SWAP silnika 1.9TDI z passata B6???do MK3 GTI TDI???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » czw cze 29, 2006 18:56

Tego co ktos napisał to nie wiem, ja wiem tylko że moment przy tej modyfikacji ma być około 400Nm ale takich szczegułów o 404Nm to sam nie wiedziałem :blush:
Zastanawiam się czy nie pozostać przy seryjnych 130KM, te 177Km za dużo- nie mam żadnych systemów-to prawda, silniczek jeszcze dobrze nie zestrojony to nie muszę jeszcze go chipować?. Co myslicie?
A Hamulce można przełożyć???
Czy to wiąże się także z przełożeniem piast, wtedy będe miał na 5 śrób????

[ Dodano: Czw Cze 29, 2006 19:01 ]
Z przyciskiem wrzucę jutro. Na tej stronie http://www.rydzu.pl/ w "porady" na końcu jest jak zamontować w MK3 przycisk i jak wygląda- jeśli pomorze.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 29, 2006 19:20

a licznika nie musisz przypadkiem przerzucac?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw cze 29, 2006 19:22

no właśnie taki poszukuje, od niego się dowiedziałem

[ Dodano: Czw Cze 29, 2006 19:23 ]
jestem zainteresowany kupnem tego przycisku jeśli masz taki sam, jaka cena jak coś?



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » czw cze 29, 2006 22:27

Wiadomo licznik musi być przerzucony mam przygotowany z Golfa GTI TDI bo ten z TD nie bedzie działać



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw cze 29, 2006 23:37

Igor1, co z tym włacznikiem, bedziesz go miał na sprzedaż?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw cze 29, 2006 23:37

Igor1 pisze:licznik musi być przerzucony mam przygotowany z Golfa GTI TDI
rzecz nie w tym że z td nie bedzie działac, tylko że w pasku immo jest w szafie i albo przerzucisz zegary, albo musisz pominąc immo.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt cze 30, 2006 10:32

jak ma calego passata to co mu szkodzi przerzucic zegary



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt cze 30, 2006 18:41

Widziałem dzisiaj ze Zegary z passata sa jakieś dużę i trzeba by było coś modyfikować a z Golfa GTI TDI muszę tylko przerzucić i ok. A co do immo właśnie muszą ponoć przestroić moje kluczyki i coś tam jeszcze gadali ale za bardzo nie zrozumiałem, tem mój immo nie podchodzi do tego silnika . Możliwe :blush:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 30, 2006 19:02

Igor1 pisze:Golfa GTI TDI muszę tylko przerzucić i ok.
jak zrobisz dobrego wirusa to moze być z zegarmi problem....mogą się często skończyć... :bigok:

wrzuć foto tego swapu... - od spodu również..

pozdro !!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 30, 2006 19:11

Igor1 pisze:Widziałem dzisiaj ze Zegary z passata sa jakieś dużę i trzeba by było coś modyfikować a z Golfa GTI TDI muszę tylko przerzucić i ok. A co do immo właśnie muszą ponoć przestroić moje kluczyki i coś tam jeszcze gadali ale za bardzo nie zrozumiałem, tem mój immo nie podchodzi do tego silnika . Możliwe
w MK3 immo jest oddzielna kostką, w passacie jest wbudowane w licznik! nie przełozysz - nie jeżdzisz


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt cze 30, 2006 19:29

A nie da się jakoś skonfigurowac innego lub przełożyć tą część z licznika?-? słyszałem zę można immo zdeaktywować i tak bede miał inne zabezpieczenie, te seryjne nie są nic warte, nie wiecie czy można?
Jutro tam zajrzę i spytam się co kombinują z moim autem :grrr:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 30, 2006 20:37

mozna pominac - dla fachowca to nie problem


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt cze 30, 2006 22:23

Cowboy- co myślisz chipowac silnik? czy pozostawić serie, jak tak to na ile ? zależy mi na trwałości i niskim spalaniu. Wydaje mi się że 130KM i 310 Nm to ok w MK3 ale SWAPERZY ( rozmawiałem wlasnie z nimi)powiedzieli mi ze nie spotkali jeszcze silnika 130KM na pompo wtr. aby miał zawsze 130KM , najczęsciej wg nich jest 144KM do 155KM tak ponoć fabryka nie docenia swojego TDI- wydaje mi sie ze najpierw sprawdze ile ma na hamowni a potem może wzmocnie, co sądzisz? Czy wg nich osiagi z tym silnikiem w MK3 na poziomie 8,5 s do 100 i v max na skrzyni 6b ok 225km/h nie są na wyrost???
A Passat jakie ma osiągi na tym silniku???



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 01, 2006 08:10

Igor - zakończ najpierw swap - zobacz jak to jeździ..
silnik miał chyba 18 tys wiec dopero co jest dobrze dotarty...
Ja bym zalecał pojeździć do 25 tys na serii - wrażenie pewnie takie jak u mnie obecnie - zobaczysz czy dzwon nie odbił sie negatywnie na silniku..
Gdy już nacieszysz sie tym setupem, pomysl o lepszych hamulcach i jedź do tunera

TDI dobrze wychodza na hamowni więc w serii bedzie pewnie 140/320, po BEZPIECZNYM, bezdymnym programie uwazam ze będzie 170/390 ...


powodzenia

ps. to bedzie chyba pierwszy swap 1.9 TDI PD do MK3 na naszym forum



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości