Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								tomek08							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1556
 		- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
 		
		
											- Lokalizacja: okolice Częstochowy
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: tomek08 » czw gru 15, 2011 22:49
			
			
			
			
			Witam,
Gliku pisze:Mały problem ;< albo wcale nie taki mały?
  najpierw sprawdź kąt wtrysku i czy się nie zapowietrza, a następnie jak to nie pomoże to bym rozrusznik obejrzał.
Pozdrawiam.
 
			
									
									
		
		
				Tomek
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								leotdipl							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 1
 		- Rejestracja: pn gru 19, 2011 10:07
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: leotdipl » pn gru 19, 2011 11:55
			
			
			
			
			Gliku pisze:Nie mam juz bladego pojecia. Jutro jeszcze sprawdze czy dobre napiecie dochodzi do swiec ale watpie ze to bedzie przyczyna
witaj,
może to zbyt proste, ale zawsze. Pytanie : czy odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdzałeś ? Jeśli nie, to spróbuj odpalić na odkręconym korku paliwa. Chodzi mi o to, że często sami szukamy "skomplikowanych" przyczyn (Ty w kierunku pompy), a są one niejednokrotnie  banalnie proste ...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bjks88							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 77
 		- Rejestracja: śr wrz 14, 2011 22:15
 		
		
											- Lokalizacja: Żywiec/Krk
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: bjks88 » pn gru 19, 2011 12:14
			
			
			
			
			A próbowałeś świece grzać dwa razy? U mnie jest coś takiego ,że gdy jest ciepło lub dosyć zimno <0 stopni, pali świetnie, a gdy temperatura jest od 2-6,7 stopni to muszę go kręcić z dobre 3 sekundy, chyba ,że zagrzeje świece dwa razy. Przy zapalaniu czekasz do cyknięcia przekaźnika?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomek08							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1556
 		- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
 		
		
											- Lokalizacja: okolice Częstochowy
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: tomek08 » pn gru 19, 2011 19:17
			
			
			
			
			Witam, 
bjks88 pisze:A próbowałeś świece grzać dwa razy? U mnie jest coś takiego ,że gdy jest ciepło lub dosyć zimno <0 stopni, pali świetnie, a gdy temperatura jest od 2-6,7 stopni to muszę go kręcić z dobre 3 sekundy, chyba ,że zagrzeje świece dwa razy. Przy zapalaniu czekasz do cyknięcia przekaźnika? 
 to świadczy o zbyt późnym kącie wtrysku.
Pozdrawiam.
 
			
									
									
		
		
				Tomek
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								LEGIA							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: czw gru 08, 2011 18:40
 		
		
											- Lokalizacja: RLA
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: LEGIA » wt gru 20, 2011 13:11
			
			
			
			
			a kiedy trzeba czekać do cyknięcia przekaźnika świec? tylko przy odpalaniu z rana czy za każdym razem?gdzie można wgrać nowe mapy startowe np na podkarpaciu i jakie to są koszty bo z rana auto mi dobrze zapala natomiast gdy już silnik osiągnął temperaturę roboczą to po zgaszeniu trzeba z jakieś około 3 sekundy pokręcić żeby załapał
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								daniocrack							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1023
 		- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 13:02
 		
		
																- Lokalizacja: ZCH
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: daniocrack » wt gru 20, 2011 13:28
			
			
			
			
			LEGIA pisze:a kiedy trzeba czekać do cyknięcia przekaźnika świec? tylko przy odpalaniu z rana czy za każdym razem?gdzie można wgrać nowe mapy startowe np na podkarpaciu i jakie to są koszty bo z rana auto mi dobrze zapala natomiast gdy już silnik osiągnął temperaturę roboczą to po zgaszeniu trzeba z jakieś około 3 sekundy pokręcić żeby załapał
ja tylko rano czekam do cykniecia przekaznika, z mapami bym Ci to zrobil ale to drugi koniec kraju  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								markan02							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 66
 		- Rejestracja: śr paź 28, 2009 16:23
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: markan02 » wt gru 20, 2011 18:58
			
			
			
			
			Ja mam tak, ze na zimnym pali dosłownie na dotyk, a na gorącym musi kilka razy obrócić, czy to też świadczy, z byt późnym kącie wtrysku ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ada3							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: wt gru 20, 2011 19:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Ada3 » wt gru 20, 2011 19:38
			
			
			
			
			Witam wszystkich, zagladam tu jakis czas w poszukiwaniu porad, ale dopiero dzis sie zarejestrowalam 
Mam golfa II 1,6 D z 1990r, autko jest swietne cudne i kochane niestety ma do wymiany swiece. Auto ledwo odpala, a temp sa -2st. Bylam dzis u elektryka i po pomiarze napiecia na kablu stwierdzil ze sa do wymiany.  Prosze poradzcie jakie swiece kupic, jakiej firmy. Nie znam sie na tym, potrzebuje zeby auto odpalalo w zimie jak zawsze. Poprzednimi zimami bylam jedyna osoba nie majaca problemu z odpalaniem samochodu 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								daniel.wwe							
 
						- TDI PoweR

 			
		- Posty: 752
 		- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: daniel.wwe » wt gru 20, 2011 19:55
			
			
			
			
			Ada3 pisze:jakie swiece kupic, jakiej firmy
Beru, Bosch, Ngk
 
			
									
									
		
		
				“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								daniocrack							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1023
 		- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 13:02
 		
		
																- Lokalizacja: ZCH
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: daniocrack » śr gru 21, 2011 22:16
			
			
			
			
			mam dokladnie ten sam problem od jakiegos czasu czujnikow juz chyba ze 3 wymienilem i to samo przekazniki 109 tak samo juz od innych vw znajomych zakladalem, napewno bedziesz mial ze jak odlaczysz wtyczke od czujnika cieczy to dlugo sie kontrolka od swiec pali i pali od kopa z podlaczona wtyczka 5 razy podgrzewam zeby odpalil od kopa na okolicy mechanicy wogole rece rozkladaja a jak zmienialem kat wtrysku u siebie z vagiem to oni za glowe sie lapali co ja robie czarna magia dla takich ch... nie mechanikow  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ada3							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: wt gru 20, 2011 19:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Ada3 » pt gru 23, 2011 00:01
			
			
			
			
			Swiece wymienione, znaczy elektryk wymienil 

 Wszystkie cztery byly trupy. Nowe to jakies japonczyki, cos na D, nie pamietam nazwy bo sasiad mi kupil i udostepnil garaz. Efekty ocenie jutro po nocy.
W sumie nawet nie wiem kiedy poprzednie byly wymieniane. Mam tego Golfa od 4,5 roku i nie wymienialam. Elektryk powiedzial ze tyle wytrzymaly bo to byly Beru. Ale chyba trafilo je poniewaz 3 tyg temu przepalil sie przekaznik od swiec i byl wymieniony, gdyby nie to to jeszcze by dzialaly.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Piter26							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: czw cze 18, 2009 19:42
 		
		
											- Lokalizacja: Jarosław
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Piter26 » pn gru 26, 2011 15:14
			
			
			
			
			Witam wszystkich!!! Jestem wlascicielem golfa IV 110km z roku 1998 i moj problem tkwi w tym ze nie pali na cieplym silniku tak jak u wiekszosci kolegow w tym temacie.Ale odkrylem ze w kostce czujnika temperatury sa dwa kable odciete i wstawiony jest opornik jakis i wtedy pali  na strzala, co bedzie przyczyna nie palenia cieplego auta bez tego opornika??? ...prosze o pomoc
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomek08							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1556
 		- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
 		
		
											- Lokalizacja: okolice Częstochowy
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: tomek08 » pn gru 26, 2011 16:17
			
			
			
			
			Witam, co do palenia z opornikiem Piter26 to ECU myśli że silnik jest zimny i podaje większą dawkę paliwa i podaje ją od razu.
Na ciepłym pali gorzej ponieważ, może słabiej kręcić rozrusznik, bo słabszy jest akumulator, bądź zużyty rozrusznik.
Możesz na próbę zmienić akumulator, bądź podładować i przesmarować rozrusznik, albo podjechać do jakiegoś tunera na wgranie nowej mapy startowej.
U mnie pomogła najbardziej trzecia opcja.
Pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				Tomek
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Piter26							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: czw cze 18, 2009 19:42
 		
		
											- Lokalizacja: Jarosław
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Piter26 » wt gru 27, 2011 13:06
			
			
			
			
			Tomek08, byc moze jest troszke slaby akumulator ale na cieplym kreci dosyc szybkoz 5sekund i wtedy zapali ale jak podepne opornik w ten obwod to zapali na strzala wiec niewiem czy to bedzie wina akumulatora czy tez rozrusznika.Wspomne jescze ze podpinalem pod Vaga bo mam i wyskakuje mi caly czas blad 550 cos zwiazane z katem wtrysku moze to tez byc przyczyna nie palenia...niewiem co mam teraz zrobic.moze ktos mial podobny przypadek??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości