[MK3 1.9TDi 1Z] Problem z elektryka kierunkow i awaryjnych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK3 1.9TDi 1Z] Problem z elektryka kierunkow i awaryjnych

Post autor: Adamm » czw cze 29, 2006 22:06

Witam

jakos po weekedzie zauwazylem ze nie mam kierunkow, sprawdzilem bezpiecznik - przepalony, zmienilem wszystko ok tylko przy wlaczaniu i wylaczaniu alarmu nie pali mi sie jedna strona (powinny mrygac kierunki)

sprawdzilem okazalo sie ze bezpieczniki na przewodach od alarmu do kierunkow padly - wymienilem i bylo ok

dzis jezdzilem bylo ok a za chwile patrze i nie mam znow kierunkow przy aktywacji alarmu
wsiadam wlaczam zaplon i sprawdzam kierunki lewy jest wrzucam prawy pach i nie ma bezpiecznika

zmienilem bezpiecznik i znow lewy dziala a prawy wywala.

wrocilem do domu bez kierunkow i rozgrzebuje auto w srodku, sprawdzam awaryjki mrygaja ale w chwili gdy sie zapalaja dmuchawa zwalnia :/ w koncu padly awaryjki i po wcisnieciu przycisku swieci sie on non stop zamiast mrygac i wlaczac swiatla (swiatla sie przy tym nie pala)

natomiast po przekreceniu kluczyka w pozycj zaplonu slychac buczenie (ciagla praca) przekaznika nr 23, ale gdy wrzuci sie lewy, prawy kierunek badz tez wlaczy awaryjki to przestaje pracowac ten przekaznik, ciagle tez wywala bezpiecznik od kierunkow, bezpiecznik od awaryjek jest caly


bede wdzieczny za wszelkie sugestie i rady bo chcialbym sam to rozwiazac a nei dawac do elektryka

pozdrawiam


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

gizin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw maja 25, 2006 16:45
Lokalizacja: Otwock

Post autor: gizin » pt cze 30, 2006 16:58

Witam,

Spróbuj, zanim uśmiechniesz się do elektryka ;) , przejrzeć wszystkie lampy i przeczyścić w nich kostki oraz same połączenia żarówek z ich gniazdami. Ja miałem choinkę z tyłu samochodu i wewnątrz. Okazało się, że jedna z żarówek zaśniedziała. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.

Mam nadzieje, że to pomoże.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 30, 2006 19:23

Adamm, przedewszystkim przednie kierunki i ich kostki do sprawdzenia i przeczyszczenia, tam jest zawsze sporo wilgoci


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 30, 2006 20:05

wypialem wszystkie kierunki (przednie cale boczne cale z tylnych lamp zarowki) nadal to samo sie dzieje. czy mozliwe jest ze zwarcie jest na przelaczniku kierunkow? przypomne jeszcze ze po wcisnieciu wlaczika awaryjnych zamiast mrykac przycisk pali sie swiatlem ciaglym


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 30, 2006 20:37

no to pozostaje rozebrac manetki....


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 30, 2006 20:46

wlasnie siedze nad rozebrana manetka kierunkow

sciazki miedziane byly pokryte jakas mazia :/ i byc moze to ona powodowala zwarcie, byc moze to jest starta miedz b o wyglada jak pasta do lutowania miedzi
byc moze pod wplywem temeratur dodatnich to zaczelo plynac i rozlalo sie miedzy stykami

jak tylko poskladam i da to efkt to potwierdzi sie moja teoria


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt cze 30, 2006 21:17

Adamm pisze:sciazki miedziane byly pokryte jakas mazia :/ i byc moze to ona powodowala zwarcie
moze... ale nie sadze ze to to.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 30, 2006 22:30

no wlasnie to nie to :/

wyczyscilem i nadal nic jedyne co to bez zaplonu gdy wlaczam migacz zapalaja sie postojowki tak jak powinny

natomiast gdy przycisk od awaryjek jest wycisniety to brzeczy przekaznik (tylko wczesniej pomylilem nr nie 23 a 21) wie ktos moze za co on odpowiada??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości