Pomoc w tuningu silnika ASZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- tulipan_sjz
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: pn sty 25, 2010 21:05
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
Witam wszystkich!:)
Nie znam się zbytnio na tuningu w silnikach, dlatego zwracam się z prośbą do fachowców. Posiadam MK4 ASZ 130km(przejechane 240tys). Czeka mnie wymiana wtrysków, dlatego pomyślałem nad zwiększeniem mocy w moim autku:). Chciałbym, abyście mi powiedzieli krok po kroku co musiałbym zrobić, wymienić aby zwiększyć moc a zarazem nie uszkodzić silnika. Moc jaka satysfakcjonowała to 180-200km. Proszę o pomoc.
Nie znam się zbytnio na tuningu w silnikach, dlatego zwracam się z prośbą do fachowców. Posiadam MK4 ASZ 130km(przejechane 240tys). Czeka mnie wymiana wtrysków, dlatego pomyślałem nad zwiększeniem mocy w moim autku:). Chciałbym, abyście mi powiedzieli krok po kroku co musiałbym zrobić, wymienić aby zwiększyć moc a zarazem nie uszkodzić silnika. Moc jaka satysfakcjonowała to 180-200km. Proszę o pomoc.
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
turbo arl, FMIC i korekta programu -> http://forum.vwgolf.pl/search.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jezeli bedziesz wymienial wtryski to AL
jezeli bedziesz wymienial wtryski to AL
- tulipan_sjz
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: pn sty 25, 2010 21:05
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
No i dzięki wielkie Mam nadzieję, że tuz po nowym roku będą jakieś zmiany .
Pomoc w tuningu silnika ASZ
wtryski to nie wymieniaj tylko daj do wymiany same koncowki wtryskowe. Turbo daj wydajniejsze i te 200 koni spokojnie peknie. SPrzeglo bedzie ograniczac dalsze zapedy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
jestem ciekawy jak z zywotnoscia takich ASZ, ARL po 210-240KM ~450Nm ktos zrobil na tym np 50k km bez wiekszych przygod? jakos nikt sie nie chwali ani nie narzeka to chyba daja rade?
- tulipan_sjz
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: pn sty 25, 2010 21:05
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
Właśnie nie wiem jakie wtryski włożyć. Muszę pierwsze znaleźć kogoś na śląsku lub koło wrocławia co wtryski by zrobił i turbo na większe wymienił. A sprzęgło po nowym roku wymienię (w marcu?) na sachs.
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
jezeli bedziessz modzil auto na ~180KM to wrzucaj komplet od Sharana. Koledzy nikt sie nie pochwali ile km zrobil po grubszych modach?
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ
60ts km na 220ps i 480nm i zadnych zmian...czarodziej6969 pisze:jestem ciekawy jak z zywotnoscia takich ASZ, ARL po 210-240KM ~450Nm ktos zrobil na tym np 50k km bez wiekszych przygod? jakos nikt sie nie chwali ani nie narzeka to chyba daja rade?
Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ
Evolution? Wsio od razu zrobidjlipa88 pisze:Muszę pierwsze znaleźć kogoś na śląsku lub koło wrocławia
Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ
Niepelna infirmacja. sharany z silnikiem ANU AUY czyli 90 i 115 konne PDki maja zestaw DM i sprzegla taki jak ASZ ARL z golfa. sharan 130 i 150 konny czyli ASZ lub BTB ma najmocniejszy zestaw dwumasy i sprzegla- mozniejszy niz ARL w golfie, leonie itp. Chodzi oto iz oznaczenia sa prawie takie same tylko ostatnie literki sa inne. Ten najmocniejszy zestaw ma oznaczenie 038 105 266 AS. Ciżko dostac i jest dosc drogi. Lepiej juz chyba zapodac jednomas valeo i wzmocnic tarcze i docisk.czarodziej6969 pisze:jezeli bedziessz modzil auto na ~180KM to wrzucaj komplet od Sharana. Koledzy nikt sie nie pochwali ile km zrobil po grubszych modach?
O podkrecaniu ASZ w golfie sporo na forum jest i ze pompki AL starcza do 220-240 koni. Ja bym osobiscie zrobił pozadna diagnostyke czy faktycznie te pompki sa siadniete bo to nie malo kasy jest a moze sa okej. Suszarka duza potrzebna by nadmuchac odpowiednia ilosc powietrza no ewentualnie FMIC. Jak zmieni sama suszare to mysle ze 180-200 koni jest do wykrecenia nawet bez FMIC. Te silniki znosza moce powyzej 300 koni tak wiec 200-240 to dla nich pikuś. Trzeba tylko go dogladać i olej wymieniac czesto.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- tulipan_sjz
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: pn sty 25, 2010 21:05
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
FMIC musi trochę poczekać ten musi wyrzymać jeszcze. Wczoraj dostałem maila z ofertą tuningu z Zabrza, zapytałem ile przypuszczalnie będzie to kosztować. Lepiej jak jeden warsztat to zrobi jak mam jeździć i szukać. Jak myślicie zmieszcze się w 4tys?
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
- Lokalizacja: Mikołów
Pomoc w tuningu silnika ASZ
Jak wszystko sprawne, to się zmieścisz bez problemu. Jeszcze powinno zostać. Jak wyskoczą "poprawki" (a zdarzają się) to cena urośnie. Oczywiście przy zdrowych pompkach
- tulipan_sjz
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: pn sty 25, 2010 21:05
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Pomoc w tuningu silnika ASZ
1 pompka przerywa(pokazało na vagu) 2 razy zdarzyło się mi gdy jechałem to zaczęło całym autem trzęś i zaświeciła sie kontrolka ESP na zegarach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
- Lokalizacja: Mikołów
Pomoc w tuningu silnika ASZ
Jeżeli tak, to regeneracja wszystkich najlepiej. Jak chcesz oczywiście tym wozem jeździć jakiś czas...Wtedy masz świeże, zdrowe pompki. Z używkami różnie bywa. Chyba że od pewniaka. Jest kilku kolegów na forum którzy mają
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości