:14

Na próbę podepnij kablem plus z aku do czarnego kabla cewki (od boku - nie odłączając wtyczki) jeśli wówczas odpali to podejrzewaj stacyjkę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » pn gru 26, 2011 10:01

Paweł Marek chodzi ci zeby dac "+" do kabla ktory łączy cewke z kopułka?
Ice beer nie jak już zapali to jedzie, nie gaśnie.
I co zapomniałem dodać jak jest ciepły i próbuje go odpalić to za 20 czy tam którymś razem zaskoczy...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: Paweł Marek » pn gru 26, 2011 13:14

Boże nie cewkę z kopułką, tylko plus z aku CZARNYM kablem - jednym z trzech dochodzących do wtyczki cewki, bo jeśli stacyjka odłącza prąd w pozycji pracy rozrusznika to tak się może dziać a tym testem to sprawdzisz. Ale chyba jednak zostaw to poproś kogoś o pomoc bo coś zjarasz na maksa i będzie na mnie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » pn gru 26, 2011 19:04

Dobra Dobra już czaje o który kabel chodzi. Problem teraz pojawia sie również na zimnym silniku.



ice beer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 14:30

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: ice beer » pn gru 26, 2011 19:18

Zrób najpierw jak Paweł Marek radzi. I postaraj się podpiąć vag. Co do zimnego silnika i problemu to kiedy świece wymieniałeś?



GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » pn gru 26, 2011 19:52

Świece ponad rok temu. Pytanie tylko czy moje auto ma wyjscie na VAG?



ice beer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 14:30

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: ice beer » pn gru 26, 2011 21:00

Ma na pewno. Świece co ok. 20 tyś wymieniamy jak na gazie jeździmy z tego co pamiętam, jeżeli się mylę proszę o poprawę :bajer: . Stacyjka sprawdzona?



GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » wt gru 27, 2011 02:03

No to musze wmienić bo auto służy do rozwożenia pizzy i miesiecznie robi prawie 10 tyś. Stacyjke sprawdzam jutro jak sie uda :)



GandiVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 24, 2011 15:05

Na zimnym Pali, na gorącym ma problem

Post autor: GandiVW » czw gru 29, 2011 16:53

Bardzo dziękuje za pomoc. Kostka stacyjki była powodem. Pozdrawiam VWszystkich :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości