problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Wjmij zawias, w imadło go i klucz do rur. Nie ma chooja żeby nie poszło.
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
dj domin1, co byś się nie zdziwił sam miałem taki problem zawias TA technics nawet klucz do rur nie pomógł przeciąłem nakrętki na pół szlifierką i dalej był problem je zbić teraz mam Weiteca na stalowych nakrętkach i nie ma porównania, z tym g.....em jakim jest TA
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Yaro1981, nie ma różnicy czy zawias Ta Technics, czy KW, jak się zapiecze to taka sama lipa, kluczem do rur targałem nakrętki w KW i dopiero palnik pomógł, dorobiłem stalowe i mam spokój
-
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: ndz sie 01, 2010 22:03
Re: problem z ruszeniem nakretki na gwincie
zwykłe stalowe tyle że zabezpieczone przed korozją, za dorobienie 2szt płaciłem 40zł , każdy tokarz to ogarnie tylko musi mieć nakrętkę bądź jej kawałek na wzórmichallodz pisze:rozumiem ze stalowe ale ze stali nierdzewnej? jaki koszt?
- dropsik9977
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: pt kwie 16, 2010 22:32
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
Re: Problem z gwintem :( TA-TECHNIX
ostatnio też walczyliśmy z gwintem w mkIII i dopiero wkręcenie zawiasu w imadło i naparzanie przecinakiem pomogło[/quote]
ja juz tez ogarnelem moj gwint caly przod i tyl na raty robilem ale sie udalo przod potem 14dni pozniej tyl i sie udalo wlasnie takim sposobem j/w przecinak i mlotek to potega ))
ja juz tez ogarnelem moj gwint caly przod i tyl na raty robilem ale sie udalo przod potem 14dni pozniej tyl i sie udalo wlasnie takim sposobem j/w przecinak i mlotek to potega ))
MOJE MK2 16vT BLACK STYLE'S
viewtopic.php?f=87&t=360654&p=4402073#p4402073" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 - Chojnice, Lębork, Wilcze Laski, Cult Wilcze, Chojnice
2013 - Nowy Staw, Chojnice, VolksTreffen, 2 Get Air, Vw Mania, Style'D, STS Bydgoszcz, VAG Pojezierze,
viewtopic.php?f=87&t=360654&p=4402073#p4402073" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 - Chojnice, Lębork, Wilcze Laski, Cult Wilcze, Chojnice
2013 - Nowy Staw, Chojnice, VolksTreffen, 2 Get Air, Vw Mania, Style'D, STS Bydgoszcz, VAG Pojezierze,
- rudy
- Łowca rarytasów :-)
- Posty: 2377
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
- Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
- Kontakt:
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Wczoraj rozkręciłem nakrętki z gwintu TA-technix za pomocą młotka i przecinaka
Wyczyściłem pędzelkiem i ropą
I mam jedno pytanie czym nasmarować ten gwint? Olejem , smarem miedzianym czy czymś innym ?
Wyczyściłem pędzelkiem i ropą
I mam jedno pytanie czym nasmarować ten gwint? Olejem , smarem miedzianym czy czymś innym ?
MK3 Variant ROLLING STONES almost "Yachting" ??
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Cześć chłopaki,
kupiłem do swojej ibizy mk2 KW V2, ale ma swój wiek i nakrętki się pozapiekały. Tylne nie wiadomo ile tak siedzą, przednie zeszłej zimy podobno działały. Ogólnie zabezpieczone było miedzianym i na to taśma.
Słyszałem od jednej osoby, że na pewno zerwę gwint, jak będę próbował na siłę. Tu wyczytałem, że podgrzewać nie wolno. Z kolei cięcie i dorabianie, to $.. No i gdzie to zrobić..
Macie jakiś pomysł? polewałem parę razy dziennie dot3 te pierścienie przez około dwa tygodnie, zużyłem (niestety, jak widzę) całe WD40 i w sumie nie mam dostępu do imadła, żeby się teraz zaprzeć, ale wolę znać metody zanim się gdzieś wybiorę, żeby się nie skończyło na jednej metodzie.
Z góry dzięki!
kupiłem do swojej ibizy mk2 KW V2, ale ma swój wiek i nakrętki się pozapiekały. Tylne nie wiadomo ile tak siedzą, przednie zeszłej zimy podobno działały. Ogólnie zabezpieczone było miedzianym i na to taśma.
Słyszałem od jednej osoby, że na pewno zerwę gwint, jak będę próbował na siłę. Tu wyczytałem, że podgrzewać nie wolno. Z kolei cięcie i dorabianie, to $.. No i gdzie to zrobić..
Macie jakiś pomysł? polewałem parę razy dziennie dot3 te pierścienie przez około dwa tygodnie, zużyłem (niestety, jak widzę) całe WD40 i w sumie nie mam dostępu do imadła, żeby się teraz zaprzeć, ale wolę znać metody zanim się gdzieś wybiorę, żeby się nie skończyło na jednej metodzie.
Z góry dzięki!
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Rudy Hiszpan', nakrętki alu? jak tak, to ktoś popełnił poważny błąd używając smaru miedzianego (lepszy byłby ceramiczny lub chociażby towot).
Zrób np. z kawałka dętki ciasną opaskę i zbuduj coś w rodzaju naczynia które napełnione płynem hamulcowym będzie ciągle obejmować sobą nakrętki - jak po 24h nie puści to tylko cięcie i dorabianie
Zrób np. z kawałka dętki ciasną opaskę i zbuduj coś w rodzaju naczynia które napełnione płynem hamulcowym będzie ciągle obejmować sobą nakrętki - jak po 24h nie puści to tylko cięcie i dorabianie
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Aluminiowe oryginalne KW.
No dobra, postaram się zrobić jak napisałeś. Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł, żeby nie ciąć, który może się sprawdzić?
No dobra, postaram się zrobić jak napisałeś. Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł, żeby nie ciąć, który może się sprawdzić?
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Polecam wygooglować "ogniwo elektrolityczne" - moim zdaniem nie rozdzielisz tych nakrętek od gwintu. Towot/smar ceramiczny (ten drugi lepszy, bo odporny na temperatury) i owinięcie taśmą!Rudy Hiszpan' pisze:Aluminiowe oryginalne KW.
Re: problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Shmatan pisze:Polecam wygooglować "ogniwo elektrolityczne" - moim zdaniem nie rozdzielisz tych nakrętek od gwintu. Towot/smar ceramiczny (ten drugi lepszy, bo odporny na temperatury) i owinięcie taśmą!Rudy Hiszpan' pisze:Aluminiowe oryginalne KW.
chyba się trochę z tym ogniwem elektrolitycznym zagalopowałeś jak sama nazwa mówi żeby było to jeszcze musi być zewnętrze żródło napięcia no chyba że masz kolumnę pod napięciem
ja stosuje smar miedziany do gwintów i śmiga bez problemu (też mi ktoś kiedyś pocisnął kit ze to się zapiecze ale to o czym piszesz to się tyczy czego innego)
i to zachodzi w instalacjach domowych
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
problem z ruszeniem nakretki na gwincie
Yaro1981, to widać źle rozumiem to zagadnienie - to nie jest tak, że w tym wypadku kolumna i nakrętka mają inne potencjały, i w środowisku elektrolitu (wilgoć?) jedno z nich staje się katodą a drugie anodą i na ich łączeniu następuje utlenianie i redukcja? w tematach chemii jestem raczej słaby, więc mogłem strzelić jakiś błąd, ale zawsze tak mi się wydawało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości