zanik iskry
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zanik iskry
Witam mam problem ze swoim golfem 1.8 107km gti na pełnym wtrysku z instalacją gazową a problem taki ze silnik zle pracuje na benzynie gasnie na wolnych obrotach i dusi sie podczas przyspieszania na gazie w miare ładnie trzyma obroty gdy sie zagrzeje przy przyspieszaniu troche sie dusi ustawiając zapłon lampą stroboskopową zobaczyłem ze na kazdym przewodzie co któres mrugnięcie przerywa jak by sie iskra traciła i nie do konca moge ustawic zapłon bo znak na wolnych obrotach jest w jednym miejscu a gdy dodam gazu przemieszcza sie w inne miejsce zastanawiam sie czego to moze byc wina co sprawdzac podmieniałem moduł i to samo
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
zanik iskry
na benzynie dzieje sie to jak nagrzany czy jak zimny??
trzeba sprawdzić przepływke czy jest ok przepustnice potem wyczyścić i podmien cewke jak dasz rade
trzeba sprawdzić przepływke czy jest ok przepustnice potem wyczyścić i podmien cewke jak dasz rade
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
zanik iskry
na benzynie cały czas to samo czasem jak ruszam zimnym silnikiem to przez pare minut idzie dobrze sprawdze dzis przepływke oraz przeczyszcze przepustnice i sie odezwe czy cos pomogło
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zanik iskry
znak ma się przemieszczać, jesli skacze nawet na wolnych - odłącz czujnik temperatury i zrób przegazówkę na parę sekund przed ustawianiem. I ustawiasz nie na wolnych tylko przy 2200/min na 6 stopni
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
zanik iskry
dzis mierzyłem parę rzeczy a mianowicei silniczek krokowy wyszło mi 4,7ohm w internecie wyczytałem ze ma byc miedzy 3,5 a 4,5 drugą rzecz mierzyłem przepływonmierz na 3 i 4 styku to jest rezystancja potencjometru powinna wyniesc 0,5...1,0 k ohm mi wyszło 3,66 wiec nie najlepiej kolejną rzecz którą robiłem to zapłon ustawiałem jak zalecił paweł marek ale nie ustawiłem dlatego ze lampa błyskała pół na pół z reszta samochód tak pali jak by mu iskry brakowało po swiętach podmienie cewkę bo to nie jest duży koszt i wtedy spróbuję jeszcze raz ustawic
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zanik iskry
przepływomierz: nie mierz resystancji, mierz napięcie na kablu sygnałowym otwierając ręczenie klapkę, zapłon włączony - opisane jest na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
zanik iskry
A jak go ciepłego stawiasz na jałowym na benzynie? to się dusi? Podobne objawy znajomy miał przy polówce i była nie ustawiona przepustnica, ktoś grzebał czyścił naprawiał, tylko jej nie zaadaptował. Wiem, że to dużo starsze auto, ale może temu warto się przyjrzeć.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=381892" onclick="window.open(this.href);return false;
Posiadam kabelek VAG KLL-Piotrków Trybunalski i okolice zainteresowani pisać na priw.
Posiadam kabelek VAG KLL-Piotrków Trybunalski i okolice zainteresowani pisać na priw.
zanik iskry
dzis podmieniłem cewke i tym razem lampa stroboskopowa migała dobrze ustawiłem zapłon tak jak zalecił paweł marek lecz auto dalej sie dusi a przepływomierz juz sam nie wiem jak mam sprawdzic bo mierzyłem napięcie i na 4 styku wyszło 1,25v na 3 w granicach 0,15v nie było stabilne na 2 4,95v na 1 3,66v sam nie wiem czy dobre bo nigdzie nie znalazłem jakie na poszczegulne styki powinno byc.
Jak zostawie ciepłego na benzynie to na wolnych obrotach sie dusi a jak sprawdzic czy jest dobrze ustawiona przepustnica?
Jak zostawie ciepłego na benzynie to na wolnych obrotach sie dusi a jak sprawdzic czy jest dobrze ustawiona przepustnica?
zanik iskry
Nie wiem jak sprawdzić, tego nie pomogę, tam jest trochę nowsze i gniazdo obd II więc podpiąłem i vagiem ją zaadaptowałem jeszcze raz.
pisz proszę na temat, w żaden sposób problemów polówki z mk2 nie da się porównywać
Paweł Marek
pisz proszę na temat, w żaden sposób problemów polówki z mk2 nie da się porównywać
Paweł Marek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=381892" onclick="window.open(this.href);return false;
Posiadam kabelek VAG KLL-Piotrków Trybunalski i okolice zainteresowani pisać na priw.
Posiadam kabelek VAG KLL-Piotrków Trybunalski i okolice zainteresowani pisać na priw.
zanik iskry
koledzy jest którys z was z pobliza cieszyna albo znacie dobrego fachowca i nie drogiego bo ja juz nie mam pojęcia co to moze byc od paru dni coraz gorzej pracuje autko jak jest zimny po postoju pali ok chodzi na wolnych obrotach ale nie równo dodam gwałtownie gazu to kicha w kolektor ssący a niekiedy jest strzał w wydech zauwarzyłem ze jak mu daje troche gazu (otwiera sie pierwsza przepustnica)auto jedzie w miarę jak mu wiecej gazu dam to sie dusi i powyzej ok 4tys obr. nie chce jechac po przełaczeniu na gaz tez sie dusi strzela czesto dopiero jak sie silnik rozgrzeje to w miare jest lepiej gdy zgasze auto na gazie to juz nie chce palic na benzynie (zapali i zaraz zgasnie i kicha)wukreciłem dzis przepustnice i czysciłem pod swiatło zobaczyłem ze obie maja przy zamknieciu przeswit czy moze to byc przyczyną dorzuccie jakies pomysły co by sprawdzic jeszcze z góry dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości